Autobusos de Lleida
- Glac58
- N8
- Location: L5 Bordeta, L6 Magraners, LP Poligons, L17 Bordeta-Ciutat Jardi
Re: Autobusos de Lleida
Fa uns dies que estan començant a treure les pegatines de Grup Sarbus i estan posant pegatines de Moventis amb alguns autobusos les porten a la part de sota del conductor al costat de la primera porta crec i al darrere almenys el 4115 esta aixi ara, ja podrien posar-se mans a l'obra a comprar autobusos nous i deixar-se de fer rucades amb pegatines
-
- N6
El canvi d'imatge l'estan fent amb tots els autobusos del grup . Sarbus ho va fer fa vora un mes enrera , i la Pamplonesa , amb tots la nit del canvi de concessionari .
Normalment en posen una de blanca a cada costat i les de colors , una davant i una darrera .
salutacions
Marcel
Normalment en posen una de blanca a cada costat i les de colors , una davant i una darrera .
salutacions
Marcel
- Evalleida
- N7
- Location: L11 Llivia-Caparrella, 11B Llivia-Caparrella-Butsenit
Entre ahir i avui a la L5 els i estan donant tota la porqueria ahir hi tenien el 4147 crec i despres el 4124 i 4127 i avui de moment he vist el 4124, que pasa que no tenen mes autobusos mes decents a cotxeres que tenen de treure les tartanes?
- Glac58
- N8
Ahir a la tarda vaig veure el 4150 a la L10 tot el dia es veu que ja el deuen haver exprimit de tanta canya que li donaven Granja amunt Granja avall que al final s'ha quedat per fer urba sol pel moment, la següent victima que tenen es el 4151 que fa unes fetmanes que fa la NL1 divendres i dissabtes i quan estigui apuradet aquest posaran un altre i aixi fins que acabin amb tota la flota
- Danilleida
- N7
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Avui sobre les 5 de la tarda el 4055 ha estat pasant la ITV al poligon del Segre
A saber quin soborn s'hauràn endut els tècnics per a que aquell cacharro passi la ITVDanilleida wrote:Avui sobre les 5 de la tarda el 4055 ha estat pasant la ITV al poligon del Segre
- Evalleida
- N7
Potser els hi han portat una cistella de nadal amb una pota del millor pernil per a que faigon la vista grossa i deixon la ITV apta, perque mira que esta deixat de la ma de deu aquell autobus unes fumeres que treu de vegades i els frens que de vegades fan uns sorolls de ferro amb ferro:twisted:erbuki wrote:A saber quin soborn s'hauràn endut els tècnics per a que aquell cacharro passi la ITVDanilleida wrote:Avui sobre les 5 de la tarda el 4055 ha estat pasant la ITV al poligon del Segre
- Evalleida
- N7
Aprofito per comentar que tots els autobusos portaven la bandera de la sida al costat dret
- Glac58
- N8
Pues ja poden començar a preparar cistelles de nadal perque tenim uns quants que deu ni do
-
- N5
Vaig anar a fer un tomb per lleida amb la bici y em vaig trobar un ES REVETLLA parat en una parada yo crec que estaria fen proves
- Attachments
-
- ES REVETLLA.jpg (31.04 KiB) Viewed 2651 times
Last edited by L5 BORDETA on Saturday 05/12/2009 12:33, edited 1 time in total.
Com és que no té matrícula ni numeració davantera?
- Glac58
- N8
El 4136 segur que no es perque sempre li queda una ralleta al BKB i desde nou aixo ara queden 10 per descartar
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
A quina zona el vas veure a aquest bus?? Potser estava fent alguna prova de les linies noves 11 i 15. El que es extrany es q no porti matricula ni numracio lateral.
-
- N5
Ya tornem com el mes d'octubre el 4056 fent la L5 BORDETA y el 4057 fent la L14 AGRONOMS segur cuan arribi el nou articulat 4059 sera destinat a la L5 o pitjor a la L14
Ahir vaig veure a mitja tarda el 4056 "Fora de Servei" passant pel pont d'Indibil en sentit Cappont, i més tard el vaig veure fent el servei a la L5. Dos opcions: o anave malament de temps o va petar un Citaro i va haver d'anar de la L14 a la L5 per la tarda.
- Glac58
- N8
Esperem que sigui destinat a la L5 que es on fa falta pero caldria posar un tercer articulat a la L5 perque el 4138 no dona per a mesL5 BORDETA wrote:Ya tornem com el mes d'octubre el 4056 fent la L5 BORDETA y el 4057 fent la L14 AGRONOMS segur cuan arribi el nou articulat 4059 sera destinat a la L5 o pitjor a la L14
El 4057 porta 2 dies a la L14 i el 4056 a la L5, segurament aniria malament de temps i va posar el fora de servei per anar-se a col-locar a l'hora, no se de que m'extranyo si a la L5 raro es el dia que no es perdi volta, caldria donar mes temps per volta i no tant cobrar kilometreserbuki wrote:Ahir vaig veure a mitja tarda el 4056 "Fora de Servei" passant pel pont d'Indibil en sentit Cappont, i més tard el vaig veure fent el servei a la L5. Dos opcions: o anave malament de temps o va petar un Citaro i va haver d'anar de la L14 a la L5 per la tarda.
- Evalleida
- N7
El alcalde a confirmat que avans de cap d'any tindrem les noves linies veurem si compleix la promesa o es queda al aire tambe confirma que es posaran 2 plataformes, pero no a confretat el lloc.
I jo torno a preguntar-me per enèssima vegada... I amb quins busos es pensen cubrir aquestes línies?Evalleida wrote:El alcalde a confirmat que avans de cap d'any tindrem les noves linies veurem si compleix la promesa o es queda al aire tambe confirma que es posaran 2 plataformes, pero no a confretat el lloc.
Anem creant línies i ampliant-les i la flota segueix sent la mateixa. Passarem uns mesos força complicats abans no arribin els nous cotxes...
- Glac58
- N8
Tornarem als cotxes amb cavalls .erbuki wrote:I jo torno a preguntar-me per enèssima vegada... I amb quins busos es pensen cubrir aquestes línies?Evalleida wrote:El alcalde a confirmat que avans de cap d'any tindrem les noves linies veurem si compleix la promesa o es queda al aire tambe confirma que es posaran 2 plataformes, pero no a confretat el lloc.
Anem creant línies i ampliant-les i la flota segueix sent la mateixa. Passarem uns mesos força complicats abans no arribin els nous cotxes...
Aixo pasa per anar a cobrar kilometres i vinga a matxacar autobusos, el que tindrien de fer es comprar autobusos i si no compleix que el ajuntament posi remei
-
- N7
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Avui a la L2 tenim l'articulat 4057. L'altre de moment no he pogut veure quin es. Suposo que al ser un festiu amb comerços oberts hauran ficat aquest per si hi ha una gran demanda.