Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

Ahir vaig haver de patir aquesta avaria, i la veritat és que és per posar-se a plorar. Quan vaig arrivar a l'estació de Castelldefels cap a les 21.30 hi havia gent aturada a una 450 que portava allà des de les 19.00. I el cap d'estació, que em va haver de treure la targeta de la cancel.ladora (no sense barallar-m'hi primer) perquè algun llest hi havia posat papers de diari mullats, encara anava fent acudits dolents.

Però com que a tot porc li arriva el seu Sant Martí, no va trigar en arrivar l'Alvia que havia quedat atrapat a la línia per a estacionar-se allà mateix i al cap d'estació-showman li va tocar explicar als passatgers que veníen de Madrid que havíen de pendre un bus per arrivar a Sants. Com a mínim, ara els madrilenys ens creuran.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Els madrilenys?

Post by Guigui »

Busman wrote:Com a mínim, ara els madrilenys ens creuran.
Els pocs que hi anaven, voldràs dir. Perquè la caverna no surt d'allí on és.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Civis
N3
N3
Posts: 25
Joined: Saturday 29/10/2005 13:31
Location: L3 Plaça del Centre

Post by Civis »

Busman escribió:
Com a mínim, ara els madrilenys ens creuran.

Els pocs que hi anaven, voldràs dir. Perquè la caverna no surt d'allí on és.
Hi ha vegades que, pels comentaris gratuïtament despectius sobre Madrid, que apareixen tant si tenen com si no tenen res a veure amb el tema sobre el que s'està parlant, m'entren ganes de ser madrileny.[/quote]
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Aclariment

Post by Guigui »

Civis wrote:Hi ha vegades que, pels comentaris gratuïtament despectius sobre Madrid, que apareixen tant si tenen com si no tenen res a veure amb el tema sobre el que s'està parlant, m'entren ganes de ser madrileny.
Perquè ens entenguem: Diferencio entre els madrilenys que coneixen món i la caverna. Rellegint el meu missatge anterior, reconec que pot semblar que els fiqui tots en un sac, però volia dir que no devia haver-hi massa madrilenys en aquell Alvia, i els que, malgrat l'evidència, segueixen titllant-nos de rondinaires implacables, amb prou feines surten de l'ou.

Aclarit? ;)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
josan85
N3
N3
Posts: 38
Joined: Friday 23/03/2007 15:51

Post by josan85 »

El gran servei d'autobusos que van posar va consistir en que a les 20:15 hi havia 3 autobusos per unes 1.500 persones sense exagerar.
josan85
N3
N3
Posts: 38
Joined: Friday 23/03/2007 15:51

Post by josan85 »

De el Punt:

Un centenar de viatgers, atrapats tres hores en un tren de rodalies per una avaria

L'errada en el sistema d'electrificació provoca retards en totes les línies de Renfe i interromp la circulació a la C-2 i C-10

PAULA MERCADÉ. Barcelona
Una caiguda de la catenària va provocar que un centenar de passatgers quedessin atrapats tres hores en un tren a prop de l'estació de Bellvitge. Com a conseqüència d'aquesta avaria, Renfe va tallar la circulació de la línia C-10, que enllaça Barcelona amb l'aeroport, i de la C-2 entre Sants i Castelldefels. Totes les línies de Renfe –rodalies, mitjana i llarga distància– enregistraven, també, retards que en algun cas van superar l'hora i quart. El desgavell tornava ahir a l'estació de Sants, on els passatgers es queixaven, una vegada més, d'estar poc i mal informats. Tampoc es podia rebre informació a través del servei de missatges al mòbil, que va començar a funcionar dilluns. Els SMS deien «normalitat en la línia» C-2, quan aquesta no funcionava.

Quan faltaven 10 minuts per a les set de la tarda va fallar el sistema d'electrificació a 700 metres de l'estació de Bellvitge. En aquest punt s'està substituint la catenària, tot i que la nova ja està instal·lada i funcionant, la vella, que és la que va caure, encara no s'havia retirat. Aquest incident va provocar una falta de tensió i que s'aturés un tren ple de passatgers procedent de Vilanova. Cap a tres quarts de vuit, segons explicava Arnau Castillo, que viatjava al tren bloquejat, alguns dels viatgers van obrir les portes del comboi i van caminar fins a l'estació. «Aquesta actitud dels passatgers ha obligat a tallar el pas de trens en els dos sentits per raons de seguretat», explicava una portaveu de l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif), responsable del manteniment de la xarxa. A més, espurnejava part de la catenària vella, hi afegien fonts d'Adif, fet que «hauria pogut provocar danys importants».

Castillo va ser un dels cent passatgers que va decidir quedar-se a dins del tren perquè «quedava massa distància per arribar a Bellvitge, plovia i s'havia de caminar en paral·lel a les obres del tren d'alta velocitat». L'única informació que rebia Castillo era per la megafonia interna: «El tren reprendrà la marxa d'aquí a 15 minuts.» Tot i que en una nota conjunta de Renfe i Adif deien que havien evacuat els passatgers cap a tres quarts de nou del vespre, no ho van fer fins una hora després, cap a tres quarts de deu. Adif va portar una de les locomotores dièsel per remolcar el tren, «però hi havia una peça que no encaixava i van tardar molta estona a fer-ho», explicava Castillo, que era a l'últim vagó i sentia com treballava el tècnic. Els bombers van arribar al lloc on estava aturat el tren a tres quarts de vuit, però no van intervenir.

La incidència va fer tallar la circulació de la C-10, que enllaça Barcelona amb l'aeroport, i de la C-2 entre Sants i Castelldefels. Renfe va cobrir les rutes amb un servei substitutori d'autobusos des de Sants. La gent s'afanyava per agafar algun d'aquests busos i personal de seguretat de Renfe va intervenir per posar ordre. A tres quarts de deu es va restablir la circulació en via única en el tram Sants-Castelldefels. Les restriccions, però, es van prolongar fins a acabar el servei. Totes les línies de Renfe –rodalies, mitjana i llarga distància– registraven retards que en algun cas van superar l'hora i quart. Els usuaris es tornaven a queixar d'estar poc i mal informats. Tot i que Renfe deia que havia posat en marxa tots els sistemes de comunicació, el de missatges al mòbil deia que hi havia «normalitat a la línia» C-2, tot i que no funcionava.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

http://www.elperiodico.cat/
--------------------------------------
Passeig Desgràcia
1. • Unes viatgeres van baixar a la via al comprovar que el tren que els havia indicat un informador havia marxat
2. • Renfe va convidar els passatgers a espavilar-se per arribar a casa


EDWIN WINKELS
BARCELONA

"Ha d'anar en mitjans de transport alternatius a l'estació de Sant Andreu Comtal i allà agafar el tren". Aquest és el missatge més clar i irritant que van rebre ahir els centenars de persones que volien agafar un tren a l'estació de Passeig de Gràcia. Era una mena d'ordre d'e- vacuació i campi qui pugui, que cadascú intenti, en un dia de pluja a més a més, arribar fins a l'estació operativa més pròxima. Va ser un dels clímaxs de la nit a Passeig de Gràcia. Passatgers d'una banda a l'altra buscant una informació que no se'ls subministrava i, quan els hi donaven, sovint era errònia.
A l'hora zero de la crisi, els passatgers encara semblaven confiar en el servei, en aquesta mena de pax ferroviària oberta des que el secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, es va instal.lar a Barcelona. Durant els últims dos mesos, hi ha hagut poques avaries i, aparentment, ben gestionades. O sigui que, innocents, alguns usuaris van enviar un SMS telefònic a l'acabat d'estrenar servei d'informació d'avaries i retards. Vint minuts de demora, els prometien primer.

"A causa d'una avaria a les instal.lacions, el servei entre Sants i l'aeroport ha quedat interromput en totes dues direccions". Heus aquí un primer missatge inquietant, en aquest cas, del servei de megafonia. Hi ha autocars disponibles per cobrir aquest trajecte inutilitzat --afegeix--, però la veu metàl.lica no diu res sobre la C2, la ruta amb molts més usuaris, tant cap a Vilanova i Sant Vicenç com cap a Sant Celoni.

Cap al sud, pitjor

Els informadors de peu no aporten gaire cosa més. Certifiquen que no hi ha trens a la C2, que no saben si n'hi haurà, i si és així, quan. Són ells els que suggereixen aquesta solució de "buscar mitjans alternatius" per arribar a Sant Andreu Comtal. Aquests passatgers, com a mínim, tenen una meta, un objectiu, una missió per complir. Pitjor és l'alternativa dels que van cap al sud. Quan passa algun regional cap a Tarragona, amb retard, per descomptat, se'ls aconsella que hi pugin, que vagin per la ruta de Vilafranca, que baixin a Sant Vicenç de Calders i, des d'allà, que facin marxa enrere fins a Vilanova, Sitges o Gavà, segons la destinació de cadascú. La guinda d'una proposta tan esgotadora no deixa de ser singular: "En aquest tren no són vàlids els bitllets de Rodalies", amenaça la veu metàl.lica.

L'enuig a les andanes i vestíbul és, com és fàcil d'intuir, majúscul. Però sempre pot ser pitjor, i a això hi contribueixen alguns episodis afegits de descoordinació que protagonitzen els empleats de l'estació. Als passatgers que necessiten arribar a Sants per agafar allà un altre tren o un autocar se'ls suggereix que utilitzin el metro, però en un moment de la nit, un dels responsables de l'estació anima un grup de passatgers que fa dues hores que s'espera a baixar a l'andana, ja que està a punt de passar un tren que, si més no, els portarà fins allà. Les portes d'accés a les andanes estan tancades. Finalment, s'obren. Desenes de persones baixen corrents. Quan arriben, el tren ja arrenca. Alguns passatgers donen cops al comboi plens de ràbia. Ni així aconsegueixen que s'aturi.

La desesperació ja no pot ser més gran. Un grup de dones decideix baixar a les vies en senyal de protesta. És un acte inconscient, perillós. "Entre tots, alguna cosa haurem de fer perquè això s'acabi", exclamen. Al final, altres passatgers i els empleats de l'estació les convencen perquè tornin a pujar a l'andana.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Post by davida »

Aquest matí a la http://www.tv3.cat/ATM i a Catalunya Radio es dia que totes les linies de Rodalies funcionaven amb normalitat.,..
Pero a la C3 almenys entre les 7:00 i les 8:30 els tren funcionaven amb 15 minuts de retràs. Per la megafonia de les estaciones s'informava que els trens circulaven fora d'horaris amb retrasos de fins 15 minuts.

¡¡¡¡¡¡Visca els sistemes de desinformación al usuari de renfe!!!!
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

5/10/2007 15:28 h REACCIONES POR EL CAOS FERROVIARIO

Morlán admite que la avería registrada ayer en Cercanías podría haberse evitado
• El secretario de Estado de Infraestructuras ordena una investigación de las causas

• Afirma que los responsables del cúmulo de fallos deberán asumir responsabilidades


Varios viajeros, junto a un convoy de Renfe en la estación de Passeig de Gràcia, en Barcelona. Foto: ALBERT BERTRAN MÁS INFORMACIÓN
Cercanías abandona a su suerte a miles de usuarios por una avería
Passeig Desgràcia
EFE
BARCELONA
El secretario de Estado de Infraestructuras, Víctor Morlán, ha admitido que la avería registrada ayer en un tramo de vía única entre la estación de Sants y Castelldefels podría haberse evitado y ha ordenado abrir una investigación que determine las causas que la originaron.

Morlán, que ha comparecido en rueda de prensa en la Delegación del Gobierno en Catalunya, ha asegurado que este nuevo fallo en la red de Cercanías de Renfe en Barcelona no concluirá sin la asunción de responsabilidades por parte de aquellos que hayan tenido que ver en el cúmulo de fallos que, según ha reconocido él mismo, se produjeron durante la tarde de ayer.

Según ha explicado Víctor Morlán, el origen de la incidencia, que afectó a un convoy de la línea Sants-Castedefells, se produjo a raíz de la caída de un cable que se soltó de la catenaria vieja de la línea, que debía ser retirada por la empresa Isolux Corsán entre hoy y mañana, puesto que la catenaria nueva ya estaba en funcionamiento.

El protocolo se activó pero falló

Morlán también ha dicho que el protocolo de evacuación y prevención se activó nada más informó el maquinista del tren afectado por la incidencia, pero que, tal como ha afirmado, también falló. En primer lugar, se trató de traspasar a los pasajeros a un segundo tren en la vía paralela a través de una pasarela, pero el hecho de que algunos de éstos decidieran bajar a las vías y comenzar a caminar por ellas originó que Renfe decidiera suspender el tránsito por ambas vías, la afectada por la incidencia y la paralela.

A partir de aquí, según el relato de Morlán, se trató de remolcar el convoy afectado con una locomotora diesel, pero a la hora de realizar la conexión entre ésta y el tren se produjo un "problema técnico", que todavía está por determinar, según Morlán, que lo impidió.

Víctor Morlán ha dicho que siente "mucho" lo ocurrido y ha asegurado que esta situación no puede volver a producirse. Ha avanzado que se adoptarán "todas las medidas que hagan falta" para que no vuelva a suceder y espera, para ello, contar con la colaboración de la Generalitat y el Ayuntamiento de Barcelona, administraciones que en la rueda de prensa de hoy no han tenido representación institucional alguna.

"Injustificable" falta de información

Por otro lado, Víctor Morlán ha calificado de "injustificable" que no se diera información correcta a los usuarios afectados y ha reconocido también que el servicio de mensajes por móviles, que entró en funcionamiento esta misma semana, tampoco funcionó.

El Ministerio de Fomento, a través de Renfe y el administrador de Infraestructuras Adif, pusieron ayer a disposición de los usuarios un total de 42 autobuses como transporte alternativo para todos los usuarios afectados, que aún no han sido cuantificados. El problema afectó a 151 convoyes de corto y largo recorrido y causó 48 suspensiones.

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1021
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Aprovechando la averia que dejó tirado un tren de cercanias en Can Tunis.....

Perdón por la calidad, pero estaba cayendo la del pulpo

esta es la zona de la averia
Image

Y esta es la imagen de la gente andando por la plataforma del AVE.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

sequera wrote:Aprovechando la averia que dejó tirado un tren de cercanias en Can Tunis.....

Perdón por la calidad, pero estaba cayendo la del pulpo

esta es la zona de la averia
:plas Gran documento gráfico. Últimamente estamos en todas ¡¡¡ Q aprendan los pseudoperiodistas q abundan en la "prensa seria".
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Fuente: http://www.elperiodico.com

Todo lo que se estropeo

EL PERIÓDICO
CATENARIA EN DESUSO


La actuación de mejora de la catenaria se efectuó siguiendo el procedimiento habitual. Tal como explicó el director de mantenimiento de infraestructuras de Adif, Luis López, los tramos de cable se cambian cada 1.200 metros. Se instala la nueva, se le da corriente y, al cabo de cinco o seis días, se retira la vieja. El jueves, no llegaron a tiempo de hacer este cambio y, por causas desconocidas, la antigua chocó contra la recién estrenada y causó varios chispazos.

EVACUACIÓN ERRÓNEA

El responsable de Fomento reconoció también que las tareas de evacuación de los pasajeros del tren de Bellvitge fueron equivocadas. Planteó dialogar con Bomberos y Protección Civil para evitar que los afectados desalojen el tren por su cuenta y riesgo.

INFORMACIÓN EQUIVOCADA

Además del nefasto papel desempeñado por la gran mayoría de los informadores, los SMS tampoco aportaron datos fieles a la realidad. "Me parece injustificable que los informadores les dijesen a los usuarios que se buscasen la vida", lamentó Víctor Morlán. También pidió unos días para adecuar la información a través de los mensajes de los móviles.

LOCOMOTORA INSERVIBLE

Una de las primeras medidas que impulsó el responsable de Fomento al llegar a Barcelona fue destinar tres locomotoras en Castelldefels y Sant Andreu para remolcar trenes en caso de averías. La locomotora diésel que se desplazó el jueves a Bellvitge no fue capaz de acoplarse al convoy que estaba inutilizado por la falta de suministro. Este contratiempo hizo que las vías no se pudiesen usar durante casi tres horas.


Opinión personal:

Locomotora inservible???? Pero eso ya se dijo en este FORUM hace tiempo que los enganches eran incompatibles y que había que añadir un adaptador. No me creo q nadie de Mantenimiento de ADIF y RENFE no lo supieran, me niego a pensar eso
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

DeL.V.:
De Barcelona a Sitges: 4 horas en el tren
l
Dolors Pou | 05/10/2007 | Actualizada a las 10:26

Ayer salí pronto de trabajar, llegué a la estación del Paseo de Gracia sobre las 7 de la tarde y me sentí afortunada: justo circulaba por la vía un regional con destino a Tarragona que me dejaría en Sitges en menos de 40 minutos. Tenía ganas de llegar a casa ponerme cómoda y estirarme en el sofá. Un privilegio que pocas veces puedo hacer.


Llegamos a Sants. El tren se para, la gente comenta, nadie informa. Cosa ya habitual dentro de la "normalidad" reciente. El tiempo de demora empieza a ser preocupante: una hora parados. Nadie informa.

Aparece otro tren que se sitúa justo detrás. La gente se baja, cambio de tren. Difícil entrar, hay que "apretujarse" pero si ése es el que va a salir primero habrá que empujar. Después de 20 minutos de pie sintiendo el aliento de la persona que tengo detrás, a derecha y a izquierda, y notando que mis pies no me responden (no debería llevar tacones), decido bajar al andén. Ir y venir de de gente perdida.
- ¿Éste va a Vilanova?
- ¿Por qué no hay nadie de información?
Nadie sabe nada, nadie dice nada. En mi tren (sigo en la puerta) hay buen ambiente, la gente bromea. Se agradece.

Por fin algo coherente por megafonía –dos horas después de subirme al primer tren-.

- Parece que desde la vía 7 saldrá un tren que irá al revés.
- ¿Al revés? Sí, directo hasta Sant Vicens de Calders por el interior y desde allí volverá por la costa (es de suponer que hasta Sitges…).
Hoy los primeros serán los últimos. Corriendo hacia la vía 7. En la escalera mecánica un chico a mi lado esconde su chaleco amarillo fosforito entre un par de diarios gratuitos, se camufla entre la gente. Su mirada me pide que no lo descubra, ellos no tienen la culpa, no puede informar si nadie le informa a él.

Consigo llegar al tren. Es el cuarto en el que subo, así que no albergo ninguna esperanza. Después de 20 minutos, el conductor nos habla. Se hizo la luz. Nos vamos, directos a Sans Vicenç. ¿Y allí? Eso es otro cantar: de momento oír el tren arrancar es un alivio para todos.

El trayecto es de casi 1 hora, ameno, la gente encantadora, bromas, risas, reina el sentido del humor. Parece mentira, pero es cierto. Quizás he tenido suerte y he ido a parar al vagón de la resignación. Llegamos a Sans Vicenç de Calders. ¿Y ahora qué?

Bajamos, no bajamos. Nadie informa. No nos sorprende. Al cabo de un rato, alguien grita: ¡por la vía 4!. Corre la marabunta hacia las escaleras para cruzar a la otra vía. A una señora se le caen las gafas.
- ¿Alguién tiene un mechero? No se ve nada

Resignada a irse sin sus gafas consciente del tapón que está formando y del peligro que corre de que la empujen sin querer escaleras abajo, cuando decide abandonar la búsqueda, aparecen las gafas.

Subidos ya al tren, la gente cuenta las paradas al revés. Llamo a casa.
- En 20 minutos llego.

¿Por qué habré hablado? Nos paramos en Cunit. Vilanova está colapsada y no podemos avanzar. Le dan la salida al tren de la vía de al lado, va hacia Barcelona. El conductor, al que estaré eternamente agradecida, cede su turno a nuestro tren. Avanzamos y después de un viaje de 4 horas vislumbro mi llegada a casa.

Y la gente se despide con sentido del humor. Como esos dos caballeros que se dan la mano.
- Ha sido un placer. Pero el viaje muy largo.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Segons horaris de http://www.renfe.es no hi ha possibilitat de viatjar en tren entre Badalona i Cornellà els dissabtes...
Que maco!


Perque renfe cada dia es supera, si penses que ja no pot pifiar-la més estaves equivocat, mai saps quines sorpreses et trovaras en un viatge en Rodalies.
RRB
N3
N3
Posts: 39
Joined: Wednesday 28/02/2007 19:25

Post by RRB »

La relacio Molins de Rei - Mataró / Mataró - Molins de Rei només es fa en dies laborables amb dos trens per hora i sentit. Tot i així amb freqüència pèssima, al meu parer clar.
Hay trenes que es mejor no coger...
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

mikado wrote:Opinión personal:

Locomotora inservible???? Pero eso ya se dijo en este FORUM hace tiempo que los enganches eran incompatibles y que había que añadir un adaptador. No me creo q nadie de Mantenimiento de ADIF y RENFE no lo supieran, me niego a pensar eso
Y en la foto que se vio de la diésel aparcada en Castelldefels se veía un adaptador de husillo-Scharfenberg. Así que el problema no sería por falta de adaptador sino de otra cosa.
EUKibo wrote:Segons horaris de http://www.renfe.es no hi ha possibilitat de viatjar en tren entre Badalona i Cornellà els dissabtes...
Que maco!

Perque renfe cada dia es supera, si penses que ja no pot pifiar-la més estaves equivocat, mai saps quines sorpreses et trovaras en un viatge en Rodalies.
La relació Badalona - Cornellà directa no s'ha fet MAI en dissabtes i festius.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

victorcasta wrote:
EUKibo wrote:Segons horaris de http://www.renfe.es no hi ha possibilitat de viatjar en tren entre Badalona i Cornellà els dissabtes...
Que maco!

Perque renfe cada dia es supera, si penses que ja no pot pifiar-la més estaves equivocat, mai saps quines sorpreses et trovaras en un viatge en Rodalies.
La relació Badalona - Cornellà directa no s'ha fet MAI en dissabtes i festius.
Es que n'EUKibo no parla de directe, el que parla es que aquest trajecte, amb el transbordament corresponent, no consta a la web.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Algo pasa en la C2, en Sants anunciaban:

- Retraso en la llegada del Vilanova - Sant Celoni a las 20.57.
- Desde las 21.00 están circulando vía Vilafranca los Altaria. (uno dirección Tgna y otro Bcn).
- 22.31 Pasa por L'H ALVIA dirección BCN - SANTS
Last edited by mikado on Saturday 06/10/2007 22:37, edited 2 times in total.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Regionals que paren a Sitges?

Post by Guigui »

Una soferta lectora wrote:Ayer salí pronto de trabajar, llegué a la estación del Paseo de Gracia sobre las 7 de la tarde y me sentí afortunada: justo circulaba por la vía un regional con destino a Tarragona que me dejaría en Sitges en menos de 40 minutos.
Realment hi ha regionals que parin a Sitges o la senyora els ha confós amb els rodalies a St. Vicenç que no s'aturen a totes les estacions?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Regionals que paren a Sitges?

Post by mikado »

Guigui wrote:
Una soferta lectora wrote:Ayer salí pronto de trabajar, llegué a la estación del Paseo de Gracia sobre las 7 de la tarde y me sentí afortunada: justo circulaba por la vía un regional con destino a Tarragona que me dejaría en Sitges en menos de 40 minutos.
Realment hi ha regionals que parin a Sitges o la senyora els ha confós amb els rodalies a St. Vicenç que no s'aturen a totes les estacions?
Que a mi em consti el REGIONAL Sant Andreu Comtal - Reus si que ho fa:

Paradas del Tren REGIONAL - (REGIONAL Nº 05139 ) Volver a página anterior



Estación Hora de Llegada Hora de Salida
79004 BARCELONA-SANT ANDREU COMTAL 18:52
79009 BARCELONA-CLOT-ARAGO 18:57 18:57
71802 BARCELONA-PASSEIG DE GRACIA 19:00 19:01
71801 BARCELONA-SANTS 19:05 19:06
71707 EL PRAT DE LLOBREGAT 19:19 19:19
71706 GAVA 19:25 19:25
71705 CASTELLDEFELS 19:28 19:29
71701 SITGES 19:39 19:40
71700 VILANOVA I LA GELTRU 19:46 19:47
71604 CUBELLES 19:51 19:51
71603 CUNIT (APD) 19:55 19:55
71602 SEGUR DE CALAFELL 19:58 19:58
71601 CALAFELL APEADERO 20:01 20:01
71600 SANT VICENC DE CALDERS 20:06 20:07
71503 TORREDEMBARRA 20:22 20:22
71502 ALTAFULLA-TAMARIT 20:26 20:26
71500 TARRAGONA 20:35 20:36
71401 VILA-SECA 20:43 20:43
71400 REUS 20:50 20:50
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”