Page 83 of 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 08/02/2016 10:42
by Ecomobisostrans
Seria molt friki tenir una tarjeta del 2015 amb una validació d'una d'aquestes noves línies, combinació que només es pot donar el ja de per sí especial 29 de febrer !!! :D

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 27/02/2016 8:30
by premixero
Anoche, dando la noticia de las nuevas lineas de NXB en RAC1, dijeron que una de las lineas que tendrian cambios seria la 33, los cambios de esta son solo de cambio de lugar de la terminal? a tiene algun otro cambio?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 27/02/2016 12:11
by metring
premixero wrote:Anoche, dando la noticia de las nuevas lineas de NXB en RAC1, dijeron que una de las lineas que tendrian cambios seria la 33, los cambios de esta son solo de cambio de lugar de la terminal? a tiene algun otro cambio?
Avui mateix he vist a la parada final del 34 de Nou Barris com canviaven el plànol de recorregut, però no l'he pogut comparar amb l'altre per veure les diferències.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 27/02/2016 16:41
by albert28
premixero wrote:Anoche, dando la noticia de las nuevas lineas de NXB en RAC1, dijeron que una de las lineas que tendrian cambios seria la 33, los cambios de esta son solo de cambio de lugar de la terminal? a tiene algun otro cambio?
Así es, diría que la del 33 se mueve unos metros adelante, y en su lugar va la H4 diria.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 27/02/2016 17:39
by sag470
La 33 quedarà asi a partir del lunes: http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice Gracias que no han hecho caso a los vecinos porque de esta manera se mantiene casi el mismo servicio que antes (solo se incrementa unos minutos el trayecto dirección Verneda en caso de cogerlo en av.Exèrcit)

Respecto la 34, que cambio puede haber?

Parada "d'origen" | RIP 60

Posted: Saturday 27/02/2016 18:06
by Javi M
Què se suposa que vol dir això de "parada d'origen"? Què d'especial hi passarà allà?

Quina forma més estúpida de carregar-se la 60. Fent-la acabar allà dalt al bell mig del no-res, sense enllaç amb la L3/L9 i lluny de les facultats, de ben segur que la davallada de passatgers serà notable.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 27/02/2016 18:13
by premixero
Facil, la parada de origen es donde se puede uno montar ya para ir en este caso a la verneda, pero hara el final unas paradas mas adelante y alli hara la regulacion de tiempo. con eso los que van hasta zona universitaria pueden seguir hasta dicha parada. Y en principio los que se monten en la Av. del ejercito no esperaran mas sino que lo haran un poco mas adelante,

Re: Parada "d'origen" | RIP 60

Posted: Saturday 27/02/2016 19:59
by sag470
Javi M wrote:Què se suposa que vol dir això de "parada d'origen"? Què d'especial hi passarà allà?

Quina forma més estúpida de carregar-se la 60. Fent-la acabar allà dalt al bell mig del no-res, sense enllaç amb la L3/L9 i lluny de les facultats, de ben segur que la davallada de passatgers serà notable.
No és carregar-se la 60, pero sembla que volen vendre la moto i preparar-la per la H2. A més sense la 60, la alternativa més senzilla entre Z.Universitaria i Sarrià/Bonanova serà la H4 (i reforç de la 75). Per la part alta de Sarrià i Bonanova, trasbord a la 60 o la V3.

Amb la 60 sembla que volen vendre millor la futura H2. És a dir, anticipen el terminal a av.Esplugues. Ara la 60 li milloren l'interval de pas a 15 min, pero com baixarà el passatge, reduiran cotxes. Quan s'implenti la H2, posar-la a 7 min.

Hauria sigut millor fer el terminal de la H4 a la parada 2586 i situar el terminal de la 60 a la parada 712. El terminal de la 33 podria haber sigut a la parada 1484.

Re: Parada "d'origen" | RIP 60

Posted: Saturday 27/02/2016 20:42
by França451
sag470 wrote:
Javi M wrote:Què se suposa que vol dir això de "parada d'origen"? Què d'especial hi passarà allà?

Quina forma més estúpida de carregar-se la 60. Fent-la acabar allà dalt al bell mig del no-res, sense enllaç amb la L3/L9 i lluny de les facultats, de ben segur que la davallada de passatgers serà notable.
No és carregar-se la 60, pero sembla que volen vendre la moto i preparar-la per la H2. A més sense la 60, la alternativa més senzilla entre Z.Universitaria i Sarrià/Bonanova serà la H4 (i reforç de la 75). Per la part alta de Sarrià i Bonanova, trasbord a la 60 o la V3.

Amb la 60 sembla que volen vendre millor la futura H2. És a dir, anticipen el terminal a av.Esplugues. Ara la 60 li milloren l'interval de pas a 15 min, pero com baixarà el passatge, reduiran cotxes. Quan s'implenti la H2, posar-la a 7 min.

Hauria sigut millor fer el terminal de la H4 a la parada 2586 i situar el terminal de la 60 a la parada 712. El terminal de la 33 podria haber sigut a la parada 1484.
Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Nova, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
Ecomobisostrans wrote:Seria molt friki tenir una tarjeta del 2015 amb una validació d'una d'aquestes noves línies, combinació que només es pot donar el ja de per sí especial 29 de febrer !!! :D
Aunque realmente no vale lo mismo, porque es una tarjeta ilimitada, yo tengo una T Trimestre tarifa de 2015 que estrené el 02 de enero en Les Planes. Con lo cual, no sólo tengo pases gratis a la NXB durante un mes, sino que, por lo que me han dicho, la Nitbus pasa a Alsa antes del 31 de marzo, por lo que también podré estrenar las nuevas líneas con ella. Vale... No me hace validaciones de viajes, pero también sirve, ¿no?
(Y como anécdota, indicaré un detalle que desconocía: puedo disfrutarla en todas las líneas urbanas de Sant Cugat del Vallès. :D :D :D )

Re: Parada "d'origen" | RIP 60

Posted: Saturday 27/02/2016 22:09
by sag470
França451 wrote:Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Vella, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
Lo último que se sabe que el terminal estará en Trinitat Nova, donde acaba la 50. Lo que no se como piensan solucionar el corredor de Via Favencia.

La mejor H2 creo que seria Z.Universitaria a Torras i Bages. Desde Av.Exèrcit-Trias continuar por Gran Capità (vuelta por Sor Eulàlia y Gonzalez Tablas), por Ronda de Dalt, General Vives, Benedetti, Isaac Newton, Ronda de Dalt, pg.Vall d'Hebron, Via Favencia, ctra.Ribes, Gran de St.Andreu hasta Palomar (vuelta por pg.Torras i Bages). Torras i Bages deberia ser una gran area de intercambiado entre Metro L1, H2, H4, V31, D40 y líneas metropilitanas del Barcelonés Norte hasta Santa Coloma, norte de Badalona e incluso Montcada.

Re: Parada "d'origen" | RIP 60

Posted: Saturday 27/02/2016 22:13
by França451
sag470 wrote:
França451 wrote:Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Nova, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
Lo último que se sabe que el terminal estará en Trinitat Nova, donde acaba la 50. Lo que no se como piensan solucionar el corredor de Via Favencia.

La mejor H2 creo que seria Z.Universitaria a Torras i Bages. Desde Av.Exèrcit-Trias continuar por Gran Capità (vuelta por Sor Eulàlia y Gonzalez Tablas), por Ronda de Dalt, General Vives, Benedetti, Isaac Newton, Ronda de Dalt, pg.Vall d'Hebron, Via Favencia, ctra.Ribes, Gran de St.Andreu hasta Palomar (vuelta por pg.Torras i Bages). Torras i Bages deberia ser una gran area de intercambiado entre Metro L1, H2, H4, V31, D40 y líneas metropilitanas del Barcelonés Norte hasta Santa Coloma, norte de Badalona e incluso Montcada.
Ya veo. Pues ya sabes cómo van a solucionar lo de Via Favéncia. La V29 la mandan absurdamente a la Sagrera, y alargan la V27 de Canyelles a Roquetes, para que el pueblito no se queje. Como es la "Mina de la Ciutat" y "La Mina" de Barcelona, cuanto más aislados estén del mundo... (Otro San Cosme y La Mina, etiquetar por etiquetar, y porque sean gente x o y, ya vamos a marginarles). O sea, que lo que me temía, la mandan a Palamós y se quedan tan anchos, y las Trinidades se quedan sólo con el 127. Me parece completamente acertado lo que propones, de Universitaria a Torras i Bages y conectar la Trini y Roquetes con la línea 1 de metro. No sé qué afán tienen en tener a San Andrés desconectado de Nou Barris por esa parte, ni que estuvieran peleados!!! Aunque bueno... Si mandan el H2 a Trini Nova pero me dejas el 127 con su actual recorrido y lo metes cada 7 minutos con busitos, los siete días de la semana, me callo la boca :D

Re: Parada "d'origen" | RIP 60

Posted: Saturday 27/02/2016 22:41
by Miquel
sag470 wrote:
França451 wrote:Y a ver qué hacen con la H2, porque como sean tan animales de llevarla a la Trini Vella, y dejarla allí tirada, vamos listos... De lunes a sábado está la 127 para llegar a la línea 1, pero los domingos, te puedes morir haciendo trasbordos, o haciendo la caminata de Trini Nova a Torras i Bages. Más les vale hacerla acabar en Torras i Bages o en el Baró del Viver. Con que llegue a Paseo Santa Coloma es suficiente, luego que suba a Plaza de José Andreu i Abelló, pero que conecte las dos trinidades decentemente, porque si no...
Lo último que se sabe que el terminal estará en Trinitat Nova, donde acaba la 50. Lo que no se como piensan solucionar el corredor de Via Favencia.

La mejor H2 creo que seria Z.Universitaria a Torras i Bages. Desde Av.Exèrcit-Trias continuar por Gran Capità (vuelta por Sor Eulàlia y Gonzalez Tablas), por Ronda de Dalt, General Vives, Benedetti, Isaac Newton, Ronda de Dalt, pg.Vall d'Hebron, Via Favencia, ctra.Ribes, Gran de St.Andreu hasta Palomar (vuelta por pg.Torras i Bages). Torras i Bages deberia ser una gran area de intercambiado entre Metro L1, H2, H4, V31, D40 y líneas metropilitanas del Barcelonés Norte hasta Santa Coloma, norte de Badalona e incluso Montcada.
Fins on jo tenia entès, l'H2 passava per La Teixonera, Horta, Pg Maragall i d'allà cap amunt per Pi i Molist i Via Júlia. De fet, es va dir de fer-ho així, ja que en origen era l'H4 a qui li corresponia fer això, però com es preveia que aquesta portés articulats i l'H2 no, van intercanviar els trajectes.
Jo la 60 li faria un canvi, amb inici a Vall d'Hebron - Trueba, baixar per Coll i Alentorn i pujar per Granja Vella com fa la V15, i d'allà continuar pel passeig fent el trajecte actual fins al nou terminal de dilluns.
Havent-hi l'H2 no cal que la 60 li dupliqui, i de passada es pot limitar la V15 a Av. Tibidabo ja que el traçat per Parc de la Vall d'Hebron queda cobert pel 60, i tenint l'H4 cada 5 minuts, no val la pena solapar-se amb el trajecte entre Av.Tibidabo i Vall d'Hebron.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/02/2016 12:42
by laura
Crec que no s'ha mencionat, però amb la desaparició de la 14 la línia 59 redueix 2 minuts l'interval mitjà de pas a partir de demà (passant dels 9 minuts des de que es va perllongar fins a Poblanou als 7 minuts actuals).

Pel que fa a un altre tema, porto temps rumiant el per què de que unes línies de la NXB comencen el servei al voltant de les 5:00 del matí (H8) per exemple, i d'altres comencen a les 7:00 (H6, no me'n vaig gaire lluny...).
I al vespre hi ha algunes que pleguen a les 23:00 (V13) i altres a les 21:30 (V7).
No s'hauria d'homogeneïtzar l'horari a totes les línies de la NXB? Amb menys intèrval si així ho aconsella la demanda, totes les línies haurien de funcionar mínim de 6:00 a 23:00 i plantejar-se, de manera seriosa i quan la xarxa estigui completament estesa i rodada, servei 24h els 365 dies de l'any en substitució del NitBus.

No sé què en penseu al voltant...

Salutacions,

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/02/2016 19:14
by local
laura wrote:... servei 24h els 365 dies de l'any en substitució del NitBus.
El NitBus fa la funció de transport metropolità a les zones del voltant de Barcelona (excepte N0) i quan entra a la ciutat aprofita per fer transport urbà. En tot cas, caldria modificar les línies de NitBus al pas per Barcelona per ocupar els corredors importants de passatgers durant la nit. No crec que sigui gaire rentable mantenir totes les línies NXB 24/7. (fi de l'off topic)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/02/2016 20:55
by Gimeno
Esto es un autentico timo. Prometieron que la V 13 llevaria 21 coches y llevara 17. La 64 tenia 18 y la 58 tenia 7. 8 coches menos.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/02/2016 23:28
by Fran-Ikarus
Curiosament, a El Periódico la foto d'ahir per il·lustrar l'imminent posada en servei de les noves línies NXB era del 3901, vehicle que no hi ha manera de trobar circulant :x

1r dia del 33

Posted: Monday 29/02/2016 17:11
by albert28
Avui he provat la 33 amb aquests canvis i presenta forces confusions, l'he agafat a Tinent Coronel amb Jordi Girona i la gent preguntava al conductor ja que no sabien si picar o no i ell ha hagut d'explicar que sí (suposu pasat el nou origen no hauria canviat el destí per a que les màquines validin correctament).

Em vé un dubte, si un conductor passa per l'Origen i desprès del final marxa a cotxeres, haurà de canviar el teleindicador abans d'arribar a Jordi Girona o suposu no obrirà portes a Jordi Girona i no agafar passatge?

No sé si hagués estat millor nomès moure uns metres on ara fa l'origen nou que sigui O-F i evitar confusions.

I arran d'això, crec estaria bé que a les pantalles de propera parada, en els casos que el O-F no sigui el mateix, mostrès un missatge de quants minuts queden per a fer la sortida.

I a la meva opinió la 60 no hauria de morir al Parc Cervantes, potser fer parada a Parc Cervantes i baixar al antic O-F.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 29/02/2016 17:27
by premixero
el sistema de origen y final segregado ya hace mucho que funciona en muchas lineas, por lo que no hay ningun problema. Es normal que los primeros dias se cree alguna confusion pero en unos dias ya no habra problemas

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 29/02/2016 19:36
by Sanato
De moment amb l'eliminació del 64 ja no podem anar directes des de Barceloneta a agafar el <M> L3 a Drassanes... >:(

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 29/02/2016 20:18
by metring
I la 20 també l'han escurçat, ara arriba a avinguda de Roma, ja no acaba al Worl Trade Center :emprenyat