Page 90 of 411

Posted: Thursday 18/10/2007 3:14
by bitxofo
No sé què passa aquesta setmana, però el tren a l'aeroport de BCN no va en hora cap dia...
:x

R-no

Posted: Thursday 18/10/2007 14:22
by Guigui
bitxofo wrote:No sé què passa aquesta setmana, però el tren a l'aeroport de BCN no va en hora cap dia...
:x
Això no és notícia, més aviat ho seria que funcionés un dia sencer segons l'horari previst.

Posted: Thursday 18/10/2007 17:06
by victorcasta
Per cert, vergonyosa la portada d'El Periódico d'avui... Sensacionalista? Noooo!

Image

Posted: Thursday 18/10/2007 18:34
by EUKibo
victorcasta wrote:Per cert, vergonyosa la portada d'El Periódico d'avui... Sensacionalista? Noooo!

Image
Jo com a usuari diari de serveis de Rodalies penso que els mitjans no es fan prou ressò de la gravetat de la situació. Havent barbàries cada dia només surt potser una a la setmana, quan a algo li poden fer la foto, per exemple als socavones. Però cada dia hi ha trens que arriben amb més de mitja hora de retard i dia si dia no molts trens se suprimeixen.

Posted: Thursday 18/10/2007 18:53
by Mako448
Sembla ser que pels socabons aquests,renfe té pensat en d'aquí a molt poc fer circulació de via única entre Bellvitge i Sants per eliminar els socabons aquests,aixó significaria que els trens regionals i de grans línies cirularien via Vilafranca,i els trens amb destinació Castelldedels és suprimirien,encara que no sé si els limitaràn a Sants o SAC,o directament suprimiràn tota la relació Castelldefels-Granollers deixant en hora punta de la tarda un tren cada 30 minuts entre Barcelona i Granollers,cosa que em sembla vergonyòs.Nomès dic el que he llegit en un fòrum,aixó no vol dir que sigui veritat,peró podria passar.

Posted: Thursday 18/10/2007 23:02
by EUKibo
Mako448 wrote:Sembla ser que pels socabons aquests,renfe té pensat en d'aquí a molt poc fer circulació de via única entre Bellvitge i Sants per eliminar els socabons aquests,aixó significaria que els trens regionals i de grans línies cirularien via Vilafranca,i els trens amb destinació Castelldedels és suprimirien,encara que no sé si els limitaràn a Sants o SAC,o directament suprimiràn tota la relació Castelldefels-Granollers deixant en hora punta de la tarda un tren cada 30 minuts entre Barcelona i Granollers,cosa que em sembla vergonyòs.Nomès dic el que he llegit en un fòrum,aixó no vol dir que sigui veritat,peró podria passar.
En resum, farien com l'altre dia; se suprimirien parcial o totalment:
R1 Molins Mataro --> A l'slot que deixen passen els MD
R2 BarcelonaSAC Castelldefels
R7 Barcelona SAA Martorell ---> deixen passar als LD
R10 supressió total de la línia com dia si dia no

Posted: Thursday 18/10/2007 23:19
by Jordilar
Image

Aquesta foto i comentari em semblen totalment encertats per escarmentar a tots els pro-ave, als amiguets del govenr i aquest govern tan fastigós que tenim.

Suposu que aquest diari deu ser d'algun partit de l'oposició.

Posted: Friday 19/10/2007 1:36
by victorcasta
Per començar, la portada és una manipulació, que s'esbrina al llegir la crònica que hi ha a la pàgina del darrere. Veient la portada, sembla com si aquest camió-cisterna hagués caigut a un o dos metres escassos de la via, quan, en realitat, el forat on va caure el camió era un altre diferent, situat a més distància de la via.

En quant a que es fa poc ressò, jo penso que se'n fa massa. Que aquí no s'enganyi ningú: de retards, avaries, etc etc etc n'hi ha hagut SEMPRE a Renfe. Jo no recordo que abans els trens anessin puntuals, que no es quedessin trens tirats, etc etc. Si el problema de rodalies té l'impacte que té, és perquè gràcies als mitjans de comunicació, que bombardegen a diari amb titulars en portada sobre els retards. Hi ha qui parla d'intencionalitat política en donar-li tant ressò a aquests retards, però això ja és un altre tema.

I per acabar, estant la societat barcelonina visquent encara una síndrome post-Carmel, amb notòries oposicions a túnels urbans; em sembla desafortunat que un diari seriós, com se suposa que és El Periódico de Catalunya, dediqui una portada íntegre a això, amb un titular que pretén crear una sensació d'alarma entre la gent, i sobretot entre els usuaris de rodalies. Més encara, quan aquest rotatiu s'ha dedicat a fer pedagogia sobre el túnel de l'AVE pel centre de la ciutat.
Jordilar wrote:Suposu que aquest diari deu ser d'algun partit de l'oposició.
Suposo que ho dius irònicament, doncs El Periódico és el panfleto dels socialistes i, ara, del govern.

Posted: Friday 19/10/2007 11:27
by EUKibo
Ara la culpa la tindrà el Periódico...

Si Renfe va tots els dies malament i dia si, dia no hi ha un escàndol la culpa no la té el Periódico de narrar els fets, l'única culpa la té Renfe. Quan algun dia sigui una empresa competent deixará de sortir als diaris.

No entenc com pot haver gent que defensi Renfe...


Editat per l'administració per contingut inapropiat.

Posted: Friday 19/10/2007 13:47
by Jordilar
Ara entenc per què la foto no ocupa tota la portada, si no que és un retall per tal de que no es vegi realment on está feta la foto. Són uns manipuladors.

De totes formes hi ha algo que no m'acaba de quadrar, si aquest diari ha fet apología del túnel pel centre de Barcelona, vol dir que és del partit socialista, però ara ve amb aquest titular que va en contra del govern, que és socialista. Hi ha algo que no quadra i que suposo que interiorment haurá quadrat fent rodar uns quants caps perque no tonin a succeïr aquestes crítiques al govern. Això en altres païssos no passaria...

Posted: Friday 19/10/2007 14:48
by Brill_13
Ja ho diu clarament el titular, per ells ARA s'ha acabat la confiança. Suposo que deu haver estat la gota que ha fet vesar el got i continuar defensant l'ave com feien abans ja era impossible.

Posted: Friday 19/10/2007 15:06
by victorcasta
EUKibo wrote:Ara la culpa la tindrà el Periódico...

Si Renfe va tots els dies malament i dia si, dia no hi ha un escàndol la culpa no la té el Periódico de narrar els fets, l'única culpa la té Renfe. Quan algun dia sigui una empresa competent deixará de sortir als diaris.

No entenc com pot haver gent que defensi Renfe...
Deus tenir poca memòria, perquè abans, als diaris, no es parlava mai dels retards (només en casos excepcionals). Ara, surten cada dia. Obvies que, un dels poders del mitjans de comunicació és que si una cosa no la diuen els mitjans, no és notícia i, per tant, molt poca gent se n'entera.

Jo no defenso Renfe, l'únic que passa és no li tinc una obstinació com tu li tens. Defenso Renfe, quan cal defensar-la. Culpo Renfe, quan cal culpar-la; i quan Renfe no té culpa de res, no la culpo, com fas. És estrany que encara no hagis culpat a Renfe del forat de la capa d'ozó.

Posted: Friday 19/10/2007 16:28
by trainman
Durante este fin de semana Categoria: Barcelona

Programación especial de las líneas 1, 3, 4 y 7 de Rodalies entre las 22.00 horas del sábado y las 09.00 del domingo, 21 de octubre
Entre las 22.00 del sábado 20 y las 09.00 horas del domingo 21 de octubre, Renfe modificará parcialmente los servicios de las líneas 1, 3, 4 y 7 de Rodalies, a causa de las obras de adaptación a la llegada de la Alta Velocidad que Adif está en las estación de Barcelona Sants.

Para facilitar la movilidad de los viajeros, Renfe y TMB han establecido un acuerdo por el que los títulos de transporte de Renfe serán válidos para acceder al metro en las estaciones que tienen enlace con estaciones de ferrocarril durante este período. Estas estaciones son L’Hospitalet de Llobregat (metro Rambla Just Oliveres), Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Triomf, Clot, Sant Andreu Arenal (metro Fabra i Puig), Sant Andreu Comtal (Sant Andreu) y Passeig de Gràcia.

De este modo, el servicio de Rodalies en el período comprendido entre las 22.00 horas del sábado 20 de octubre y las 09.00 horas del domingo 21, será el siguiente:

Línea 1 (L’Hospitalet – Blanes):

· Todos los trenes realizarán su recorrido habitual en el trayecto Plaça de Catalunya – Mataró – Maçanet. Por tanto, esta línea no dará servicio a las estaciones de Sants y L’Hospitalet

Línea 2 (Maçanet– Vilanova - Sant Vicenç de Calders):

· Servicio habitual.

Línea 3 (L’Hospitalet – Vic)

· Recorrido habitual en el trayecto Sant Andreu Arenal -Vic/Puigcerdà. Por tanto, esta línea no dará servicio a las estaciones de Arc de Triomf, Plaça de Catalunya, Sants y L’Hospitalet.

Línea 4 (Manresa-Barcelona-Vilafranca-Sant Vicenç de Calders):

· Los trenes de esta línea modificarán su recorrido en la ciudad de Barcelona, donde efectuarán parada en las estaciones de Sant Andreu Comtal, Clot, Passeig de Gràcia y Sants. Por tanto, las estaciones de Torre del Baró, Sant Andreu Arenal, Arc de Triomf y Plaça de Catalunya no dispondrán del servicio de la línea 4.

Línea 7 (Martorell – L’Hospitalet):

· Servicio habitual en el trayecto Martorell – Sant Andreu Arenal. Por tanto, no prestará servicio directo a las estaciones de Arc de Triomf, Plaça de Catalunya, Sants y L’Hospitalet

Línea 10 (Barcelona – Aeroport):

Servicio habitual

Tren Media Distancia L’Hospitalet (07.58)-Manresa-Lleida

Este tren modificará su recorrido en la ciudad de Barcelona, donde efectuará parada en las estaciones de Sants, Passeig de Gràcia, Clot y Sant Andreu Comtal. Por tanto, no prestará servicio en las estaciones de Torre del Baró, Sant Andreu Arenal, Arc de Triomf y Plaça de Catalunya.

El resto de trenes de Media y Larga Distancia prestarán su servicio habitual.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 78004F3EED

Posted: Friday 19/10/2007 16:35
by Bodi10
victorcasta wrote:Per començar, la portada és una manipulació, que s'esbrina al llegir la crònica que hi ha a la pàgina del darrere. Veient la portada, sembla com si aquest camió-cisterna hagués caigut a un o dos metres escassos de la via, quan, en realitat, el forat on va caure el camió era un altre diferent, situat a més distància de la via.

En quant a que es fa poc ressò, jo penso que se'n fa massa. Que aquí no s'enganyi ningú: de retards, avaries, etc etc etc n'hi ha hagut SEMPRE a Renfe. Jo no recordo que abans els trens anessin puntuals, que no es quedessin trens tirats, etc etc. Si el problema de rodalies té l'impacte que té, és perquè gràcies als mitjans de comunicació, que bombardegen a diari amb titulars en portada sobre els retards. Hi ha qui parla d'intencionalitat política en donar-li tant ressò a aquests retards, però això ja és un altre tema.
Doncs a mi si que em sembla que encara se n'hauria de fer més ressò. Porto tota la vida anant en tren, i mai havia vist tantes avaries, tants retards i tants trens suprimits com en els ultims mesos. I ningñu dimiteix i tot segueix com si no hagués passat res.. :?

Posted: Friday 19/10/2007 21:43
by EUKibo
victorcasta wrote:
EUKibo wrote:Ara la culpa la tindrà el Periódico...

Si Renfe va tots els dies malament i dia si, dia no hi ha un escàndol la culpa no la té el Periódico de narrar els fets, l'única culpa la té Renfe. Quan algun dia sigui una empresa competent deixará de sortir als diaris.

No entenc com pot haver gent que defensi Renfe...
Deus tenir poca memòria, perquè abans, als diaris, no es parlava mai dels retards (només en casos excepcionals). Ara, surten cada dia. Obvies que, un dels poders del mitjans de comunicació és que si una cosa no la diuen els mitjans, no és notícia i, per tant, molt poca gent se n'entera.

Jo no defenso Renfe, l'únic que passa és no li tinc una obstinació com tu li tens. Defenso Renfe, quan cal defensar-la. Culpo Renfe, quan cal culpar-la; i quan Renfe no té culpa de res, no la culpo, com fas. És estrany que encara no hagis culpat a Renfe del forat de la capa d'ozó.
Es nota que no agafes mai el tren

"Servei habitual"

Posted: Friday 19/10/2007 22:15
by Guigui
Línea 10 (Barcelona – Aeroport):

Servicio habitual
O sigui, servei substitutori en autobús? :twisted:

Posted: Friday 19/10/2007 22:22
by victorcasta
EUKibo wrote:
victorcasta wrote:
EUKibo wrote:Ara la culpa la tindrà el Periódico...

Si Renfe va tots els dies malament i dia si, dia no hi ha un escàndol la culpa no la té el Periódico de narrar els fets, l'única culpa la té Renfe. Quan algun dia sigui una empresa competent deixará de sortir als diaris.

No entenc com pot haver gent que defensi Renfe...
Deus tenir poca memòria, perquè abans, als diaris, no es parlava mai dels retards (només en casos excepcionals). Ara, surten cada dia. Obvies que, un dels poders del mitjans de comunicació és que si una cosa no la diuen els mitjans, no és notícia i, per tant, molt poca gent se n'entera.

Jo no defenso Renfe, l'únic que passa és no li tinc una obstinació com tu li tens. Defenso Renfe, quan cal defensar-la. Culpo Renfe, quan cal culpar-la; i quan Renfe no té culpa de res, no la culpo, com fas. És estrany que encara no hagis culpat a Renfe del forat de la capa d'ozó.
Es nota que no agafes mai el tren
Sense ofendre però... i tu què (...) saps?

Posted: Saturday 20/10/2007 12:58
by p_p_b22
Interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Sants - Bellvitge

Desde la 10.30 horas, se encuentra interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Bellvitge – Sants

Para mantener la movilidad de los viajeros Renfe ha establecido la siguiente modificación de servicios:

Línea 10 (Barcelona - Aeroport): Tren lanzadera Aeroport - Prat. Servicio alternativo por carretera en los trayectos Estació de França - Aeroport y Sants - Aeroport.

Línea 2: Servicio ferroviario entre Sant Vicenç de Calders - El Prat y Barcelona Sants - Maçanet. Para los viajeros afectados se realizará transporte alternativo por carretera en el trayecto Sants - Gavà

Línea 7: Los trenes inician o finalizan su recorrido en Sant Andreu Arenal, donde los viajeros podrán enlazar con la línea 3 y 4 de Rodalies.

Trenes de Media y Larga Distancia circularán desviados por Vilafranca del Penedès.

http://www.renfe.es

Posted: Saturday 20/10/2007 13:15
by trainman
Seguro que los Mohn L80, L81, L86, L87, L94, L95 y L97 irán bastante llenos con estas incidencias

Posted: Saturday 20/10/2007 13:19
by Mako448
Ja tornem a estar-hi en les incidències,quina vergonya de RENFE!!,tot per culpa de les eleccions del març,tene por a pedre,i per donar bona imatge,volen que l'AVE arribi com sigui el 21 de desembre,per fer-se la foto d'inaguració,sí esque...