Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 20/03/2016 10:59
Què voleu dir amb Japó i Londres????? No ho entenc
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Si investigues per youtube veuras al Japo o Londres o fins i tot Holanda linies amb 4 vies, que es coneixen com a dos lentes exteriors (els Trens paren a totes les estacions) i dos rapides interiors (serveis directes o semidirectes).Carlos González wrote:Què voleu dir amb Japó i Londres????? No ho entenc
Podria i hauria de ser rentable, sinó sempre quedaria brut. Ara bé, rendible... No sóc partidari de crear línies de metro molt llargues, sinó més aviat de crear serveis suburbans (menor freqüència, major distància entre estacions, més velocitat...)Carlos González wrote:No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
Jo penso que les línies llargues conecten llocs que es troben lluny uns dels altres.mpn90 wrote:Podria i hauria de ser rentable, sinó sempre quedaria brut. Ara bé, rendible... No sóc partidari de crear línies de metro molt llargues, sinó més aviat de crear serveis suburbans (menor freqüència, major distància entre estacions, més velocitat...)Carlos González wrote:No podria ser rentable ampliar la L11 fins a Ripollet??
Sí que funcionaIgualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/R60: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
Ara síIgualadí wrote:Sí que funcionaIgualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Aquí teniu unes rutes viables:
R6/R60: Plaça Espanya - Calaf/St.Guim de Freixenet
R8: Igualada | Estació Vella/Est - Granollers Centre
R9: Castelldefels Platja - Estació de França (per Sants i Passeig de Gràcia)
R10: Aeroport - Martorell en el mapa en marró fort la part ja construida o havia format part i la part en marró fluix el tram nou
R4: Aeroport-Igualada
I les Rodalies de Camp de Tarragona.
RT1: Cambrils- Vendrell
RT2: Espluga de Francolí - Torredembarra
RT3: Valls- Vendrell
RT4: Tortosa - Tarragona
RT5: Mora d'Ebre - Tarragona
Mapa
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... uc2ftDrE6s
A mitges. Està en mode privat i has de posar-lo en mode públic perquè el puga vore tothom.Igualadí wrote: Ara sí
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.bigcoaster wrote:Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Evidentment, però sempre amb trens dièsel, ja que també tenen una tensió diferent a la catenària.ortegote wrote:A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.bigcoaster wrote:Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.
Si Tens tota la raó del món.bigcoaster wrote:
Evidentment, però sempre amb trens dièsel, ja que també tenen una tensió diferent a la catenària.
Pero también estábais hablando de diferencias de tensión en catenaria.Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
A veure com que cambiar l'ample Iberic a Metric???Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Disposar de Locomotores Bitensio també seria una solució però ara per ara per entrar al Port de Barcelona per el ramal de Sant Boi millor el Diesel i l'opció de locomotores Duals com esta fent ara FGC.Renfe445 wrote:Y trenes eléctricos bitensión?