Avistaments curiosos de trens
- viscaelcat
- N6
Re: Avistaments curiosos
Acaba de passar ara mateix una 311 per Girona, direcció cap a la frontera.
ahir al voltant de la una i passant per la autovia vaig veure el "cap" de un tren de alta velocitat (no se si era ave, avant, etc...) damunt d'una gondola en direccio saragossa. no samblava pas accidentat
- Guigui
- Administrador
333 a Montcada Bifurcació
Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
Re: 333 a Montcada Bifurcació
Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.Guigui wrote:Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
- viscaelcat
- N6
Deuria ser balast, amic Pere:Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.Guigui wrote:Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
balast
m. [LC] [OP] Grava grossa que s’empra en les vies fèrries per a assentar les travesses que suporten els rails.
- Pere
- N9
Sí, em referia al balast. Creia haver llegit en algun lloc que la traducció del terme en castellà "balasto" era balastre, però ja veig que vaig equivocat. Gràcies per la correcció.viscaelcat wrote:Deuria ser balast, amic Pere:Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.Guigui wrote:Vista una 333 a Montcada Bifurcació cap a les 18.50. No sé si és gaire freqüent o no, però sobta trobar una màquina dièsel tan lluny de qualsevol via sense electrificar.
balast
m. [LC] [OP] Grava grossa que s’empra en les vies fèrries per a assentar les travesses que suporten els rails.
- Guigui
- Administrador
Possible destinació del balast
Enllaç de la Mollet-Papiol amb la línia de Girona (convencional/AV) o LAV Barcelona-Vilafant?Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Pere
- N9
Re: Possible destinació del balast
Només se m'acut que marxi cap a Riells i Viabrea Breda que és on hi ha la base de material d'obra de la LAV.Guigui wrote:Enllaç de la Mollet-Papiol amb la línia de Girona (convencional/AV) o LAV Barcelona-Vilafant?Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
L'enllaç que comentes crec que ja està acabat.
-
- N7
- Facebook: pol.bielsa
Avistat un Patito (S130) a Castellbisbal (via 2), per incidència a les instal·lacions de Cunit, a les 13.55h
Avistat una 252UIC + 2 319's amb decoració 'Renfe Mercancías' per la via del AVE sobre les 10.30h
Avistat una 252UIC + 2 319's amb decoració 'Renfe Mercancías' per la via del AVE sobre les 10.30h
- Pere
- N9
Re: Possible destinació del balast
Ja he sortit de dubtes, aquests trens de balast que han vingut durant aquesta setmana estan destinats a realitzar petits retocs de la via entre Calaf i Manresa.Pere wrote:Només se m'acut que marxi cap a Riells i Viabrea Breda que és on hi ha la base de material d'obra de la LAV.Guigui wrote:Enllaç de la Mollet-Papiol amb la línia de Girona (convencional/AV) o LAV Barcelona-Vilafant?Pere wrote:Va arribar ahir a la tarda amb un tren de balastre, que no sé a quina línia deu estar destinat aquest balastre, ja que no em sona que estiguin fent obres a cap línia gaire propera.
L'enllaç que comentes crec que ja està acabat.
- ABB_Traccion
- N7
Aquesta tarda per Cerdanyola Universitat:
319.340+2 cotxes auscultadors
doble de 311 cap a Rubí
i el TECO de la HUPAC amb 10 vagons i alguns buits.
319.340+2 cotxes auscultadors
doble de 311 cap a Rubí
i el TECO de la HUPAC amb 10 vagons i alguns buits.
- Dr. T
- N6
Aquest matí a l'estació de Flaçà, una de les 333 d'Acciona Infraestructuras (la 333.383.8) i un altre màquina que no he sabut identificar.
Em sembla que porten temps per allà (al novembre juraria que ja hi havia la 333 aparcada) i em sembla que les han utilitzat per posar el tercer rail a la línia de Girona-Figueres.
Em sembla que porten temps per allà (al novembre juraria que ja hi havia la 333 aparcada) i em sembla que les han utilitzat per posar el tercer rail a la línia de Girona-Figueres.
- Attachments
-
- Més material d'Acciona, a Flaçà
- tractor_acciona_2011-01-20.jpg (109.84 KiB) Viewed 6035 times
-
- La 333.383 d'Acciona a Flaçà
- 333_acciona_2011-01-20.jpg (78.78 KiB) Viewed 6035 times
-
- N7
- Facebook: pol.bielsa
La batonadora (crec què és això) és rosa? Molt bona pillada!!!
A veure, pel que sembla la foto s'ha fet amb un movil, que no interpreta bé els colors, però si el color corporatiu d'Acciona és el vermell, es més que obvi que es vermella la batonadora.
- Dr. T
- N6
Si, la foto és de mòbil i amb el sol bastant amunt (onze del matí). I si, la batonadora (ara ja sé que és!) és ben vermella...
A veure si el proper cop que hi passo porto una càmera com déu mana...
A veure si el proper cop que hi passo porto una càmera com déu mana...
-
- N6
Quina caça de la batonadora d´Acciona. Per Barcelona no es veu la 333 d´Acciona.
Es veurà per on hi hagin obres i l'empresa que les executi sigui Acciona (dic jo )UT447Barcelona wrote:Quina caça de la batonadora d´Acciona. Per Barcelona no es veu la 333 d´Acciona.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Pere
- N9
Avistada locomotora 252 aïllada aquest migdia per Montcada i Reixac-Manresa, he posat una fotografia feta amb el mòbil amb al meu flickr : http://www.flickr.com/photos/pereoliveg/5383958855/
- Trenscat
- N10
Caram tu, això sí que és una cacera al vol!!Pere wrote:Avistada locomotora 252 aïllada aquest migdia per Montcada i Reixac-Manresa, he posat una fotografia feta amb el mòbil amb al meu flickr : http://www.flickr.com/photos/pereoliveg/5383958855/
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N9
Avui cap a les 13H ha de baixar el balaster de Manresa cap a Montcada Bifurcació
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van