Entenent a la gent de la zona i sense voler treure ni donar raons, de les vostres pròpies paraules dic: Si a l´hora que tothom torna a casa hi han 40 persones (entenc que és el màxim a que s´arriba).... aquestes persones caben de sobra aun autobus, i el preu de l´autobus és molt menor al del tren. Ja no parlem dels trens que no son en hora "punta", on la ruïna és catastròfica.Miquel wrote: I Àger, i Tremp, I La Pobla, i Sant Llorenç, Santa Linya no és l'única estació, n'hi han de moltes més, que tenen molta més afluència que Santa Linya. De vegades vaig Balaguer amunt amb la línia, i senyor, no viatgo sol!!!!!!
El passat dia 28 de Desembre, últim servei del dia direcció La Pobla, jo com molts baixem a Balaguer (són les nou de la nit), dins el tren encara quedaven una quarantena de persones, no n'hi havien 5.
Sobre els autobusos, no es tracta de posar un autobus del poble a l'estació, si no de l'estació a la resta de pobles de la zona.
L'època "daurada" de la línia és a l'estiu, que va amb unes capacitats força bones.
S'han de millorar els enllaços amb la R12, 13 i 14, i Avant.
S'ha d'evitar solapar trajectes a la mateixa hora.
Ademés Santa Linya, i com d'altres baixadors de poc passatge, són estacions facultatives, si no hi ha gent, el tren no hi para.
No hi ha cap cost per mantenir l'estació oberta.
Sobre els autobusos. Sí, pot ser posar autobusos des de l´estació a varis pobles. Però, si Santa Linya està a 15 km (desconec la distància però alguna cosa així deu ser), ja és més ràpid anar del poble a Balaguer per carretera així que si viatgem d´un altre poble encara més allunyat de l´estació... no veig què es guanya. El tren comunica, essent raonables, directament Sant Llorenç amb Cellers, la resta és del tot inoperatiu.