Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Monday 08/02/2016 10:42
Seria molt friki tenir una tarjeta del 2015 amb una validació d'una d'aquestes noves línies, combinació que només es pot donar el ja de per sí especial 29 de febrer !!!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Avui mateix he vist a la parada final del 34 de Nou Barris com canviaven el plànol de recorregut, però no l'he pogut comparar amb l'altre per veure les diferències.premixero wrote:Anoche, dando la noticia de las nuevas lineas de NXB en RAC1, dijeron que una de las lineas que tendrian cambios seria la 33, los cambios de esta son solo de cambio de lugar de la terminal? a tiene algun otro cambio?
Así es, diría que la del 33 se mueve unos metros adelante, y en su lugar va la H4 diria.premixero wrote:Anoche, dando la noticia de las nuevas lineas de NXB en RAC1, dijeron que una de las lineas que tendrian cambios seria la 33, los cambios de esta son solo de cambio de lugar de la terminal? a tiene algun otro cambio?
No és carregar-se la 60, pero sembla que volen vendre la moto i preparar-la per la H2. A més sense la 60, la alternativa més senzilla entre Z.Universitaria i Sarrià/Bonanova serà la H4 (i reforç de la 75). Per la part alta de Sarrià i Bonanova, trasbord a la 60 o la V3.Javi M wrote:Què se suposa que vol dir això de "parada d'origen"? Què d'especial hi passarà allà?
Quina forma més estúpida de carregar-se la 60. Fent-la acabar allà dalt al bell mig del no-res, sense enllaç amb la L3/L9 i lluny de les facultats, de ben segur que la davallada de passatgers serà notable.
Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Nova, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...sag470 wrote:No és carregar-se la 60, pero sembla que volen vendre la moto i preparar-la per la H2. A més sense la 60, la alternativa més senzilla entre Z.Universitaria i Sarrià/Bonanova serà la H4 (i reforç de la 75). Per la part alta de Sarrià i Bonanova, trasbord a la 60 o la V3.Javi M wrote:Què se suposa que vol dir això de "parada d'origen"? Què d'especial hi passarà allà?
Quina forma més estúpida de carregar-se la 60. Fent-la acabar allà dalt al bell mig del no-res, sense enllaç amb la L3/L9 i lluny de les facultats, de ben segur que la davallada de passatgers serà notable.
Amb la 60 sembla que volen vendre millor la futura H2. És a dir, anticipen el terminal a av.Esplugues. Ara la 60 li milloren l'interval de pas a 15 min, pero com baixarà el passatge, reduiran cotxes. Quan s'implenti la H2, posar-la a 7 min.
Hauria sigut millor fer el terminal de la H4 a la parada 2586 i situar el terminal de la 60 a la parada 712. El terminal de la 33 podria haber sigut a la parada 1484.
Aunque realmente no vale lo mismo, porque es una tarjeta ilimitada, yo tengo una T Trimestre tarifa de 2015 que estrené el 02 de enero en Les Planes. Con lo cual, no sólo tengo pases gratis a la NXB durante un mes, sino que, por lo que me han dicho, la Nitbus pasa a Alsa antes del 31 de marzo, por lo que también podré estrenar las nuevas líneas con ella. Vale... No me hace validaciones de viajes, pero también sirve, ¿no?Ecomobisostrans wrote:Seria molt friki tenir una tarjeta del 2015 amb una validació d'una d'aquestes noves línies, combinació que només es pot donar el ja de per sí especial 29 de febrer !!!
Lo último que se sabe que el terminal estará en Trinitat Nova, donde acaba la 50. Lo que no se como piensan solucionar el corredor de Via Favencia.França451 wrote:Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Vella, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
Ya veo. Pues ya sabes cómo van a solucionar lo de Via Favéncia. La V29 la mandan absurdamente a la Sagrera, y alargan la V27 de Canyelles a Roquetes, para que el pueblito no se queje. Como es la "Mina de la Ciutat" y "La Mina" de Barcelona, cuanto más aislados estén del mundo... (Otro San Cosme y La Mina, etiquetar por etiquetar, y porque sean gente x o y, ya vamos a marginarles). O sea, que lo que me temía, la mandan a Palamós y se quedan tan anchos, y las Trinidades se quedan sólo con el 127. Me parece completamente acertado lo que propones, de Universitaria a Torras i Bages y conectar la Trini y Roquetes con la línea 1 de metro. No sé qué afán tienen en tener a San Andrés desconectado de Nou Barris por esa parte, ni que estuvieran peleados!!! Aunque bueno... Si mandan el H2 a Trini Nova pero me dejas el 127 con su actual recorrido y lo metes cada 7 minutos con busitos, los siete días de la semana, me callo la bocasag470 wrote:Lo último que se sabe que el terminal estará en Trinitat Nova, donde acaba la 50. Lo que no se como piensan solucionar el corredor de Via Favencia.França451 wrote:Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Nova, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
La mejor H2 creo que seria Z.Universitaria a Torras i Bages. Desde Av.Exèrcit-Trias continuar por Gran Capità (vuelta por Sor Eulàlia y Gonzalez Tablas), por Ronda de Dalt, General Vives, Benedetti, Isaac Newton, Ronda de Dalt, pg.Vall d'Hebron, Via Favencia, ctra.Ribes, Gran de St.Andreu hasta Palomar (vuelta por pg.Torras i Bages). Torras i Bages deberia ser una gran area de intercambiado entre Metro L1, H2, H4, V31, D40 y líneas metropilitanas del Barcelonés Norte hasta Santa Coloma, norte de Badalona e incluso Montcada.
Fins on jo tenia entès, l'H2 passava per La Teixonera, Horta, Pg Maragall i d'allà cap amunt per Pi i Molist i Via Júlia. De fet, es va dir de fer-ho així, ja que en origen era l'H4 a qui li corresponia fer això, però com es preveia que aquesta portés articulats i l'H2 no, van intercanviar els trajectes.sag470 wrote:Lo último que se sabe que el terminal estará en Trinitat Nova, donde acaba la 50. Lo que no se como piensan solucionar el corredor de Via Favencia.França451 wrote:Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Vella, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
La mejor H2 creo que seria Z.Universitaria a Torras i Bages. Desde Av.Exèrcit-Trias continuar por Gran Capità (vuelta por Sor Eulàlia y Gonzalez Tablas), por Ronda de Dalt, General Vives, Benedetti, Isaac Newton, Ronda de Dalt, pg.Vall d'Hebron, Via Favencia, ctra.Ribes, Gran de St.Andreu hasta Palomar (vuelta por pg.Torras i Bages). Torras i Bages deberia ser una gran area de intercambiado entre Metro L1, H2, H4, V31, D40 y líneas metropilitanas del Barcelonés Norte hasta Santa Coloma, norte de Badalona e incluso Montcada.
El NitBus fa la funció de transport metropolità a les zones del voltant de Barcelona (excepte N0) i quan entra a la ciutat aprofita per fer transport urbà. En tot cas, caldria modificar les línies de NitBus al pas per Barcelona per ocupar els corredors importants de passatgers durant la nit. No crec que sigui gaire rentable mantenir totes les línies NXB 24/7. (fi de l'off topic)laura wrote:... servei 24h els 365 dies de l'any en substitució del NitBus.