Page 9 of 43
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Thursday 30/04/2015 17:56
by sag470
Vox wrote:Però amb 3 no cobreixen ni una línea, oi? Llavors sembla que l'idea era demanar-ne més doncs amb només 3 unitats queda un pel extrany.
Algú recorda aquells 3? busos amb hidrogen? Aquests 3 bi poden quedar tambè com una raressa quan els veiem d'aquí 10 anys.
Vox
Els 3 Exquicity24 poden quedar com el 2500, vehicles inédits, amb els dubtes si fóu una bona compra. Els 3 Citaro H2 no es poden comparar ja que fóu a proves o cedits, com altres vehicles com el Castrosua Temps 1081, el Volvo B9L Castrosua Versus 1082, els MAN SD-200 1087-1098 o el Scania Castrosua City II 1099.
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Wednesday 20/05/2015 15:49
by victorromo99
El bus de TMB que portava la calca 1083 ha passat a la calca 6000
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Wednesday 20/05/2015 17:47
by Renfe445
Però ha passat o va passar?
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Wednesday 20/05/2015 20:19
by victorromo99
Crec que fa poc que li han canviat perquè fa un parell de setmanes que vaig veure el 1083
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Thursday 09/07/2015 23:11
by GerardPérez
Aixi serán els solaris de can TMB
TMB @TMB_Barcelona 12 hHace 12 horas
TMB retwitteó UITP
Aviat el podrem veure circular per #BCN. Es tracta del primer articulat amb 4 portes #busbcn TMB añadió,
UITP @UITPnews
#UITP2015 Awards: Solaris Urbino #bus shows design matters. See why here:
http://bit.ly/solaris-uitp #publictransport
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Friday 10/07/2015 2:52
by Renfe445
I què passa amb els Mercedes-Benz O 530 GL? (CapaCity)
Potser els Solaris són més barats.
Bé, per primer cop als T.B. adquiriran màquines polaques!
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Friday 10/07/2015 9:51
by fgc113
I no volien comprar també uns troleibusos de Solaris d'aquells tan fantàstics que es recarregaven en sis minuts a les capçaleres de la línia?
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Friday 10/07/2015 11:41
by Renfe445
fgc113 wrote:I no volien comprar també uns troleibusos de Solaris d'aquells tan fantàstics que es recarregaven en sis minuts a les capçaleres de la línia?
Crec que això era quan en Xavi Trias estava delirant.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Posted: Monday 09/11/2015 18:03
by premixero
alguien sabe cuando llegaran los buses nuevos, que se supone ya deberian estar aqui...
PD- no he encontrado el hilo de los buses nuevos en tmb
A vegades, la cerca pot ser molt fàcil
Posted: Monday 09/11/2015 20:48
by Guigui
premixero wrote:PD- no he encontrado el hilo de los buses nuevos en tmb
Cerca avançada -> "busos nous" -> Seleccionar "Autobusos i resta t. públic" -> Cerca per temes... et voilà!
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Sunday 15/11/2015 21:54
by premixero
gracias por ponerlo en su sitio, pero reitero la pregunta alguien sabe algo de los nuevos buses
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Tuesday 01/12/2015 21:20
by oscsanchez6
Ja han arribat alguns nous busos a TMB (m'ho ha comentat un conductor, no sé exactament quins ni el nombre).
Han avistat el Volvo, aquí teniu una imatge.
Font:
https://twitter.com/JoanCSalmeron/statu ... 6010265600
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Tuesday 01/12/2015 21:22
by Renfe451
Doncs sembla ser que aquestes noves 3500 seran les primeres de tota la flota de TMB en portar els nous logos d'AMB Bus Metropolità. Veurem si ho acaben extenent a la resta...
Aniran a les línies NXB? Si és així, estaria bé posar-los a l'H6 per substituir als 3300 que ja porten els seus anyets.
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Tuesday 01/12/2015 22:03
by sag470
La meva aposta. Els Volvo a Ponent (amb els 50) per pasar els 60A a Zona.
Tinc ganes de veure'ls l'interior, si porten la NXB o tornen a l'Eixample. La més sorpresa és que tenen pulsadors a les portes com els 39. Tindran les validadores al centre de les entrades com aquests? Pel disseny no extranyaria que fos a la V3 (en cas d'anar a Ponent).
Els Solaris a veure quin numero tindran. 32? 36? 37?
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Tuesday 01/12/2015 23:03
by Adolescent barceloní
Jo havia apostat per sèrie 7000 els Volvo i 7100 els Solaris. Però ja veig que no, que les calques seran 35xx i 36xx.
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Tuesday 01/12/2015 23:14
by Miquel
El curiós d'aquests nous 35XX és que duen 4 portes.
Que per cert, una cosa que sempre m'ha "molestat" es que repeteixen numeracions d'antigues sèries. Dec ser molt "purità" en aquest aspecte, però jo no els repetiria
I pensar que no han passat ni 10 anys d'això:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=4006
Renfe451 wrote:Si és així, estaria bé posar-los a l'H6 per substituir als 3300 que ja porten els seus anyets.
Però si els 3300 estàn molt bé, si revessin el mateix tracte que els 3400 podrien passar per nous com ells.
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Wednesday 02/12/2015 11:47
by oriolp13
Miquel wrote:El curiós d'aquests nous 35XX és que duen 4 portes.
[...]
Jo crec que ja era hora que ho fessin a Can TMB. Molts autobusos dels que hi han són autobusos que a d'altres ciutats europees sí circulen amb 4 portes, permetent una fuidesa molt més alta al descarregar viatgers. Ara només faltarà que deixin entrar per una de les portes del darrere per augmentar encara més aquesta fluidesa i així disminuir el temps de càrrega/descàrrega.
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Wednesday 02/12/2015 12:51
by Adolescent barceloní
En aquests busos de 4 portes, jo crec que s'hauria de permetre l'entrada per la segona porta, com ja passa en els biarticulats. Potser no ho fan així per evitar el frau o pel tema de les validadores (un bus n'ha de portar dues, si en porta més ha de dur dos SVV; vegi's exemple dels biarticulats que porten un SVV i una validadora per porta).
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Saturday 05/12/2015 14:01
by Alberto1989
Según veo en la foto del Volvo parece ser que se podrá entrar tanto por las dos puertas delanteras como los 39xx, ya que se ven los cartelitos redondos de un color azulado/verde en las primeras y rojo en las traseras, lo que indica que las traseras solamente sirven para salir, y por cierto los Solaris también serán de 4 puertas.
Ahora quedará por ver a qué cocheras irán estos nuevos buses, descartada ZF que está especializada en GNC, parece ser que los Solaris irán a Triangle para sustituir a los 33xx bajos (seguramente serán asignados a la 7 o la H6). Los Volvo tengo mis dudas si irán a Horta o Ponent, aunque creo que irán a Horta para la H4 que necesitará articulados y en Horta van justos; aunque en Ponent si quieren pasar los 60xx bajos a ZF se quedarán cortos de articulados...
Re: Nous Busos de TMB
Posted: Saturday 05/12/2015 15:57
by Adolescent barceloní
Jo els posaria a la H6, ja que és una línia que carrega moltíssim i aquests busos de quatre portes poden permetre un millor flux de passatgers. Sobre les portes, m'han comentat que hi ha un suport per col·locar una validadora a la primera i segona portes, per la qual cosa es confirma que la primera i la segona seran d'entrada.