Dues 465+463 fent el Castelldefels-Granollers Centre?I ara llanço una pregunta,com van d'ocupació les 465+463 que fan aquesta relacio?No se jo peró igual amb una 465 en simple n'hi ha més que suficient.Aquestes dues 465+463 jo l'hes treuria de la R2 passant i les posaria a la R4 Sud,on tots els Civia d'aquesta línia van en simple de 465,i dues simples de 465 de la R4 Sud a la R2 Passant.Ús convido a tots a agafar el Badalona-SVC de les 18.55 per Sants que vaig agafar dimarts,llauna de sarindes fins a Martorell!Archie-250 wrote:Aquesta tarda algun servei garantit per el 465.237, Sant Celoni - Aeroport, juntament amb un 463.
El 463.212 i el 465.211 i desprès el 465.212 amb un altre 463, fent serveis Castelldefels - Granollers.
Jo sóc el primer que vull Civia a la R4 Sud,i que les 465 en simple facin alguns serveis per la R4 Sud no passa res,de fet algunes 465 que he agafat a la R4 Sud van quasi amb tots els seients ocupats i alguna persona dempeus peró aixo menys o menys és pot pemetre.Inclús ahir el Rodalies a SVC de les 19.40 per Sants servit per la 465-242,va sortir amb tots els seients ocupats peró persones dempeus poques,aixó si que és pot pemetre,peró el que no és pot pemetre és que el Badalona-SVC de les 18.55 és faci amb 465,ja que l'anterior tren a SVC passa una hora abans(mentres que el de les 19.40 15 minuts abans hi ha un SVC,i 30 minuts abans un Vilafranca),i ja molta gent torna a casa,i aquest tren hauria d'anar amb doble de 447 com abans o 465+463.
En resum,Civies a la R4 Sud si peró segons quines circulacions adaptats a la demanda,per aixó que possin 447 en doble com abans.Tampoc s'entèn que a la R7 a vegades circulin dobles de 447,quan una 447 hi ha més que suficient.Podrien posar les dobles de 447 a la R4 Sud i les 465 a la R7 en el serveis que normalment van amb doble de 447.