Notícies línia de La Pobla de Segur
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Subministrament de dues unitats de tren, d'ample de via ibèric i tracció diesel (DMU) per a la línia Lleida-La Pobla de Segur, dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (Ref.: PO18/12)
Plec de prescripcions tècniques (5,1 MB): https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... TS=5335833
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... Cap=203649&
Plec de prescripcions tècniques (5,1 MB): https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... TS=5335833
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... Cap=203649&
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Mirant el PDF de condicions, i veient que es valoraran similituds amb elements que portin els 112 i 213 (Barcelona-Vallès i Llobregat-Anoia) (suposo que recanvis del dia a dia, tals com vidres, seients, etc.) i que crec que han estat construïts per Alstom, jo aposto per dos X73500 monocotxe dels que té la SNCF per a línies de TER de baixa demanda, però amb bogies a 1.668 m.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Apostaria que la Generalitat intentará juntar Caf i Alstom per la fabricació, com va ser amb els 112 i 213, i els nous 113. La idea seria un 213 amb motor diesel i compatibilitat amb normativa Renfe. Funcionalment está més que comprovat i la mecànica provindria dels Coradia Lint, també provadísima. Aquest és un dels aspectes de les condicions: res de prototips i novetats. A més, siguen Alstom tendria ventatges si es produïs a Santa Perpètua.
Com vehicles actuals plausibles seria el Coradia Lint de 2 cotxes de Alstom o el Civity de 3 cotxes de Caf.
Com vehicles actuals plausibles seria el Coradia Lint de 2 cotxes de Alstom o el Civity de 3 cotxes de Caf.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Si una cosa hi ha clara és que si Alstom ofereix produïr a Santa Perpètua, serà un mèrit bastant gros.
Ara que hi penso, Alstom Santa Perpètua ha fabricat Civia? Tenint com a base l'elèctric, un dièsel en podria sortir. Ara, com a molt 462 (dos cotxes)
I l'altra "amiga" d'FGC, Stadler (cremalleres), que té per a dièsel?
Ara que hi penso, Alstom Santa Perpètua ha fabricat Civia? Tenint com a base l'elèctric, un dièsel en podria sortir. Ara, com a molt 462 (dos cotxes)
I l'altra "amiga" d'FGC, Stadler (cremalleres), que té per a dièsel?
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Els Civia de Alstom es van fer a Santa Perpètua, peròn una adaptació a diesel, es quasi fer un projecte nou, está molt optimitzat d'espai: la questió és si la modularitat també està pensada per això. Hi ha molts altres projectes més adients. El Civia diesel es podia haver fet el projecte per a Renfe, per serveis de Rodalies, com Cazalla, Águilas, Utiel i Segorbe.
Stadler té el Flirt3 en diesel, molt semblant als cremallera, amb diferent frontal. És plausible si es vol un material versàtil, pot fer rodalies, regional i inclús turístic.
Stadler té el Flirt3 en diesel, molt semblant als cremallera, amb diferent frontal. És plausible si es vol un material versàtil, pot fer rodalies, regional i inclús turístic.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
...i anti-friquis del ferrocarril, que li faran fotos per fora però no pagaran ni un duro per pujar-hi.sag470 wrote:Stadler té el Flirt3 en diesel, molt semblant als cremallera, amb diferent frontal. És plausible si es vol un material versàtil, pot fer rodalies, regional i inclús turístic.
Stadler...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Alstom i CAF opten als trens de la Pobla
L'empresa lleidatana Tradinsa, descartada del concurs després que Renfe hagi rebutjat la seua proposta de compra de dos màquines per reformar-les com preveia
http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... -la-pobla/ (cal pagar per a llegir l'article complert, no he trobat la notícia en cap altre lloc).
L'empresa lleidatana Tradinsa, descartada del concurs després que Renfe hagi rebutjat la seua proposta de compra de dos màquines per reformar-les com preveia
http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... -la-pobla/ (cal pagar per a llegir l'article complert, no he trobat la notícia en cap altre lloc).
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
La empresa Tradinsa, obligada a ajustar plantilla por su exclusión de un concurso público
Renfe rechaza vender dos máquinas a la Generalitat, punto clave en la propuesta de la firma leridana
Alstom y CAF sí optarán a fabricar los trenes de la línea Lleida-La Pobla
La empresa leridana Tradinsa se verá obligada a realizar nuevos ajustes en su plantilla, después de que una negativa de Renfe hundiera su candidatura al concurso de la Generalitat para construir y rehabilitar dos trenes de la línea ferroviaria Lleida-La Pobla de Segur. La compañía asegura que la decisión, unida a la caída de pedidos por la menor inversión pública, plantea la necesidad de realizar recortes laborales.
La oferta de Tradinsa implicaba la compra a Renfe por parte de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) de dos convoyes usados para adaptarlos a la línea turística de Ponent, que cuenta con 80 kilómetros de longitud. Una vez realizada, el importe de la adquisición se restaría del precio final de la adjudicación del concurso.
Fuentes de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat señalan que debido a que “Renfe no aprobó la venta de los trenes, tal como quería Tradinsa, la condición que planteó la empresa ya no se cumplía”. Un portavoz de Renfe se ha limitado a asegurar que la venta de los dos convoyes no entra de momento en los planes de la empresa. Asimismo, la misma fuente ha rehusado explicar los motivos por los que no se ha autorizado la operación.
El director de Tradinsa, Jordi Salud, comenta que las circunstancias han provocado que deban “presentar la renuncia al proyecto tras la decepción por la negativa de Renfe, en un momento que ya casi estaba lista la iniciativa”. Ésta incluía la construcción y la rehabilitación de los convoyes, con una capacidad de 162 viajeros, y el mantenimiento de las máquinas.
La dirección de la empresa defiende la capacidad de trabajo de Tradinsa, que desde la planta de Puigverd de Lleida (Segrià), con una superficie de 4 hectáreas y una nave de 9.000 metros cuadrados, ha realizado encargos para la propia Renfe, FGC, TMB y tareas de mantenimiento para el metro de Barcelona. La firma dispone ahora de 70 empleados, menos de la mitad que en los periodos de mayor actividad. Con el proyecto fallido, se tendrá que volver a ajustar la plantilla, aunque en menor medida.
La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha anunciado que las compañías finalistas para los trabajos de construcción y rehabilitación de dos trenes para la línea ferroviaria Lleida-La Pobla de Segur son la multinacional francesa Alstom y la guipuzcoana Construcciones y Auxiliar de Ferrocarril (CAF). Está previsto que durante el mes de abril finalice el proceso concursal. Hace un año, la Generalitat eliminó dos de los trayectos de la línea por la baja ocupación.
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... blico.html
Renfe rechaza vender dos máquinas a la Generalitat, punto clave en la propuesta de la firma leridana
Alstom y CAF sí optarán a fabricar los trenes de la línea Lleida-La Pobla
La empresa leridana Tradinsa se verá obligada a realizar nuevos ajustes en su plantilla, después de que una negativa de Renfe hundiera su candidatura al concurso de la Generalitat para construir y rehabilitar dos trenes de la línea ferroviaria Lleida-La Pobla de Segur. La compañía asegura que la decisión, unida a la caída de pedidos por la menor inversión pública, plantea la necesidad de realizar recortes laborales.
La oferta de Tradinsa implicaba la compra a Renfe por parte de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) de dos convoyes usados para adaptarlos a la línea turística de Ponent, que cuenta con 80 kilómetros de longitud. Una vez realizada, el importe de la adquisición se restaría del precio final de la adjudicación del concurso.
Fuentes de la Conselleria de Territori i Sostenibilitat señalan que debido a que “Renfe no aprobó la venta de los trenes, tal como quería Tradinsa, la condición que planteó la empresa ya no se cumplía”. Un portavoz de Renfe se ha limitado a asegurar que la venta de los dos convoyes no entra de momento en los planes de la empresa. Asimismo, la misma fuente ha rehusado explicar los motivos por los que no se ha autorizado la operación.
El director de Tradinsa, Jordi Salud, comenta que las circunstancias han provocado que deban “presentar la renuncia al proyecto tras la decepción por la negativa de Renfe, en un momento que ya casi estaba lista la iniciativa”. Ésta incluía la construcción y la rehabilitación de los convoyes, con una capacidad de 162 viajeros, y el mantenimiento de las máquinas.
La dirección de la empresa defiende la capacidad de trabajo de Tradinsa, que desde la planta de Puigverd de Lleida (Segrià), con una superficie de 4 hectáreas y una nave de 9.000 metros cuadrados, ha realizado encargos para la propia Renfe, FGC, TMB y tareas de mantenimiento para el metro de Barcelona. La firma dispone ahora de 70 empleados, menos de la mitad que en los periodos de mayor actividad. Con el proyecto fallido, se tendrá que volver a ajustar la plantilla, aunque en menor medida.
La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha anunciado que las compañías finalistas para los trabajos de construcción y rehabilitación de dos trenes para la línea ferroviaria Lleida-La Pobla de Segur son la multinacional francesa Alstom y la guipuzcoana Construcciones y Auxiliar de Ferrocarril (CAF). Está previsto que durante el mes de abril finalice el proceso concursal. Hace un año, la Generalitat eliminó dos de los trayectos de la línea por la baja ocupación.
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... blico.html
6000 del metro reformat?
I no comenteu res de la foto que il·lustra la notícia? (Per cert, d'en Trenscat) :
Re: 6000 del metro reformat?
Ja no només de la foto, si no la descripció:metring wrote:I no comenteu res de la foto que il·lustra la notícia? (Per cert, d'en Trenscat) :
Un vagó de 6000 rehabilitat per Tradinsa a Lleida, ja només faltava que posés que el vagó era de Renfe. En fi, periodistes, només han encertat el nom d'en Bernat.Uno de los vagones, rehabilitados por la empresa leridana Tradinsa Bernat Borràs
Això hauria de ser denunciable (no en sentit judicial) o protestable d'alguna manera, no pot ser, que el 95% de les notícies sobre el transport públic estiguin plenes d'errades, i algunes d'errades força greus.
Per cert, sabeu si FGC ha demanat que el tren sigui mixt (dièsel i elèctric) en previsió de futur?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Pel que deien l'altre dia a la tele, volien comprar dos supermans a Renfe, però aquesta ha dit que no.
Ara, bravo (irònic) pel periodista, ja que la foto del Bernal és un 6000 essent montat a Sabadell. De Sabadell a Puigverd de Lleida hi ha un bon tros. Tradinsa va reformar els 3000
PD: els acabo d'enviar un mail queixant-me per la mala informació, a veure si es dignen a contestar i què diuen.
Ara, bravo (irònic) pel periodista, ja que la foto del Bernal és un 6000 essent montat a Sabadell. De Sabadell a Puigverd de Lleida hi ha un bon tros. Tradinsa va reformar els 3000
PD: els acabo d'enviar un mail queixant-me per la mala informació, a veure si es dignen a contestar i què diuen.
Last edited by albe6 on Tuesday 12/02/2013 19:54, edited 1 time in total.
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Crec que un representant del Forum hauria de comunicar aquest error al diari,.......i els que vinguin amb el temps, pot ser així dedicarien mes atenció i a més no ve malament que el forum sigui conegut pels mitjans de comunicació, que en penseu??
Re: 6000 del metro reformat?
Per això ho deia!!Miquel wrote:Ja no només de la foto, si no la descripciómetring wrote:I no comenteu res de la foto que il·lustra la notícia? (Per cert, d'en Trenscat) :
I els 4000's, que els van començar a reformar a partir de que Temoinsa plegués.albe6 wrote:Pel que deien l'altre dia a la tele, volien comprar dos supermans a Renfe, però aquesta ha dit que no.
Ara, bravo (irònic) pel periodista, ja que la foto del Bernal és un 6000 essent montat a Sabadell. De Sabadell a Puigverd de Lleida hi ha un bon tros. Tradinsa va reformar els 3000
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
També 4000's? Que no es reformaven a la cotxera de la Sagrera?
Per si no us heu fixat que he editat el meu anterior missatge, els he enviat un mail queixant-me, a veure si es dignen a contestar i que diuen.
Per si no us heu fixat que he editat el meu anterior missatge, els he enviat un mail queixant-me, a veure si es dignen a contestar i que diuen.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Com hagis de fer el mateix amb tots els que fiquen la pota en temes transportils... tela, la cosa...albe6 wrote:Per si no us heu fixat que he editat el meu anterior missatge, els he enviat un mail queixant-me, a veure si es dignen a contestar i que diuen.
Per cert, un dubte "off-topic" (disculpeu-me): si a algun diari s'usa una foto d'algú no aliè al mateix (per exemple, aquesta foto d'en Bernat a LV), si poses la foto amb la marca d'aigua i dius que la foto és d'aquesta persona és legal? O s'hauria de fer això i, a més, demanar permís? És un tema que mai he entès... però si algú usa una foto teva t'ho haurien de comunicar... En fi, si algú pot respondre'm a aquest dubte li agrairia.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El cercador ajuda
En algun fil del Fòrum s'explica.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El servei es una mè sobretot de Balaguer en amunt, però almenys l'horari està ben fet. Es la 1a vegada que veig un horari d'Espanya amb el tren i el bus junts, en van aprenent: http://www.fgc.cat/downloads/busos/pdf/ ... egable.pdf
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Si, però llàstima que els hagin fer per a que utilitzem l'autobús i no el tren....Ecomobisostrans wrote:El servei es una mè sobretot de Balaguer en amunt, però almenys l'horari està ben fet. Es la 1a vegada que veig un horari d'Espanya amb el tren i el bus junts, en van aprenent: http://www.fgc.cat/downloads/busos/pdf/ ... egable.pdf
El metro de Barcelona amb motoristes!
Bitllets combinats amb AVE
Acabo de llegir pel twitter (https://twitter.com/lopallarstv1/status ... 6192922624) que Renfe permet comprar bitllets de Barcelona, Camp de Tarragona, Saragossa i Madrid a les parades de la línia de la Pobla.
Ho acabo de mirar i per 38,10€ es pot anar en LD i "regional" de Barcelona a Balaguer.
Ho acabo de mirar i per 38,10€ es pot anar en LD i "regional" de Barcelona a Balaguer.