Mirant els documents, vull comentar:
1. Que algu m'expliqui les voltes que passarà a fer la línia H8 entre Pg de Gràcia i Josep Tarradellas. Entenc que volen intentar deixar el mínim de busos circulant per Diagonal amb la implementació del TRAM (que per cert, les línies 6,7 i 33 desapareixeran), però 6 GIRS (sentit Camp Nou) ho trobo MOLT excessiu. Sentit La Maquinista encara és acceptable.
2. Trobo inútil fer baixar l'H10 de Mallorca a Aragó per després tornar a Mallorca. És una pèrdua de temps. Sí que és cert que dóna més servei a la zona del carrer Aragó, que no hi ha bus, peró per regla de 3 l'H10 hauria de circular per tot el carrer Aragó (cosa que trobaria bé, tot i que hi hauria zones complicades pel trànsit com Aragó-Meridiana).
3. No entenc quins canvis han de fer les línies V13 i V15, al mapa no s'aprecia res. Esperarem per veure les sessions.
4. Volen eliminar la línia 192, que de baixada circula per Navas/Bilbao entre Camp de l'Arpa i Poblenou. Volen eliminar una línia per substituïr-la per... ninguna! Molt bé! I, per tenir una freq. de 35 minuts, té un bon volum de passatge, almenys de baixada. Trobo que la V27 es podria estudiar de fer-la baixar per Navas/Bilbao si s'acaba eliminant el 192, ja que si fos així, no hi hauria cap bus vertical entre Espronceda i Pl.Glòries (8 carrers). S'hauria de veure si valdria la pena canviar Espronceda per Bilbao.
5. Em sembla perfecte el canvi de la línia H14 al seu pas pel Poblenou, deixaria d'anar just per sobre l'L4.
6. Pel que sembla, volen allargar el recorregut de la línia H6 a Onze de Setembre. Bona mesura.
7. Quin sentit té fer baixar el 34 cap a Plaça Catalunya? [Pl Cat - Virrei Amat]
8. Em sembla un ERROR carregar-se el 33. No pel fet d'anar paral·lel al tramvia, que ho trobaria lògic, però cada matí, per Bac de Roda -> Z.Universitària, ja va PLE (i l'H10 igual). Ja em direu com s'ho faran...
9. Com que la L9 Sud ja va buideta de passatge... fotem la V1, que pararà a Fira, Europa | Fira, Can Tries | Gornal (apropet), Provençana, Collblanc, Camp Nou i Zona Universitària. Molt lògic tot! Només es salva per Provençana...
Llavors, si no m'equivoco, de línies convencionals quedarien les següents:
11, 13, 19, 21, 22, 23, 24, 27, 39, 42, 46, 47, 50, 55, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 75, 76, 78, 79, 94, 95, 96, 97, 102, 103, 104, 107, 109, 110, 150, 155, 157, 165, 185, 196 i els Busos de Barri.
-> El 46... em sembla que no cal fer comentaris. I potser pel 65 i 165 tampoc...
Caldrà veure si es poden corregir cosetes a les sessions. Ah, i oblidem-nos de tenir la NXB completa fins d'aquí 2 anys. Serà la fase V i la fase VI, que no ens enganyin.