Què??? A Mollet i Castelldefels havien tingut serveis de TMB???? això no ho sabia (no és conya)davida wrote:Tmb fa els serveis urbans de Montcada i Cornellà i historicament ha tingut serveis de Mollet a Castelldefels.
Encara té la 102 que va a Cerdanyola del Vallès.
Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Carlos González
- N9
Mollet i Castefa tenien serveis de TMB?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- foronda 141
- N8
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Aquets serveis van ser heredats a la fusió de l'empresa "Urbas" Urbanizaciones y Transportes S.A.i TMB als anys 70.Què??? A Mollet i Castelldefels havien tingut serveis de TMB???? això no ho sabia (no és conya
Las línies eran : MO Pl. Tetuán- Mollet (actualment operada per Sagalés), TM Pl. Tetuàn-Montcada (amb variacions l'actual 96 de TMB), UC Pl. Universitat-Castelldefels Platja (per autovia) i T11 Pl. Universitat-Castelldefels (Las Botigues) aquestas dues actualment operadas per Monh L-94 i L-95. la T11 nomès funcionava a l'estiu i era una concessió de Renfe.
I perdó per el off topic.
- Guigui
- Administrador
Back to topic!
Parlem del tramvia per la Diagonal, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Bé, la unió lògica i fàcil dels tramvies és per la Diagonal, l'únic problema que hi veuria seria la reforma exprés que Trias va fer i que ara mateix fa que sigui complicadet fer el traçat entre Francesc Macià i Joan Carles I.
- Ganz
- N7
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Que el carril bus/taxi sigui ocupat pel tramvia.
Opció econòmica, lògica, d'aplicació en no pocs casos relativament propers a Barcelona (Montpellier, Lió, Ginebra, Freiburg im Breisgau...), fa senzill realitzar actuacions en el tram Francesc Macià-Joan Carles I, no té efectes colaterals negatius que afectin al vehicle privat ni al vianant.
Opció econòmica, lògica, d'aplicació en no pocs casos relativament propers a Barcelona (Montpellier, Lió, Ginebra, Freiburg im Breisgau...), fa senzill realitzar actuacions en el tram Francesc Macià-Joan Carles I, no té efectes colaterals negatius que afectin al vehicle privat ni al vianant.
- Carlos González
- N9
Properes parades per la Diagonal
Envio una imatge que m'he trobat a internet de com seria el tram de la Diagonal, és a dir, quines estacions serien
- Attachments
-
- futures_parades_tramvia_diagonal.gif (20.14 KiB) Viewed 5702 times
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Re: Properes parades per la Diagonal
Aquest termòmetre no és oficial, és una creació que va fer la PTP ja fa la tira de temps.Carlos González wrote:Envio una imatge que m'he trobat a internet de com seria el tram de la Diagonal, és a dir, quines estacions serien
Ara que mostraves precisament això, jo la parada de "Jardinets de Gràcia" la canviaria per Diagonal-Provença.
Però sí que afecta negativament al servei de taxi, tot i que podria utilitzar el carril de servei.Ganz wrote:Que el carril bus/taxi sigui ocupat pel tramvia. [...], fa senzill realitzar actuacions en el tram Francesc Macià-Joan Carles I, no té efectes colaterals negatius que afectin al vehicle privat ni al vianant.
A mi em sembla que hi ha massa poca distància entre Francesc Macià i Casanova i (potser) massa entre aquesta i Jardinets.Carlos González wrote:Envio una imatge que m'he trobat a internet de com seria el tram de la Diagonal, és a dir, quines estacions serien
Jo crec que també, la parada Casanova podria estar entre Muntaner i Aribau. Un nom podria ser Aribau, perquè Muntaner és la parada dels FGC que queda lluny.mpn90 wrote:A mi em sembla que hi ha massa poca distància entre Francesc Macià i Casanova i (potser) massa entre aquesta i Jardinets.Carlos González wrote:Envio una imatge que m'he trobat a internet de com seria el tram de la Diagonal, és a dir, quines estacions serien
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
La cosa no és que hagi fet o no una gestió correcta, que l'ha feta. Sinó que n'hi ha, com jo, que considera que els serveis bàsics, com en aquest cas el transport, els ha de prestar una empresa pública sense ànim de lucre.oriolp13 wrote:Crec que TRAM ha fet una gestió prou correcta com per què no es vulgui que siguin ells qui gestionin la futura xarxa.
Per fi l'Ajuntament es posa les piles en aquest tema (però d'altra banda, a aquesta gent que governa, els diria que fossin una mica més llargs de mires, que no tot lo privat vol dir corrupció i servei dolent, i TRAM n'és un exemple).
- Carlos González
- N9
Propera parada: Diagonal
Jo canviaria el nom de l'estació d'FGC "Provença" per "Diagonal", de fet, totes les estacions de RENFE i FGC penso que es tindrien que dir igual (però això és un altre tema)Renfe451 wrote: Ara que mostraves precisament això, jo la parada de "Jardinets de Gràcia" la canviaria per Diagonal-Provença.
La futura parada de TRAM de "Jardinets de Gràcia" li diria només "Diagonal"
- bigcoaster
- N8
Re: Propera parada: Diagonal
Provença és un nom que tothom relaciona amb aquella parada, a més que té més història, i una certa mítica (això ja és una cosa personal). En canvi, Diagonal pot ser qualsevol estació de la diagonal. Jo crec que la que s'hauria de canviar és la de la L5, tot i que no em fa res que tinguin noms diferents mentres s'especifiqui bé que hi ha correspondència, és més, a vegades són més concrets dos noms diferents i un enllaç, que un sol nom per estacions separades 1000 metres.Carlos González wrote:Jo canviaria el nom de l'estació d'FGC "Provença" per "Diagonal", de fet, totes les estacions de RENFE i FGC penso que es tindrien que dir igual (però això és un altre tema)Renfe451 wrote: Ara que mostraves precisament això, jo la parada de "Jardinets de Gràcia" la canviaria per Diagonal-Provença.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Propera parada: Diagonal
No em sembla malament que l'estació de FGC es digui Diagonal, però que la de Tram s'ho digui és molt poc lògic, tenint en compte que la ressegueix, ara bé, potser "Jardinets de Gràcia" és massa llarg, i la solució senzilla seria dir-li Joan Carles I, però com que la Colau s'ha decidit a retirar nomenclatura borbònica...Carlos González wrote:Jo canviaria el nom de l'estació d'FGC "Provença" per "Diagonal", de fet, totes les estacions de RENFE i FGC penso que es tindrien que dir igual (però això és un altre tema)Renfe451 wrote: Ara que mostraves precisament això, jo la parada de "Jardinets de Gràcia" la canviaria per Diagonal-Provença.
D'altra banda he llegit alguns posts que parlen sobre una futura ampliació i crec que n'hi hauria algunes d'interessants, especialment arribar a Sants des de Francesc Macià (sense descartar que pogués arribar per Paral·lel i Pg. de Colom fins a la Ciutadella, malgrat no sé fins a quin punt pot tenir demanada), i arribar al centre de la ciutat des de Glòries fins a Urquinaona o Plaça Catalunya (i després pujar fins a Joan Carles I, per exemple), però aquesta última no tinc clar el traçat, ja que per una banda em sembla bé passar per Alí Bei, però per altra un servei que anés des de Renfe Pg. de Gràcia fins a la UPF també ho trobaria beneficiós. També tinc en ment el traçat Pg de Gràcia - Via Laietana - Estació de França (o endinsar-se a la Barceloneta).
- uriol108
- N8
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
I perquè no anomenar la parada del TRAM de prop de la parada de Metro Diagonal, anomenar-la Passeig de Gràcia ?
Confondria encara més amb el maleit transbord de la L2-L3-L4-Renfeuriol108 wrote:I perquè no anomenar la parada del TRAM de prop de la parada de Metro Diagonal, anomenar-la Passeig de Gràcia ?
I que tal dir-ne "Palau Robert"?
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
- Guigui
- Administrador
Diagonal
Palau Robert estaria bé per al tram i la L3, però denomina un punt massa específic, que queda més lluny de la L5 i encara més d'FGC. No oblidem que es tracta d'un intercanviador, i que el criteri a mantenir (tot i que l'ATM no ho faci sempre) és la unitat en la denominació, a més d'un nom fàcil de recordar (i, per tant, com més breu millor). Per entendre'ns, "Palau Robert" seria tan poc adequat com l'invent d'FGC de posar a Provença l'afegitó oficiós de "La Pedrera", tot confonent la precisió topogràfica del transport públic amb una promoció turística que no ve a compte per res.
Per tot això, el millor nom que se m'acut és, precisament, Diagonal. Si algú en troba un altre que compleixi els criteris que indico més amunt, benvingut sigui.
Per tot això, el millor nom que se m'acut és, precisament, Diagonal. Si algú en troba un altre que compleixi els criteris que indico més amunt, benvingut sigui.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Personalment optaria per una de les tres fent que tot l'intercanviador tingués el mateix nom.
- Diagonal Centre
- Diagonal | Provença
- Diagonal - Rambla de Catalunya
- Diagonal Centre
- Diagonal | Provença
El metro de Barcelona amb motoristes!
Jo em decanto clarament per la segona.Miquel wrote:Personalment optaria per una de les tres fent que tot l'intercanviador tingués el mateix nom.
- Diagonal Centre
- Diagonal | Provença
Canviant una mica el tema, algú sap explicar per què, si en un principi la gestió del tramvia l'havia de fer TMB, per què es va privatitzar? Apart, en Trias fa poc despotricava de la privatitzacio, quan tal i com després li van recordar des de la PTP, va ser CIU qui ho va fer