Page 85 of 150

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 20/03/2016 10:59
by Carlos González
Què voleu dir amb Japó i Londres????? No ho entenc

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 20/03/2016 12:02
by ortegote
Carlos González wrote:Què voleu dir amb Japó i Londres????? No ho entenc
Si investigues per youtube veuras al Japo o Londres o fins i tot Holanda linies amb 4 vies, que es coneixen com a dos lentes exteriors (els Trens paren a totes les estacions) i dos rapides interiors (serveis directes o semidirectes).
Com a metro tens el de Nova York on tambe hi han serveis semidirectes i esclar mes de dues vies per sentit en alguns trams.

Sobre fer 4 vies de Martorell a Barcelona crec que es dificil tecnicament per el sistema de soterrament a Sant Andreu de la Barca i Palleja, suposo que de Cornella a Plaça Espanya seria amb nou tunel per sota del actual.

A Castelldefels seria una bona cosa fer 4 vies per entrar a Sants pero tambe es complicat a la zona del Prat pel soterrament.

I a Espanya el tram mes llarg de 4 vies es el de Guadalajara - Madrid.
Salutacions.

L11 Ripollet

Posted: Monday 21/03/2016 19:53
by Carlos González
No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
;)

Re: L11 Ripollet

Posted: Tuesday 22/03/2016 0:08
by mpn90
Carlos González wrote:No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
;)
Podria i hauria de ser rentable, sinó sempre quedaria brut. Ara bé, rendible... No sóc partidari de crear línies de metro molt llargues, sinó més aviat de crear serveis suburbans (menor freqüència, major distància entre estacions, més velocitat...)

Millora de l'accés ferroviari a Igualada/Anoia

Posted: Tuesday 22/03/2016 12:36
by Igualadí
Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/[color=#04040]R60[/color]: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
R4: Igualada - Aeroport (per Manresa, Terrassa , Sabadell i el túnel de la Diagonal)
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s

Re: L11 Ripollet

Posted: Tuesday 22/03/2016 13:13
by Igualadí
mpn90 wrote:
Carlos González wrote:No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
;)
Podria i hauria de ser rentable, sinó sempre quedaria brut. Ara bé, rendible... No sóc partidari de crear línies de metro molt llargues, sinó més aviat de crear serveis suburbans (menor freqüència, major distància entre estacions, més velocitat...)
Jo penso que les línies llargues conecten llocs que es troben lluny uns dels altres.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 22/03/2016 13:35
by Carlos González
Igualadí, no es veu el teu enllaç :nose

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 22/03/2016 14:33
by Igualadí
Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/R60: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
Sí que funciona

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 22/03/2016 15:00
by Carlos González
Doncs a mí no em funciona diu que no s'ha trobat l'URL (Error 404), a lo millor no ho has compartit directament des del Google

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 22/03/2016 15:46
by fgc113
A mi em passa el mateix :nose

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 22/03/2016 16:02
by Igualadí
Igualadí wrote:
Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/R60: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
R4: Aeroport-Igualada
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
Sí que funciona
Ara sí

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 22/03/2016 16:20
by fgc113
Igualadí wrote: Ara sí
A mitges. Està en mode privat i has de posar-lo en mode públic perquè el puga vore tothom.

Re: Millora de l'accés ferroviari a Igualada/Anoia

Posted: Tuesday 22/03/2016 18:45
by bigcoaster
Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.

Re: Millora de l'accés ferroviari a Igualada/Anoia

Posted: Tuesday 22/03/2016 19:25
by ortegote
bigcoaster wrote:
Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.
A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.

Anem per parts per que Igualada te diferents Projectes:
La conexió amb Sant Guim de Freixenet era amb ample Iberic fent traçat nou entre Sant Guim i Martorell per continuar a Barcelona i sempre seria Renfe.

el tema R8 amb l'actual ample metric es imposible.

L'eix Transversal totalment Nou i amb ample UIC esta al calaix ben tancat i amb pany i clau.

I sobre Igualada Estació Vella com a Final d'iuna linia ara per ara es un projecte que no esta ni pensat, si mai es soterra el Tren a Igualada en una primera part l'estació actual es desplaçaria una mica d'ubicació al Carrer Jacint Verdaguer Zona Carrefour Express / Aldi (la gent d'Igualada ja s'ubica) i continuaria el tunel de maniobres en una primera fase fins a l'altura del carrer LLeida (Crüilla Passeig Verdaguer Jutgats) i la segona fase seria fins L'Hospital Comarcal sense passar per l'estació Vella,

Salutacions Igualadi i si tens dubtes en aquest forum segur que et podem donar respostes.

Re: Millora de l'accés ferroviari a Igualada/Anoia

Posted: Tuesday 22/03/2016 19:50
by bigcoaster
ortegote wrote:
bigcoaster wrote:
Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.
A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.
Evidentment, però sempre amb trens dièsel, ja que també tenen una tensió diferent a la catenària.

Re: Millora de l'accés ferroviari a Igualada/Anoia

Posted: Wednesday 23/03/2016 20:12
by ortegote
bigcoaster wrote:
Evidentment, però sempre amb trens dièsel, ja que també tenen una tensió diferent a la catenària.
Si Tens tota la raó del món.
FGC 1500vcc Renfe 3000vcc linies convencionals.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 24/03/2016 3:20
by Renfe445
Y trenes eléctricos bitensión?

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 24/03/2016 11:11
by Igualadí
Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 24/03/2016 14:02
by Renfe445
Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Pero también estábais hablando de diferencias de tensión en catenaria.

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 24/03/2016 21:06
by ortegote
Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
A veure com que cambiar l'ample Iberic a Metric???
A FGC Igualada si es cambia l'ample en un futur seria a UIC.
Renfe445 wrote:Y trenes eléctricos bitensión?
Disposar de Locomotores Bitensio també seria una solució però ara per ara per entrar al Port de Barcelona per el ramal de Sant Boi millor el Diesel i l'opció de locomotores Duals com esta fent ara FGC.
Les bitensio sempre i quan es comparteixi el mateix ample de via pel que estem debatim per que no crec que FGC electrifiqui els ramals de mercaderies actuals.