A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Res de nou.
A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
-Obres de les noves senyals costat Sants aparentment sense cap avenç.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7):
[des del tren]
-Semblen haver finalitzat les obres de renovació de les vies d'apartat, però no ho he pogut veure bé.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Enllumenat nou totalment instal.lat a totes dues andanes (encara no l'he vist en servei -era de dia-).
-Paviment de l'andana direcció Sants totalment instal.lat, tot i que el perllongament de l'andana encara no està obert.
-Perllongament de l'andana direcció Montcada en procés de pavimentació.
-Obres ja en fase final, falten els nous tancaments anti-frau (que van a una licitació diferent).
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]
-Només he observat nous bancs i papereres.
-Quant a la resta, res de nou.
A Vacarisses (R4):
-Obres de recreixement d'andanes acabades a totes dues andanes, tret de la zona del pas a nivell entre andanes, a sota de la marquesina, i les zones del pas superior.
-Els trams perllongats de totes dues andanes encara no estan en servei, tot i que estan quasi acabats.
-Instal.lant tancaments anti-frau. A l'andana direcció Manresa ja estan instal.lats a 3/4 de l'andana, falta el costat Manresa. A l'andana direcció Barcelona de moment només n'han instal.lat al tram perllongat (o sigui, costat Vacarisses-Torreblanca).
-Accés a l'estació per l'andana direcció Barcelona: s'ha construït una escala sinuosa que dóna al tram d'andana perllongat. Encara no està en servei. La resta de l'accés encara es troba en un estat bastant precari.
-Pas superior: estructures de les escales i l'ascensor aparentment finalitzades, falta el revestimento i el pas superior en sí, per a la qual cosa suposo que caldrà tallar les vies (tot i que no sé si es podrà fer de nit).
-Nou enllumenat en curs d'instal.lació a totes dues andanes. S'ha substituït l'enllumenat antic per un de provisional, la qual cosa ha significat l'eliminació dels antics pals d'electrificació tipus Norte, que havien sobreviscut com a part de l'enllumenat.
-Nous semi-pòrtics d'electrificació instal.lats, els antics pals (tipus Renfe C-160) han estat eliminats.
-Em sembla que els bancs i les papereres també són nous, però no n'estic segur.
-L'estació ja té un aspecte totalment diferent, i això que encara no té el pas superior. El que fa una reforma...
A Sant Vicenç de Castellet (R4):
-Teleindicadors model Deimos/Aesys de color taronja, dos per via, en servei.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Res de nou...
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]
-Res de nou.
A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació en construcció):
[des del tren]
-Estan construïnt la vora exterior de les andanes, que seran una mica més amples que la part que ja estava construïda (però una mica menys del què m'esperava).
-Han tancat la part d'andana corresponent al pas inferior i les escales del mateix. Suposo que el calaix serà empès des del costat sud.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Res de nou.
A La Llagosta (R2):
[des del tren]
-Enllumenat avariat (o amb el rellotge endarrerit), estació a fosques.
A Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2):
[des del tren]
-Enllumenat avariat (o amb el rellotge endarrerit), estació a fosques.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Bellvitge (R2):
-Marquesina de l'andana de via 2 acabada, a la mateixa hi estan instal.lant tuberies per a (suposo) càmeres, enllumenat, teleindicadors i etc.
-Escales del pas inferior aparentment avançades (només es veuen els graons superiors).
-Estructura de l'ascensor de via 2 ja visible.
A Viladecans (R2):
[des del tren]
-Res de nou.