Page 86 of 95

Ahir (28/06/2019)

Posted: Saturday 29/06/2019 5:08
by 437.001
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Ja han instal.lat el nou paviment a l'andana direcció Montcada.
-També hi han instal.lat les baranes de les escales del pas inferior de la mateixa andana.
-També hi han començat a instal.lar els nous fanals (costat Montcada).
-A la mateixa andana, ja han iniciat les cimentacions per al perllongament de l'andana, que es farà pel costat Sant Andreu Arenal.
-De l'andana direcció Sants no he pogut veure res.

A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Vacarisses (R4):
[des del tren]

-Ja estan instal.lant el nou paviment a totes dues andanes.
-Amb això, l'estació de Vacarisses ha deixat de ser la més perillosa de Rodalies Barcelona, passant-li el testimoni a... Centelles (R3).

A Sant Vicenç de Castellet (R4):
[des del tren]

-Instal.lats sis teleindicadors model Deimos/Aesys (dos per via), i megafonia nova. Els teleindicadors estan apagats, la megafonia no ho he pogut observar.

A Manresa (R4):

-Obres finalitzades. :D
-Vestíbul obert.
-Han reconstruït la zona on hi havia hagut la taquilla provisional i les validadores... amb els tancaments antics de color vermell. :boig2 Ho hauré d'observar millor, però crec que és possible que la gent segueixi saltant per allà. No entenc per què aquest tram no l'han deixat amb els tancaments anti-frau nous. Tot i que, com ja he dit, ho hauré d'observar amb més deteniment.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.

Teleindicadors a les andanes

Posted: Saturday 29/06/2019 5:11
by 437.001
En curs d'instal.lació

R3: Les Franqueses del Vallès, Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Els Hostalets, Balenyà-Tona-Seva.

R4: Sant Vicenç de Castellet, Manresa.


Estacions sense teleindicadors

R1: Cabrera de Mar-Vilassar de Mar.

R2: Viladecans, Bellvitge, Palautordera.

R3: Barcelona-Torre Baró, Mollet-Santa Rosa, Parets del Vallès, La Garriga.

R4: Barcelona-Torre Baró, Sant Miquel de Gonteres, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses.

R7: Barcelona-Torre Baró.

R8: totes les estacions tenen teleindicadors. :D

Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2019

Posted: Saturday 29/06/2019 5:16
by 437.001
Estacions recentment reformades:

-El Vendrell (R4, 2018)
-Els Monjos (R4)
-Bellvitge (R2) -FINALITZADA-
-Manresa (R4) -FINALITZADA-

Estacions en obres:

-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Mollet-Santa Rosa (R3) -finalitzant-se-
-Sant Miquel de Gonteres (R4) -finalitzant-se-
-Barcelona-Estació de França (R2) -finalitzant-se-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Vacarisses (R4)
-Bellvitge (R2) -segona reforma-
-Vilassar de Mar (R1) -segona reforma- -finalitzant-se-

Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):

-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-

Estacions amb obres paralitzades i inacabades:

-Vilafranca del Penedès (R4, reconstrucció per semi-soterrament)
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, paralitzada per problemes al projecte, a relicitar)

Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):

-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
-Castellbisbal (R4/R8)
-Palautordera (R2)

Obres en licitació:

-Molins de Rei (R1/R4)
-Ocata (R1)
-Sant Feliu de Llobregat (R1/R4, reconstrucció total per soterrament)

Licitacions desertes o desistides:

[...]

Ahor (01/07/2019)

Posted: Wednesday 03/07/2019 1:16
by 437.001
A Bellvitge (R2):

-Res d'especial que explicar...
-Ja quasi que han acabat de reomplir de terra la futura andana de via 2.
-Han tancat del tot les escales d'accés a via 2, i també part de les barreres tarifàries.

A Viladecans (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A Vilanova i la Geltrú (R2):

-Teleindicadors costat Sitges de via 1 (andana de vies 1/2 -el de via 2 funcionava-) i de via 4 apagats.
-Sembla que avui hi havia emboscada de revisors i vigilants a Vilanova, al vestíbul principal... :twisted:

Montcada-Bifurcació capçalera dels Regionals Sud?

Posted: Friday 05/07/2019 1:55
by Carlos González
437.001 wrote: Número anuncio/expediente: 3.19/27507.0016
SERVICIOS PARA LA REDACCION DEL ESTUDIO DE ALTERNATIVAS, PROYECTO BASICO Y PROYECTO DE CONSTRUCCION DE REMODELACION DE LA ESTACION DE MONTCADA BIFURCACION.
Régimen Jurídico: Ley de Contratos del Sector Público 9/2017
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: Varios criterios
Tipo de Contrato: Servicios
Presupuesto de Licitación: 906.080,24 Euros
Valor Estimado del Contrato: 906.080,24 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 14 Meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Barcelona

Fecha Publicación: 10/06/2019

Pliego

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Tenint en compte la quantitat de vies que té, podria ser una alternativa d'opció com a capçalera dels Regionals Sud si volen treure l'EdF i ho volen fer d'aquesta manera de forma passant...
Un servidor opina que és millor que l'EdF tingui els serveis de Regionals allà ja que es pot dotar encara més ús aquesta estació i no descartaria la idea de fer un salt de moltó per la Bifurcació Aragó per evitar els cisallaments d'allà.

En licitació:

Posted: Friday 05/07/2019 21:00
by 437.001
Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.19/27510.0133
CAMBIO DE TOPERAS EXISTENTES POR TOPERAS HIDRÁULICAS DESLIZANTES. SANT VICENÇ DE CALDERS, VILANOVA Y LA GELTRÚ, MATARÓ Y ARENYS DE MAR
Régimen Jurídico: Ley de Contratos del Sector Público 9/2017
Tipo de procedimiento: Abierto
Criterios de Adjudicación: Precio
Tipo de Contrato: Suministros
Presupuesto de Licitación: 287.610,07 Euros
Valor Estimado del Contrato: 287.610,07 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 0 Meses y 35 Días
Lugar de Ejecución / Entrega: Varias Provincias

Fecha Publicación: 03/07/2019

Informe sobre inicio de expediente

Image

Últimes adjudicacions:

Posted: Tuesday 09/07/2019 0:46
by 437.001
Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2019-00518
SERVICIO DE ASISTENCIA TÉCNICA REDACCIÓN ESTUDIO EL PRAT
Adjudicatario: INGENIERIA ECO DE TRAN SME MP S.A.
CIF: A28220168
Contrato: 4500032436
Importe (sin Iva): 195.000,00
Plazo Ejecución (Meses): 10

Fecha Adjudicación: 05/07/2019
Fecha Publicación en Web: 08/07/2019

En licitació:

Posted: Tuesday 09/07/2019 17:46
by 437.001
Licitaciones de Adif
Número anuncio/expediente: 3.19/27507.0055
ACTUACIONES EN ESTACIONES DE LA GERENCIA DE MANTENIMIENTO NORESTE.
Régimen Jurídico: Ley de Contratos del Sector Público 9/2017
Tipo de procedimiento: Abierto Simplificado
Criterios de Adjudicación: Precio
Tipo de Contrato: Obras
Presupuesto de Licitación: 520.817,98 Euros
Valor Estimado del Contrato: 520.817,98 Euros
Plazo de Ejecución / Fecha Entrega: 5 Meses
Lugar de Ejecución / Entrega: Varias Provincias

Pliego

Image
Image
Image
Image

Ahir (10/07/2019)

Posted: Thursday 11/07/2019 1:28
by 437.001
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-A l'andana direcció Montcada han renovat el paviment de tota l'andana tret d'un tram de la longitud de dos cotxes costat Sant Andreu Arenal.
-A la mateixa andana, ja han instal.lat alguns nous fanals (no tots amb focus, encara).
-Ja han iniciat les obres de perllongament de l'andana direcció Montcada per l'extrem Sant Andreu Arenal, ja han construït bona part del mur de la vora d'andana.
-A l'escala del pas inferior de l'andana direcció Montcada encara queden alguns panells del revestiment per instal.lar. Les baranes ja estan instal.lades.
-Ja han pavimentat més de la meitat del perllongament pel costat Sant Andreu Arenal de l'andana direcció Sants.

A Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Des del tren no m'ha fet tanta sensació d'espai com al mapa del plec de la licitació. O potser només són coses meves.

A Montcada i Reixac-Manresa (R4/R7):
[des del tren]

-Teleindicador costat Montcada-Bifurcació de l'andana direcció Cerdanyola apagat i fora de servei.

A Barberà del Vallès (R4):
[des del tren]

-Estan reformant en profunditat els accessos a l'estació. Em sembla que són obres de l'ajuntament de Barberà, no d'Adif/Renfe.

A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]

-Res de nou, tret que han instal.lat alguns cartells als extrems de les andanes (portaven força temps embalats), i també cartells de prohibit creuar les vies.
-Els ascensors encara no funcionen.
-L'enllumenat provisional encara no ha estat retirat.

A Vacarisses (R4):

-Andana direcció Manresa: part en servei ja totalment recrescuda, tot i que el paviment definitiu només està instal.lat a la zona més propera a la via. Perllongament de l'andana costat Vacarisses-Torreblanca quasi acabat, però encara amb tanques. Instal.lats un bon nombre de fanals, però sesne els focus.
No em queda clar com quedarà resolt l'accés per a PMR a la marquesina. Pas superior amb prou feines iniciat per aquesta banda.
-Andana direcció Barcelona: part en servei ja totalment recrescuda, el paviment definitiu està quasi totalment instal.lat. Tret de la zona del perllongament de l'andana costat Vacarisses-Torreblanca, molt més endarrerida. Es veuen cimentacions del futur pas superior, i ja s'hi intueix el nou accés des del carrer (suposo que serà amb escales i rampes, i amb una pendent una mica més suau que ara). L'accés a aquesta andana per l'extrem costat Castellbell ha quedat impracticable degut al recreixement de l'andana.
-Bar tancat.
-Megafonia vella en servei.

A Castellbell i el Vilar (R4):

-Res de nou.
-El teleindicador de l'andana direcció Barcelona segueix encès, però sense anunciar els trens.

A Sant Vicenç de Castellet (R4):
[des del tren]

-Res de nou.
-Teleindicadors encara apagats.

A Manresa (R4):

-Avui he pogut observar el resultat de les obres amb més atenció que l'altre dia.
-Ambdós ascensors en servei (els he utilitzat), tot i que el de l'andana de vies 2/4 no ha pujat quan l'he cridat, però després sí que he pogut utilitzar-lo. Potser és que el botó va dur...
-Bar tancat.
-Al vestíbul, que té un aire condicionat potent, han tret la taquilla i han instal.lat un mostrador per als dels xalecs taronja.
-Cartelleria ja totalment instal.lada.
-Megafonia en servei.
-Un dels teleindicadors (via 4 costat Rajadell) apagat i fora de servei, els altres funcionant.
-Això sí, el millor és l'accés des del carrer, que per fi és digne, amb vorera.
-No ha estat la gran reforma, però li han fet un bon lifting... 8-)

A Bellvitge (R3):

-Al vestíbul, aquesta tarda estava vandalitzada a puntades de peu i cops de puny la zona tancada amb panlls veïna a l'accés a via 2. :evil:
-Han instal.lat malla metàlica prèvia a la projecció de ciment a l'andana de via 2.

A Viladecans (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

En licitació:

Posted: Thursday 11/07/2019 14:20
by 437.001
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2019-00649
OBRA DE MEJORA DE LA ACCESIBILIDAD DE LA ESTACIÓN DE VACARISSES-TORREBLANCA, BARCELONA.

Última Modificación: 11/07/2019
Fecha Publicación: 11/07/2019

Pliego
Per 3 milions. :mmm

En fi... )))

Ahir (12/07/2019)

Posted: Saturday 13/07/2019 0:08
by 437.001
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Res de nou.

A Mollet-Santa Rosa (R3):

-Instal.lats quatre teleindicadors model Deimos/Aesys en color, dos per andana. Funcionen, tot i que com que havia retards per incidència i la línia R3 anava bastant tocada degut a això, no anaven bé del tot.
-Ascensors encara fora de servei.
-Aparte d'això, només falta la cartelleria.

A Parets del Vallès (R3):

-Megafonia nova. No hi ha teleindicadors.

A Les Franqueses del Vallès (R3):
[des del tren]

-Instal.lats quatre teleindicadors, model Deimos/Aesys, de color... blanc! Funcionen.

A La Garriga (R3):
[des del tren]

-Megafonia nova. No hi ha teleindicadors.

A Figaró (R3):
[des del tren]

-Dos teleindicadors per andana, model antic de lletres vermelles. Funcionen.

A Sant Martí de Centelles (R3):
[des del tren]

-Dos teleindicadors per andana, model Deimos/Aesys de color taronja. Funcionen.

A Centelles (R3):
[des del tren]

-Un teleindicador per andana, model Deimos/Aesys de color taronja. Funcionen.

A Balenyà-Els Hostalets (R3):
[des del tren]

-Dos teleindicadors, model antic de lletres vermelles. Funcionen.

A Balenyà-Tona-Seva (R3):

-No hi ha teleindicadors.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):

-Res de nou.

A Montcada i Reixac-Santa Maria (R4/R7):

-Teleindicador costat Montcada-Manresa de l'andana direcció Cerdanyola apagat i fora de servei.

A Vilassar de Mar (R1):

-Ja han instal.lat el panell que faltava al pas inferior.
-Obres finalitzades. :D

A Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1):

-Res de nou.

A Bellvitge (R2):
[des del tren]

-Ja han tirat ciment a més de la meitat de l'andana de via 2, començant pel costat Can Tunis.

A Viladecans (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

NOTA DE PREMSA | Estació de Vacarisses-Torreblanca (R4)

Posted: Saturday 20/07/2019 19:34
by 437.001
Rodalies de Catalunya (18/07/2019)
Renfe licita las obras de mejora de la estación de Vacarisses-Torreblanca

En el tramo norte de la línea R4 se están invirtiendo cerca de 13 millones de euros en mejora de accesibilidad

Los trabajos disponen de un presupuesto de 3,7 millones de euros


Image

Image



Renfe invertirá 3,7 millones de euros en las obras de mejora de accesibilidad en Vacarisses-Torreblanca, así como en la renovación y modernización de los equipamientos de la estación. El plazo de ejecución de la obra civil es de 16 meses desde el inicio de las actuaciones.

Inversión y mejoras en la línea R4

Estas actuaciones forman parte del plan de accesibilidad para las estaciones de Rodalies de Barcelona que cuentan con un presupuesto de 100 millones de euros.

Además de las actuaciones en la estación de Vacarisses-Torreblanca, el plan de accesibilidad también se está desarrollando en las estaciones de Sant Miquel de Gonteres y Vacarisses.

Una inversión en la línea R4 norte próxima a los 13 millones de euros en el tramo Sabadell – Manresa que se concreta en las estaciones de Sabadell Centre, Castellbell i El Vilar-Monistrol de Montserrat, Viladecavalls, Sant Miquel de Gonteres y Manresa y las dos ubicadas en Vacarisses.

Los principales trabajos contemplan:

•Construcción de un paso elevado que conectará los dos andenes de la estación.
•Instalación de ascensores con el fin de garantizar la movilidad de los clientes.
•Recrecido y prolongación de la altura de los andenes para llegar a los 68cm sobre la cota del carril y la ampliación a 200 metros para facilitar el estacionamiento de trenes en doble composición.
•Nueva zona de aparcamiento y acondicionamiento del existente.

Los trabajos también contemplan la instalación de nuevas marquesinas, el cierre perimetral de la estación, la instalación de máquinas autoventa, canceladoras de billetes, así como nuevos teleindicadores y la mejora en materia de eficiencia energética cambiante por luz con tecnología LED.

Mejoras en los sistemas de información y atención al cliente

Coincidiendo con las actuaciones de mejora de la accesibilidad, también se realizará la instalación de los nuevos sistemas de información y atención al cliente. Estos equipamientos consisten en teleindicadores LED cada uno de los andenes con mensajes de las siguientes paradas que realiza así como el tiempo estimado de llegada. Además también se instalará una pantalla con información en tiempo real de las próximas circulaciones.

La estación de Vacarisses-Torreblanca dispone de 34 servicios diarios de Rodalies de Catalunya y anualmente cerca de 100.000 viajeros se desplazan hasta el centro de Barcelona en un tiempo de viaje de una hora.

El aire rural se ha perdido para siempre.

Posted: Saturday 20/07/2019 19:54
by Renfe445
¿Por qué se empeñan en hacer diseños arquitectónicos ultra modernos de típica ciudad cosmopolita cuando no corresponde, a veces sobredimensionados respecto al número de pasajeros que pasan por ahí? Para mí el caso más sangrante fue Montgat Nord. Mirad las fotos de cómo era antes, era fantástica. http://notesdetransportpublic.blogspot. ... -nord.html

En licitació:

Posted: Sunday 28/07/2019 2:38
by 437.001
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente 2019-00563
OBRAS DE INSTALACIÓN DE CERRAMIENTO EN LA ESTACIÓN DE TORRE BARÓ. (RODALIES DE CATALUNYA)

Última Modificación: 22/07/2019
Fecha Publicación: 22/07/2019

Pliego
Número del Expediente 2019-00776
OBRAS DE REHABILITACIÓN DE LAS MARQUESINAS DE LA ESTACIÓN DE CABRERA DE MAR-VILASSAR DE MAR. (RODALIES DE CATALUNYA)

Última Modificación: 23/07/2019
Fecha Publicación: 23/07/2019

Pliego

Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Posted: Sunday 28/07/2019 2:43
by 437.001
Resum de les dues darreres licitacions.

Torre Baró (R3/R4/R7): tancaments anti-frau model nou ("platejat-punxegut") en substitució dels actuals. L'estació fa massa temps que és un colador. Ja era hora.

Cabrera de Mar (R1): repassada general a les marquesines, que ja tenen problemes de corrosió... :| :?

Ahir (02/08/2019)

Posted: Saturday 03/08/2019 0:18
by 437.001
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Via desviada direcció Sants aixecada, la corresponent meitat d'andana direcció Sants tancada amb precintes (molt cutre), amb cupons de via amb travessa de fusta sobre l'andana. També trossos de rail. I una excavadora i un dumper en plena via. Sembla que es tracti d'una renovació de via en profunditat, la via està aixecada quasi sencera, fins a les agulles costat Torre Baró.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-Poc avenç en l'andana direcció Montcada, tot i que ja han instal.lat tots els nous fanals, el perllongament de l'andana ha avançat una miqueta, però no gaire.
-Avenç més important a l'andana direcció Sants, el perllongament de l'andana ja està quasi totalment pavimentat, han instal.lat un nou pal-pòrtic d'electrificació, i han instal.lat la totalitat dels nous fanals, retirant els antics.

A Montcada i Reixac-Manresa (R4/R7):

-Teleindicador costat Montcada-Bifurcació de l'andana direcció Cerdanyola fora de combat i apagat.

A Montcada i Reixac (R2):

-Res de nou.
-El pas inferior és realment molt cutre.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8):
[des del tren]

-Obres iniciades PER FI! )))
-Per ara, han desbrossat els voltants de les dues andanes, i les zones adjacents del parc i de la calçada que puja cap a la Granja Soldevila, sobretot costat parc.
-També han tancat la que ja s'intueix que serà la zona d'escales (costat Mollet de les dues andanes).

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):

-Obres iniciades.
-Enoooorme desbrossat d'absolutament quasi tot el canyissar que hi ha entre l'estació i el Llobregat (que és bastant gran), excepte... una zona on hi ha una d'aquelles barreges entre hort pirata i favela que abunden per Barcelona (tot i que ja té una excavadora aparcada a la puerta en plan amenaçador).

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Posted: Saturday 03/08/2019 8:35
by Miquel
No s'han vist indicis de canviar la senyalització de Torre Baró? :?

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Posted: Monday 05/08/2019 22:29
by 437.001
Miquel wrote:No s'han vist indicis de canviar la senyalització de Torre Baró? :?
Per "senyalització" et refereixes a:

1) Les senyals de trànsit (semàfors, etc)? (resposta: no)
2) La cartelleria de l'estació? (resposta: no)
3) Els monitors d'ajuda als maquinistes per tancar portes? (resposta: encara no, però no hauria de tardar)

El que m'intriga és què dimonis fan a Sant Andreu Arenal, sembla una renovació de via, però no la tenia localitzada.
Potser se'm van escapar tant la licitació com l'adjudicació...

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Posted: Monday 05/08/2019 22:32
by Miquel
Em referia a la cartelleria, que diria que de totes les estacions de la zona, és la que pitjor està.

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Posted: Monday 05/08/2019 22:34
by 437.001
Miquel wrote:Em referia a la cartelleria, que diria que de totes les estacions de la zona, és la que pitjor està.
Ja ho faran. Amb Manresa han trigat un munt, però ho han fet, just al final.
Ara les més urgents són Sant Miquel de Gonteres i Mollet-Santa Rosa, que estan pràcticament acabades.

De tota manera, Montcada-Bifurcació està pitjor, crec...