Page 87 of 135

Quan els ximples xerren

Posted: Friday 22/01/2016 16:44
by Guigui
A més de la monumental bestiesa d'afirmar que "crea pol·lució quan frena", atenció a l'anàlisi sintàctica de la frase "El tramvia mai creua una ciutat, això passa a Suïssa o a Brussel·les": segons aquesta llumenera, a Suïssa no hi ha ciutats, i Brussel·les tampoc n'és cap.

I aquesta colla de provincians té la barra d'acaparar l'opinió pública?

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 16:47
by Adolescent barceloní
Parla de Suïssa i de Brussel·les com si fossin el tercer món quan el que sembla el que smebla el tercer món és Catalunya (en matèria de transport públic).

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 16:49
by davroca5
Friso per veure com en Ricard li fa un Turn down for what dels bons :D

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 16:51
by fgc113
Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 17:37
by metring

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 19:38
by ortegote
Esta señora no seria la misma que afirmaba que un helicoptero del RAC no podria aterrizar en una emergencia por culpa de las catenarias?
Por que he escuchado mucha Mie... en contra del Tranvia pero lo del Comercio de Proximidad es Vomitivo como escusa.
Como claro ejemplo un servidor que ha ido a cenar pillando el Tranvia en Cornellà para llegar a un restaurante en la calle Numancia (mas mi Tren de Igualada Yo Friki y masoca).
Conectar los dos tranvias es bueno y contaminar ejem mejor me callo.
Saludos.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 20:06
by trensmat
Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 20:09
by trensmat
trensmat wrote:Esta energumena parece que le importa muy poco la salud de los clientes de los comercios de la Diagonal, ya que le importa muy poco que coches y autobuses contaminen la Diagonal como tambien el aire de Barcelona.
Perdón por mi tono pero esta señora me a puesto negro. :emprenyat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 21:01
by Renfe451
La opinió d'aquesta senyora és vomitiva i fastigosa. Com es nota que no ha sortit mai de BCN... :nono

D'on no n'hi ha no en raja

Posted: Friday 22/01/2016 22:17
by Adolescent barceloní
El millor que podem fer és no donar veu a aquests espècimens.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 22:22
by David.F.C.M.B.1000
en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 22:45
by Renfe445
David.F.C.M.B.1000 wrote:en mi opinion primero acabaria las lineas 9 y 10 del metro que llevan años las obras paradas y creo que son mucho mas importantes, i luego unir los tramvias
¿Y no sería mejor hacerlo a la vez?

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 22:59
by davroca5
Aquesta dona no es que no hagi sortit de Barcelona, jo crec que no ha sortit de la Ronda del Mig (que es encara pitjor).

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 23:08
by David.F.C.M.B.1000
renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 23:12
by Renfe445
David.F.C.M.B.1000 wrote:renfe 445, tienes toda la razon tambien podrian hacer las dos cosas ala vez
Muchas gracias, David... :amor

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 23:21
by David.F.C.M.B.1000
renfe 445, hombre cuando uno tiene la razon la tiene

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 23:22
by jaezcurra
El govern de Colau xifra en 100 milions la inversió per enllaçar el tramvia
La regidora de Mobilitat insisteix que es vol que el projecte sigui 100% públic i l'oposició critica que s'hagi fet l'anunci d'inici d'obres sense més concrecions
MARIA ORTEGA Barcelona ACTUALITZADA EL 22/01/2016 13:13
http://www.ara.cat/societat/Colau-milio ... 49229.html

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Friday 22/01/2016 23:57
by mpn90
fgc113 wrote:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió no sigui necessària.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 23/01/2016 9:24
by metring
Adolescent barceloní wrote:El millor que podem. fer és no donar veu a aquests espècimens.
Aquesta senyora, fent declaracions sense cap rigor ni justificació, no es pot considerar una portaveu autoritzada. En quant al vessant esperpèntic, si que els guionistes de Polònia en podrien treure partit.

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Posted: Saturday 23/01/2016 9:25
by fgc113
mpn90 wrote:
fgc113 wrote:Estava equivocat, jo. Porte creient des de fa molt de temps que Bordeaux, Toulouse, Montpellier, Nice, Strasbourg i més localitats franceses són ciutats, quan, segons, aquesta dona, no ho són. Es pot comprovar que a aquestes ciutats, en les quals el tramvia passa pel centre, ha augmentat la contaminació i la gent no està gens contenta amb aquest mitjà de transport. D'on no hi ha, no se'n pot traure...
Home, una cosa és segura i és que la densitat i quantitat de població d'aquestes ciutats no és comparable amb Barcelona, tan sols ho és Brussel·les. Ara bé, això no vol dir que la connexió sigui necessària.
Evidentment, era un exemple. El que vull dir és que a aquestes ciutats el tramvia passa pel centre i per carrers peatonals i a ningú no li ha passat res, en canvi aquí es volen llevar dos carrils de cotxes en una avinguda ampla i sembla que, per a alguns, s'acabe el monm