Page 86 of 150
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Thursday 24/03/2016 22:01
by Carlos González
Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Dóna igual les amples ferroviàries, lo important és que doni un bon servei
Això és el que compta, ara mateix el tram d'Igualada és d'ample mètric, i per el meu parer, no crec que n'hi hagi que canviar d'ample, només que les freqüències tenen que millorar.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Friday 25/03/2016 20:57
by ortegote
Carlos González wrote:Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Dóna igual les amples ferroviàries, lo important és que doni un bon servei
Això és el que compta, ara mateix el tram d'Igualada és d'ample mètric, i per el meu parer, no crec que n'hi hagi que canviar d'ample, només que les freqüències tenen que millorar.
Les Freqüencies estan bé per el nombre de passatgers que es transporta el problema son els Temps de Viatge.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Friday 25/03/2016 22:17
by Carlos González
ortegote wrote:
Les Freqüencies estan bé per el nombre de passatgers que es transporta el problema son els Temps de Viatge.
Cert, que això se m'ha oblidat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 26/03/2016 1:42
by Metro102
Hola nois/noies durant unes quantes setmanes he estat creant la meva versió de la L-12, que en comptes de passar per Sant Feliu, passa per Sant Just i d'un metro Vallès que passa Terrassa, Sabadell, Barberà, Cerdanyola, Moncada i Badalona, per conectar amb la L-9N. Digeu-me que us sembla i en que puc millorar. Gràcies
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Saturday 26/03/2016 23:34
by Carlos González
Metro102 wrote:Hola nois/noies durant unes quantes setmanes he estat creant la meva versió de la L-12, que en comptes de passar per Sant Feliu, passa per Sant Just i d'un metro Vallès que passa Terrassa, Sabadell, Barberà, Cerdanyola, Moncada i Badalona, per conectar amb la L-9N. Digeu-me que us sembla i en que puc millorar. Gràcies
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Per el meu parer, no cal per Sant Boi de Llobregat i els altres municipis fer tantes parades, i seria enllaçar millor l'estació de Sant Boi enlloc la de Molí Nou. La teva proposta de fer un metro al Vallès em sembla una bona idea, però no cal fer un nou trajecte, la majoria de les estacions que has proposat ho poden fer perfectament serveis d'FGC i RENFE, i en un futur proposavan fer un tren-tram al Vallès per congestionar la RENFE i la xarxa del Vallès d'FGC, que també poden fer aquests recorreguts que proposes
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 11:03
by marc_bcn_2
Si a Metro102 no li importa, jo he fet uns petits retocs a la seva proposta:
- He allargat la línia del Vallès fins a Gorg aprofitant el traçat de les L9Nord i L10.
- He simplificat tots els ramals que hi havien abans.
- Pas per la Universitat Autònoma.
- He fet un traçat circular a Terrassa: Terrassa Est - Madamme Curie - Primer de Maig - Can Roca - Egara - Sant Martí - Terrassa-Rambla - Vallparadís Universitat - Madamme Curie - Terrassa Est.
- He simplificat tots els ramals de la línia del Baix Llobregat que hi havien abans.
- Traçat fins a Zona Universitària.
- Traçat més senzill a Sant Boi, Viladecans i Gavà.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 20:26
by Igualadí
Carlos González wrote:Metro102 wrote:Hola nois/noies durant unes quantes setmanes he estat creant la meva versió de la L-12, que en comptes de passar per Sant Feliu, passa per Sant Just i d'un metro Vallès que passa Terrassa, Sabadell, Barberà, Cerdanyola, Moncada i Badalona, per conectar amb la L-9N. Digeu-me que us sembla i en que puc millorar. Gràcies
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Per el meu parer, no cal per Sant Boi de Llobregat i els altres municipis fer tantes parades, i seria enllaçar millor l'estació de Sant Boi enlloc la de Molí Nou. La teva proposta de fer un metro al Vallès em sembla una bona idea, però no cal fer un nou trajecte, la majoria de les estacions que has proposat ho poden fer perfectament serveis d'FGC i RENFE, i en un futur proposavan fer un tren-tram al Vallès per congestionar la RENFE i la xarxa del Vallès d'FGC, que també poden fer aquests recorreguts que proposes
marc_bcn_2 wrote:Si a Metro102 no li importa, jo he fet uns petits retocs a la seva proposta:
- He allargat la línia del Vallès fins a Gorg aprofitant el traçat de les L9Nord i L10.
- He simplificat tots els ramals que hi havien abans.
- Pas per la Universitat Autònoma.
- He fet un traçat circular a Terrassa: Terrassa Est - Madamme Curie - Primer de Maig - Can Roca - Egara - Sant Martí - Terrassa-Rambla - Vallparadís Universitat - Madamme Curie - Terrassa Est.
- He simplificat tots els ramals de la línia del Baix Llobregat que hi havien abans.
- Traçat fins a Zona Universitària.
- Traçat més senzill a Sant Boi, Viladecans i Gavà.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Jo faria la L12 com ampliació de la L1/L2/L3/L5 i la L13 seria una ampliació L9 / L11
''L12'':
L1: Bellvitge - Prat Intermodal - Pau Casals- Gavà Centre
L2 : Canvia des de Aeroprt fins Castelldefels Marina
L3 = L13
L5 : Cornellà Centre - Sant Boi Centre
''L13'':
L9N: La Sagrera - Can Zam -Torre Baró|Vallbona
L11: Sagrera - Can Cuiàs - Terrassa Nord
Jo també he fet la meva versió
https://drive.google.com/open?id=1X_uou ... sp=sharing
Re: Millora de l'accés ferroviari a Igualada/Anoia
Posted: Sunday 27/03/2016 22:00
by Igualadí
ortegote wrote:bigcoaster wrote:Igualadí wrote:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.
A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.
Anem per parts per que Igualada te diferents Projectes:
La conexió amb Sant Guim de Freixenet era amb ample Iberic fent traçat nou entre Sant Guim i Martorell per continuar a Barcelona i sempre seria Renfe.
el tema R8 amb l'actual ample metric es imposible.
L'eix Transversal totalment Nou i amb ample UIC esta al calaix ben tancat i amb pany i clau.
I sobre Igualada Estació Vella com a Final d'iuna linia ara per ara es un projecte que no esta ni pensat, si mai es soterra el Tren a Igualada en una primera part l'estació actual es desplaçaria una mica d'ubicació al Carrer Jacint Verdaguer Zona Carrefour Express / Aldi (la gent d'Igualada ja s'ubica) i continuaria el tunel de maniobres en una primera fase fins a l'altura del carrer LLeida (Crüilla Passeig Verdaguer Jutgats) i la segona fase seria fins L'Hospital Comarcal sense passar per l'estació Vella,
Salutacions Igualadi i si tens dubtes en aquest forum segur que et podem donar respostes.
Em sembla que aniria bé fins Igualada Estació Vella perquè encara que no surti als Pdi s'està proposant de fer SUBTERRANIA l'estació d'Igualada
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:07
by Igualadí
ortegote wrote:Carlos González wrote:Igualadí wrote:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Dóna igual les amples ferroviàries, lo important és que doni un bon servei
Això és el que compta, ara mateix el tram d'Igualada és d'ample mètric, i per el meu parer, no crec que n'hi hagi que canviar d'ample, només que les freqüències tenen que millorar.
Les Freqüencies estan bé per el nombre de passatgers que es transporta el problema son els Temps de Viatge.
La LL-A des d'Igualada
TARDEM 1h i 30 min fins a Plaça Espanya sense contar parades NI RETARDS si les contessim podriem a arribar a dues hores.
LA FREQÜÈNCIA SÓN DE TRES TRENS PER HORA o MENYS FINS I TOT MENYS I A MÈS ÉS UNA DE LES LÍNIES AMB MÉS RETARDS.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:09
by Don Ramón
Cry me a river. En la R4 más arriba de Terrassa hay dos trenes por hora. La demanda no subirá mientras el tiempo de trayecto sea una birria, y el tiempo de trayecto no mejorará si a) no mejoran el trazado Martorell-Igualada, b) reducen servicios locales entre Martorell y BCN, o c) se cuadruplique entre Martorell y Sant Boi.
Por cierto, creo recordar que los vecinos pidieron en su día que les sacaran la estación del centro del pueblo. Quien siembra vientos...
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:15
by Carlos González
Don Ramón jejejeje hace tiempo no te veo en el foro, se te hecha de menos, al menos, en mi caso
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:18
by Carlos González
Igualadí wrote:
La LL-A des d'Igualada
TARDEM 1h i 47 min fins a Plaça Espanya sense contar parades si les contessim podriem a arribar a dues hores.
LA FREQÜÈNCIA SÓN DE TRES TRENS PER HORA o MENYS FINS I TOT MENYS I A MÈS ÉS UNA DE LES LÍNIES AMB MÉS RETARDS.
Jo mai he anat des de Plaça Espanya fins a Igualada, només he arribat fins a Masquefa, l'última vegada que vaig anar a Masquefa, mai entenc perquè para a Quatre Camins la línia R6, ningú es baixa allà, en aquest cas, jo vaig veure amb els meus propis ulls que no va baixar cap.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:23
by Igualadí
ENS HAURIEN DE MILLORAR LES VIES A L'ANOIA PERQUÈ L'UTILTZA MOLTA GENT DURANT EL DIA
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:25
by Igualadí
A L'ESTACIÓ D'IGUALADA TENIM DUES VIES I SOLAMENT S'EN UTILTZA UNA
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:31
by Igualadí
IGUALADA TÉ 36000 HABITANTS I SOLAMENT TÉ UNA ESTACIÓ ÉS INDIGNANT PERÒ EL QUE ÉS MÈS QUE MARTORELL N'ARRIBARÀ A TINDRE 6 I TÉ MENYS DE LA MEITAT D'HABITANTS
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:32
by Carlos González
Igualadí, no cal escriure així amb lletres grosses
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:34
by Igualadí
Ho sento molt però és la veritat.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:39
by Carlos González
I tant que ho és, com també que tampoc n'hi han vies a la línia de Vic.
Però això sí, Igualadí, n'hi han coses més importants que fer una nova estació a Igualada, per exemple, desdoblar els traçat de la R1 i la R3, per posar un exemple.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:40
by Don Ramón
Igualadí wrote:Ho sento molt però és la veritat.
Ho sento molt, pèro no te res a veure. Martorell te varies estacions perque passen varies línies de tren, Igualada es la terminal d'una unica línia I insisteixo, hi havia un estació més centrica pèro se la van carregar per demanda dels igualadins.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Posted: Sunday 27/03/2016 22:53
by Metro102
Igualadí wrote:IGUALADA TÉ 36000 HABITANTS I SOLAMENT TÉ UNA ESTACIÓ ÉS INDIGNANT PERÒ EL QUE ÉS MÈS QUE MARTORELL N'ARRIBARÀ A TINDRE 6 I TÉ MENYS DE LA MEITAT D'HABITANTS
Entenc la teva frustració però primer Martorell té 29000 habitants és a dir 7000 habitants menys, no la meitat dels d'igualada. I per últim, entèn també que Martorell està a uns 30-40km de Barcelona i Igualada està a 60-70km.