Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
U-bahn de BCN wrote:Fa 20 minuts a partir de quan? Si us plau, tot i que els cargues i més els avistaments especials són de molt mal determinar l'hora que passen, s'agrairia el màxim de detalls (hora de l'avistament i no "fa 20 minuts", dia, punt i direcció cap on anava). I si es coneix la freqüència i d'on anava o venia, encara millor. Gràcies
Tampoc és per superdotats saber mirar l'hora del missatge.
Jo puc deduir que ha passat aproximadament cap a les 22:15 per Segur de Calafell sentit St Vicenç de Calders.
Atès que comsa es dedica en part a labors de via i obra a la xarxa convencional, és molt probable que remolqués un tren de carrils o altre maquinària de manteniment, és bastant complicat seguir-li la pista a aquest tipus de trens.
Guigui wrote:Que hauran vist algun tren de sèrie 1xx apte per a ample ibèric...
Diria que a hores d'ara ja no en queda cap.
No s'haurà confós amb qualsevol tren de llarga distància desviat per Vilafranca a causa de l'atropellament al Garraf ?
U-bahn de BCN wrote:Fa 20 minuts a partir de quan? Si us plau, tot i que els cargues i més els avistaments especials són de molt mal determinar l'hora que passen, s'agrairia el màxim de detalls (hora de l'avistament i no "fa 20 minuts", dia, punt i direcció cap on anava). I si es coneix la freqüència i d'on anava o venia, encara millor. Gràcies
Però tu de què vas?
Si un cas, la pròxima vegada, si vols, fico també si feia calor o feia fred...
Avui entre Cornellà i L'Hospitalet m'he creuat amb una doble de 447 que anava a la mateixa direccio que el meu tren(direcció Barcelona),peró per la via direcció sud,per tant,anava a contravía.Anava sense passatgers.
Estava averiada(i ha anat a contravía de buit de Cornellà a L'Hospitalet):
Tren Martorell ( 17:24) - Terrassa ( 18:44) derivat incidència de tren destinació Martorell, inicia el seu recorregut a L'Hospitalet. via @gencat
Tren Terrassa (15:53) - Martorell (16:49) per una incidència tècnica finalitza recorregut a Cornellà. Viatgers a següent tren. via @gencat
Si hagués anat cap a Martorell també hagués anat a la mateixa direcció que el teu tren, aquest tema ja ha sortit altres cops i és la diferència entre direcció i sentit, qüestió que per cert a FGC tampoc dominen.
Mako448 wrote:Avui entre Cornellà i L'Hospitalet m'he creuat amb una doble de 447 que anava a la mateixa direccio que el meu tren(direcció Barcelona),peró per la via direcció sud,per tant,anava a contravía.Anava sense passatgers.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Avistades aquesta tarda de dilluns, a les afores de Llinars del Vallès, dues locomotores dièsel 319 per la LAV, les 319 221 (esquema Renfe operadora Mercancías) i 319 248 (esquema Adif), direcció a la frontera francesa:
Hoy, han estado todo el día estacionadas en Martorell 2 locomotoras de la serie 335. Yo de hecho, es la primera que vez que veo locomotoras diesel estacionadas ahí...
ferroviario_catalan wrote:Hoy, han estado todo el día estacionadas en Martorell 2 locomotoras de la serie 335. Yo de hecho, es la primera que vez que veo locomotoras diesel estacionadas ahí...
Eran dos 333 de Renfe:
A més, el servei a Tortosa, que fa parada a les 15.47 a Sant Vicenç, avui, curiosament, anava servit per una doble de 447's, quan, normalment ho fa una doble de 448's...
No és el primer cop que aquest servei a Tortosa és fa amb doble de 447,el que em reventa és que tarifiquin un tren com CEX i ho faci una unitat de Rodalies.
Pel que sembla les 470 cada cop són menys presents(a Birfucació hi ha unes quantes 470 grafitejades que porten ja uns quants dies),i alguns serveis al sud que és feien amb 470 han estat substituïts per 448R.Com ja he dit en un altre fil,ahir un 447 va fer un R12 Lleida-L'Hospitalet,i sobre la 447 d'avui fent aquest R16,suposo que avui no tenien 448R a EDF i han agafat 447(a més que per l'incidència de Móra hi hauràn quedat 448R atrapades entre Móra i Saragoosa).
ferroviario_catalan wrote:Hoy, han estado todo el día estacionadas en Martorell 2 locomotoras de la serie 335. Yo de hecho, es la primera que vez que veo locomotoras diesel estacionadas ahí...
Eran dos 333 de Renfe.
Cierto, eran estas 2! Vaya lapsus poniendo que eran 335... Cierto es, son 333.
Mako448 wrote:No és el primer cop que aquest servei a Tortosa és fa amb doble de 447,el que em reventa és que tarifiquin un tren com CEX i ho faci una unitat de Rodalies.
Pel que sembla les 470 cada cop són menys presents(a Birfucació hi ha unes quantes 470 grafitejades que porten ja uns quants dies),i alguns serveis al sud que és feien amb 470 han estat substituïts per 448R.Com ja he dit en un altre fil,ahir un 447 va fer un R12 Lleida-L'Hospitalet,i sobre la 447 d'avui fent aquest R16,suposo que avui no tenien 448R a EDF i han agafat 447(a més que per l'incidència de Móra hi hauràn quedat 448R atrapades entre Móra i Saragoosa).
Diumenge passat al matí vaig veure un regional Portbou-Barcelona realitzat amb un 448R en simple (i grafittada fins dalt )
Avui el Rodalies Granollers Centre(18.12)-Castelldefels(19.14)que el 99% de cops l'he vist amb doble de 447,avui anava amb un 451 en simple.Aquest servei quan arriba a Castelldefels,fa el Castelldefels(19.24)-Maçanet(21.10)i el Maçanet(21.52)-Aeroport(23.32).Per tant avui trepitjarà l'estació de l'Aeroport un 451un ,fet que ha passat en comptades ocacions.No se si amb els canvis d'horaris ara serà més normal aquests serveis amb 451 o és un fet puntual d'avui.
Amb aquest avistament,les 447 a l'R2 avui pràcticament inexistents.