Page 9 of 57
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Monday 15/08/2011 0:36
by Serralson 10300
metring wrote:¡Nada, nada, a hacer la L9 a pico y pala los ponía yo! ¡Veríais si la tendríamos acabada a tiempo!
[Off Topic mode ON] A pic i pala???? Tractant amb aquests NI-NI's la linea 9 no estaria acabada fins al 2030, i soc generos. Aquesta patuleia si no els hi dones "birra" i "cigarretas de la risa" no funcionan [Off topic mode OFF]
Ara seriosament el tema dels "graffitis" o mes ben dit pintades guarras en les trens i metros. Es un problema serios que ens costa un munt de diners a tots plegats.
Que si no es tracta d'arrel, no farem res.
Una mica mes de vigilancia en el material rodant, i un enduriment de les sancions potser frenaria i acabaria amb el problema.
Salut
Perfil psicològic dels grafitaires
Posted: Monday 15/08/2011 3:37
by Guigui
França451 wrote:No sé si lo hacen por joder la paba o por tocar los coj****es...
Sobretot, ho fan per complex d'inferioritat. Com que no se senten tinguts en consideració, han de fer malifetes com aquestes. Si us fixeu, els nens més mal comportats d'una escola són els que menys atenció i afecte reben dels pares, els que tenen més problemes familiars. Una vegada, vaig sentir un psicòleg que explicava que els que guixen tags (aquells gargots de grafiti), no fan altra cosa que cercar la pròpia identitat, un nom en què es reconeguin, perquè el seu nom del DNI no els diu res, és el que han sentit dir sempre a persones que, al capdavall, no se n'ocupen com ho haurien de fer.
En resum: els grafitaires són, abans que res, gent amb seriosos problemes afectius.
Per cert, sobre aquest tema concret, hi ha un
fil obert. Això sí, demanem no donar massa referències explícites (núm. de sèrie, lloc, data i hora) de les malifetes, i ja ni parlem d'imatges, perquè només és fer el joc a aquesta colla d'exhibicionistes. Els uns es destapen obrint la gabardina, els altres tapen el patrimoni públic de guixots.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 19/08/2011 14:51
by D4V1D.83FY
França451 wrote:PoLeTe124 wrote:Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470...
un tren se mueve, es movible, circula por diferentes sitios y transporta pasajeros...
Pero lo dicho a esa gente le hace falta un par de ostias para que lo entiendan...
Hola, he encontrado este hilo por que queria comentar algunas cosas de 447s.
Des de fa algun temps els usuaris de regionals de la linea de Portbou estem patin les consequencies de els seients de les 447. Fins ara teniem les 440R i les 470, amb seients adecuats per a un trajecte de 2 hores, pero ara ens han ficat aquets trens que tenen uns seients incomodes. Al idiota que se li ha ocurregurt tal cosa l'haurien de fer anar de BCN a Portbou i tornada, a veure que n'opina... Tambe he vist que apareixen estacions desaparegudes a la info del tren, com Tonyà
Tema grafitis, i, ya me he fijado que suben muchos trene hechos una piltrafa, y curiosamente siempre del mismo lado (montaña), lo que hace pensar que se hayan hecho en el mismo deposito, y que este este poco vigilado. Sobre la gente que los hace, suelen ser pandilleros estilo Bronx y amantes del hip hop (logicamente escuchar esta musica no significa que se deba ser alguna de esas cosas), y la descripcion de comportamiento que hace Guigui sobre los grafiteros se puede aplicar perfectamente a los pandilleros. Ademas, suelen moverse por el extraradio, que es donde se suelen estacionar trenes. Ademas, el hecho de que los trenes viajen por aqui y por alla quiza les motive mas que una pared.
Conclusiones:
-Queremos trenes comodos!!
-Hace falta mas vigilancia y mas mano dura, menos hablar de libertades y derechos y mas disciplina, orden y obligaciones.
Saludos
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 19/08/2011 16:59
by UT440_132M
D4V1D.83FY wrote:França451 wrote:PoLeTe124 wrote:Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470...
un tren se mueve, es movible, circula por diferentes sitios y transporta pasajeros...
Pero lo dicho a esa gente le hace falta un par de ostias para que lo entiendan...
Hola, he encontrado este hilo por que queria comentar algunas cosas de 447s.
Des de fa algun temps els usuaris de regionals de la linea de Portbou estem patin les consequencies de els seients de les 447. Fins ara teniem les 440R i les 470, amb seients adecuats per a un trajecte de 2 hores, pero ara ens han ficat aquets trens que tenen uns seients incomodes. Al idiota que se li ha ocurregurt tal cosa l'haurien de fer anar de BCN a Portbou i tornada, a veure que n'opina... Tambe he vist que apareixen estacions desaparegudes a la info del tren, com Tonyà
Tema grafitis, i, ya me he fijado que suben muchos trene hechos una piltrafa, y curiosamente siempre del mismo lado (montaña), lo que hace pensar que se hayan hecho en el mismo deposito, y que este este poco vigilado. Sobre la gente que los hace, suelen ser pandilleros estilo Bronx y amantes del hip hop (logicamente escuchar esta musica no significa que se deba ser alguna de esas cosas), y la descripcion de comportamiento que hace Guigui sobre los grafiteros se puede aplicar perfectamente a los pandilleros. Ademas, suelen moverse por el extraradio, que es donde se suelen estacionar trenes. Ademas, el hecho de que los trenes viajen por aqui y por alla quiza les motive mas que una pared.
Conclusiones:
-Queremos trenes comodos!!
-Hace falta mas vigilancia y mas mano dura, menos hablar de libertades y derechos y mas disciplina, orden y obligaciones.
Saludos
Si a la R3 fa temps que ens queixem del mateix, trens de Rodalies, per un trajecte superior a les 3 hores. Aviat haurien de començar a remodelar les 447 per a Regionals, segons va dir el Conseller Recoder, a finals d'any les primeres unitats estarien llestes.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 19/08/2011 20:18
by albert28
I el diners que es gasten remodelant 447, no és millor comprar trens nous adaptats a aquestes necesitats?
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 19/08/2011 20:56
by alkolo89
És una despesa molt inferior el fet d'adaptar els trens a les necessitats de certes línies (estem parlant d'un canvi de seients o com a molt un canvi d'interior) que comprar trens completament nous, que depén de com, si és un model que encara no circula per aquí s'ha d'homologar, incrementant la despesa.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 19/08/2011 23:57
by sigfrid440s
albert28 wrote:I el diners que es gasten remodelant 447, no és millor comprar trens nous adaptats a aquestes necesitats?
Pretens comprara la despessa d'un nous seients per a un material a que encara li quedan 15 anys de vida util com a minim a el cost d'adquirir unitats totalment noves?
Sortiria per molt menys de la meitat del preu d'una UT nova, agafar material existent, com per exemple les UT446 execents d'altres nuclis i reformarles per serveis regionals a Catalunya, reformant tot l'interiorisme, fabricar un segon cotxe remolc, pero der pis baix, i dotar les unitats de nous equips de tracció, consistents en onduladors i motors asincrono-trifasics, augmentan la velocitat comercial del material als 120km/h.
I no parlem de lo acertat que seria reformar una bona quantitat d' UT447 per a aquest serveis.
Tots els països reformen i readapten continuament el parc ferroviari del que dispossen, per cumplir amb les necessitats del moment, nomes a Espanya es llençan els trens i es compren nous cada quatre dies.
Si una maquina funciona, no s'ha de cambiar. I un tren no val cuatre duros. Jo no entenc com es pot infravalorar tant un tren nomes per que no sigui nou de trinca
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Saturday 20/08/2011 0:32
by albert28
M'he menjat una mica del meu missatge. El que volia explicar era o comprar material nou o reformar material existent sense que altres serveis se'n sortin perjudicats, ja que mirant per la web del forum s'ha anat veient que últimament hi ha molts serveis de rodalies que es realitzen amb el tren 447 però en composició simple quan veient les necessitats que hi ha sobretot, entre altres dates, les vacances. Si es pot utilitzar material d'altres núclis que sobri, doncs millor.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Saturday 20/08/2011 9:26
by fcuevas27
venint del heron city... arribo a la sagrera, per agafar r4 cap a sabadell centre... el de les 21.04 destinacio manresa... venia en doble 447... em va sobtar
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Sunday 21/08/2011 10:05
by Mako448
Algún 447 en doble per l'R4 hi ha,peró la majoia van lamentablement,en simple.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Tuesday 06/09/2011 17:10
by D4V1D.83FY
Hola, despres de haver fet servir aquestes unitats durant un temps a on abans circulaven UTs 440R, m'he adonat d'una cosa, i es que solen adelantar bastant, per tant, quan para a una estacio s'ha d'esperar un minut o dos. El fet es que aquestes UTs tenen una velocitat 20 kmh inferior a les 440R, pero en canvi tenen una aceleracio (desconec el valor en ms2) molt superior. A l'hora d'arrencar, mentres les 440 estan aceleran, les 447 practicament ja tenen una velocitat "de trajecte".
Organitzar els horaris en funció del material
Posted: Tuesday 06/09/2011 17:24
by Guigui
Per això, caldria que l'operador tingui sempre clar quin material és més adequat per a quines línies, de manera que pugui fer un horari fiable, sense que, per una banda, calgui esperar la sortida a cada estació ni que, per l'altra, es produeixin retards inevitables perquè els trens no són capaços de copmlir l'horari.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Tuesday 06/09/2011 19:24
by D4V1D.83FY
Els actuals horaris deuen estar confeccionats per a 440R's, i segurament els proxims ja estaran pensats pels temps de les 447...
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Wednesday 07/09/2011 15:16
by liniadelRipollés
Avui he viatjat amb 470 amb seients protosemblants als de la 112 d'FGC. De color blau, menys durs i més ergonòmics.
Ho implantaran a les 447 de Puigcerdà?
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Wednesday 07/09/2011 16:00
by PoLeTe124
liniadelRipollés wrote:Avui he viatjat amb 470 amb seients protosemblants als de la 112 d'FGC. De color blau, menys durs i més ergonòmics.
Ho implantaran a les 447 de Puigcerdà?
Serà la 440.166M, són seients durs per a Regionals.. No sé perquè han ficat aquests seients tan incòmodes...
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Wednesday 07/09/2011 16:07
by Mako448
Vergonyòs Rodalies.A hora punta del matí sembla que han ficat un Terrassa-Martorell amb 447 simple.
Missatge de Rodalia.info:
Tren destinacio Martorell - la sagrera 7:50- circula 4 minuts tard #rod4. 2 de cada 3 dies igual. i a sobre és dels curts #usfelicitofills via @Gerardmolins
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Wednesday 07/09/2011 21:13
by jEiiK0b
Mako448 wrote:Vergonyòs Rodalies.A hora punta del matí sembla que han ficat un Terrassa-Martorell amb 447 simple.
Missatge de Rodalia.info:
Tren destinacio Martorell - la sagrera 7:50- circula 4 minuts tard #rod4. 2 de cada 3 dies igual. i a sobre és dels curts #usfelicitofills via @Gerardmolins
Jo he agafat a Sants el Rodalies Terrassa (19.15) - Vilafranca del Penedès (20.55) i anava en simple. Fins al sortir de St. Feliu de Llobregat no m'he pogut sentar.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 08/09/2011 16:06
by canalcole
jEiiK0b wrote:Jo he agafat a Sants el Rodalies Terrassa (19.15) - Vilafranca del Penedès (20.55) i anava en simple. Fins al sortir de St. Feliu de Llobregat no m'he pogut sentar.
Si no m'equivoco, aquest servei, està grafiat perquè sempre vagi en simple.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 08/09/2011 16:35
by jEiiK0b
canalcole wrote:jEiiK0b wrote:Jo he agafat a Sants el Rodalies Terrassa (19.15) - Vilafranca del Penedès (20.55) i anava en simple. Fins al sortir de St. Feliu de Llobregat no m'he pogut sentar.
Si no m'equivoco, aquest servei, està grafiat perquè sempre vagi en simple.
Ara que ho dius, si que recordo haver vist algun R4 en aquesta hora en simple altres vegades.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 09/09/2011 8:36
by Trenscat
jEiiK0b wrote:Ara que ho dius, si que recordo haver vist algun R4 en aquesta hora en simple altres vegades.
N'hi ha uns quants de R4 en simple a hora punta de la tarda, crec que la majoria són Hospitalet-Terrassa. En aquests trens sempre vas ple a tope fins a Cerdanyola com a mínim.