A Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1):
-Res de nou.
-Única estació de la R1 sense teleindicadors.
-Barreres tarifàries obertes.
-Marquesina costat mar amb problemes de corrosió.
A Vilassar de Mar (R1):
-Pas inferior acabat, tret d'un panell que falta per colocar, que no sé si és que ja l'hauran trencat, o si efectivament encara no ha estat instal.lat. Tampoc hi ha senyalització al pas inferior, però no sé si n'hi ha d'haver. Li dono una passada més abans de declarar-la finalitzada.
-Marquesina costat mar amb problemes de corrosió.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Iniciades obres de pavimentació del perllongament costat Sant Andreu Arenal de l'andana direcció Sants.
-La part en servei de l'andana direcció Sants está finalitzada (encara que no sé si el nou enllumenat deurà estar en servei ja, o encara no).
-Iniciades obres de pavimentació de l'andana direcció Montcada, han començat per l'extrem costat Montcada-Bifurcació, a la zona al voltant del paso inferior han retirat el paviment antic i l'han substituït per planxes provisionals de fusta.
-També han acumulat material a l'extrem costat Sant Andreu Arenal de l'andana direcció Montcada, però allà encara no hi ha obres.
-Escales del pas inferior a l'andana direcció Montcada encara sense revestiment, però amb els graons definitius ja instal.lats.
-Resta del pas inferior finalitzat fa temps.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Obres encara no acabades, no han fet gairebé res des de la darrera vegada que hi vaig passar...
-Van més lents que l'anar a peu... espero que el final de la campanya electoral faci que accelerin ni que sigui una miqueta...
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Sants (R2):
-Res de nou.
A Bellvitge (R2):
-Andana de via 2 (direcció Sants) clausurada i en procés de demolició, han demolit quasi la meitat de la mateixa pel costat El Prat, tot i que han deixat l'extrem costat El Prat sense demolir. Marquesina eliminada tret de la zona de las escales del pas inferior, que a més ha estat protegit amb unes planxes. Com a detall, han col.locat unes planxes a sota de les parts a demolir, per tal de poder recollir millor la runa (encara que per ara encara no han retirat gens de runa).
-Andana de vies 0/1: els trens direcció Sants circulen tots per via 0, que és anunciada així per megafonia.
-Han instal.lat cartelleria de Rodalies de Catalunya "tipus Cubelles" a les andanes, sota la marquesina per indicar les vies 0 i 1, i també sobre les restes de l'antiga cartelleria de Cercanías Renfe (atenció: no han instal.lat cartells nous, només els han enganxat amb silicona). Uno d'aquests "nous" cartells ja ha estat completament arrencat (como era d'esperar). El que comença malament...
A l'extrem costat El Prat de l'andana, hi ha marques d'esprai al terra amb fletxes, indicant "no demoler" (en referència a l'extrem costat El Prat de l'andana): suposo que faran el mateix que a l'andana de via 2...
-Observades dues persones sortint de l'estació saltant la tanca per via 1.
-Han iniciat l'excavació del que sembla ser el forat de l'ascensor exterior per a l'accés costat Bellvitge.
-No he pogut observar l'accés costat Gornal.
A Viladecans (R2):
[des del tren]
-Megafonia nova instal.lada, però no recordo quant de temps fa que hi és. No sé si funciona. Ni rastre de teleindicadors.
A Garraf (R2):
[des del tren]
-Han instal.lat cartelleria de Rodalies de Catalunya "tipus Cubelles" a les andanes, sobre les restes de l'antiga cartelleria de Cercanías Renfe (atenció: no han instal.lat cartells nous, nomçes els han enganxat amb silicona). Veurem quant de temps duren, aquí.
-El bar de l'estació està bastant animat.