Page 10 of 19
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Friday 12/12/2014 23:17
by Miquel
sag470 wrote:El 2445 ha marxat de Triangle, per tornar a Ponent. Avui era a la 27.
Els de la 27 no són d'Horta?
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Saturday 13/12/2014 9:44
by raulitinbcn
Miquel wrote:sag470 wrote:El 2445 ha marxat de Triangle, per tornar a Ponent. Avui era a la 27.
Els de la 27 no són d'Horta?
No no, la 27 és de CON Ponent, desde fa temps ...
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Monday 23/02/2015 19:28
by res_publica
3100 a la 7
3101 crec, a la H6
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Tuesday 24/02/2015 20:33
by Albert Llauger
Realment molt curiosos aquests avistaments: 3100 i 3101 (Ponent) a línies de Triangle i 6033 (Zona) a la 165 de Ponent.
Potser han passat alguns citaros de Ponent a Triangle i, a canvi, Ponent rep busos de Zona?
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Tuesday 24/02/2015 21:00
by victorromo99
Es possible, però no és la primera vegada que Ponent rep busos de Zona, el que sí que se és que van passar busos de Ponent a Triangle.
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Tuesday 24/02/2015 21:13
by Albert Llauger
victorromo99 wrote:Es possible, però no és la primera vegada que Ponent rep busos de Zona, el que sí que se és que van passar busos de Ponent a Triangle.
El novembre de 2013 van passar 30xx de Ponent a Triangle, i Ponent va rebre els 62xx de Zona.
El que no entenc és perquè ara porten 31xx a Triangle, doncs seria més llògic dur-hi els 30xx perquè a Triangle ja hi han busos d'aquesta sèrie. Pel que sé, la intenció és que tota la flota de Ponent passi a ser de GNC en un futur, potser per això que hi passin 60xx.
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Tuesday 24/02/2015 22:13
by Miquel
Jo he avistat uns 24XX alts que fins fa no gaire corrien a la línia 60 (Triangle), darrerament els he vist a la línia 19 (Horta).
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Wednesday 25/02/2015 0:58
by pau5321
3007 Triangle > Ponent
3100 al 3109 (em sembla que tota la sèrie) Ponent > Triangle
6032-6033 Zona > Ponent
També m'han comentat que han portat el 3004 a Horta (era de Ponent també)
3100 i 3105 a la H10
3109 i 3106 fent la 33
3007 a la 65
3002 a la 73
6032 i 6033 a la 65
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Wednesday 25/02/2015 5:31
by otto288
Bon dia:
També el 3107 fent la 33
Crec que això pot començar a ser les primeres baixes dels 33xx.
Salutacions.
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Thursday 26/02/2015 9:36
by res_publica
El 6034 en la V3.
Han puesto más Ivecos en la H8 633x y el 1201 estaba ayer. De los MAN sólo veo el 6020
1108 en la 20
En la H6 3459, 3464, 3468, 3469, 3470, 3309 .
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Thursday 26/02/2015 11:01
by erbuki
res_publica wrote:El 6034 en la V3.
Han puesto más Ivecos en la H8 633x y el 1201 estaba ayer. De los MAN sólo veo el 6020
1108 en la 20
En la H6 3459, 3464, 3468, 3469, 3470, 3309 .
Me parecen bastante pésimos estos últimos movimientos de coches que ha hecho TMB, sobretodo en la relación Zona-Ponent. Ya empezó mal trasladando todos los Citaro 62xx a Ponent, dejando únicamente los 60xx y 63xx en Zona.
Los Iveco son extremadamente lentos, y en lineas de alta capacidad como la H8 y H12 la velocidad es fundamental para mantener una buena frecuencia de paso. Si bien es cierto que la H12 está servida mayoritariamente por MAN, cada vez más se ven circular 63xx por esa línia, y más aun con los últimos traslados de los coches 6032-6034 a Ponent (por cierto el 6010 y 6011 también han vuelto a "casa"). Y ya ni hablamos de la H8, que el 90% de sus turnos estan servidos por Ivecos.
Por otro lado supongo que tambien seria un disparate poner 63xx en lineas Verticales, ya que imagino que en sentido montaña se quedaría más de uno clavado en alguna calle.
En definitiva, pésima compra de los 70 y pico coches Iveco de la serie 63xx. Lo barato sale caro amigos.
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Thursday 26/02/2015 19:27
by Henry 030
Assignar els 63xx en una línia d'altes prestacions com la H8 no em sembla el més correcte perquè és una línia molt llarga i els 63xx són molt lents, molt sorollosos, sembla que els costi anar ràpid i quan acceleren sembla que hagin de petar; creuem els dits perquè no acabi petant cap 63xx en aquesta línia. A més trobo que, excepte els reformats, són uns busos que tenen un aspecte interior una mica descuidat amb els tapissats dels seients bastant envellits, pitjor que busos més antics com els 34xx o els 29xx alts. El que podrien fer és posar-hi més 60xx, tenint en compte que a Zona queden del 6012 al 6031, podrien fer: 6012-6021: H8 i 6022-6031: H12 per compensar una mica.
Però és el que hi ha, si en comptes de comprar Iveco/Irisbus 63xx haguéssin comprat MAN 60xx, probablement s'haurien gastat més diners però tindriem uns busos més bons, silenciosos i amb una fiabilitat superior. Si he de triar els Iveco 63xx, els Mercedes 62xx i els MAN 1083 i 60xx (de qualsevol remesa) prefereixo clarament els MAN i Mercedes.
Per cert, millor seguir parlant d'aquest tema al següent fil:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... io#p241619
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Posted: Thursday 26/02/2015 21:54
by res_publica
El 2447 en la 27, poco ha durado en Triángulo. Supongo que el 2446 también habrá vuelto a Poniente.
El 3020 se quedó en Horta o se ha ido de Triángulo?
Bueno, aunque comparto algunas opiniones de los 6300 reconozco que aguantan bien para los trastos que son. Incluso en líneas verticales como la 22 ó la 64.
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Friday 27/02/2015 12:53
by erbuki
Confirmat que els MAN 6010-6014 han tornat a Ponent.
Zona Franca es va quedant amb menys articulats...
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Thursday 05/03/2015 10:37
by res_publica
Finalitzat el MWC, vorem si el canvis de cotxes són o no definitius. Avui a la H8 el 6032.
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Saturday 07/03/2015 10:45
by Fran-Ikarus
Jo he vist també, dos dies d'aquesta setmana, el 3101 fent la 33. A aquest pas, hi haurà més Citaro que MAN, fent la 33 (i a mi ja m'està bé)
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Saturday 07/03/2015 20:15
by res_publica
citaros a la33 nuuuu. Que no m'agradaria sortir cremat
Jo segueixo viatjant en 33xx a la 33, icones de lo vintage a TMB
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Sunday 08/03/2015 0:02
by Miquel
res_publica wrote:citaros a la33 nuuuu. Que no m'agradaria sortir cremat
Jo segueixo viatjant en 33xx a la 33, icones de lo vintage a TMB
De Citaros (siguin simples o articulats) ja fa més d'un mes que se'n veuen a la 33, i algun 6700 o 6900 també. I d'aquests últims n'havia vist a la 7 un parell de cops a principis de Febrer.
De fet, alguns 3300 havien anat a parar a la H6 i també a la 7 fa cosa d'un mes.
Ara ja fa unes setmanes que no em passo per la part alta de la Diagonal i no se com està el tema.
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Sunday 08/03/2015 0:06
by Fran-Ikarus
Tant els MAN com els Citaro són bons autobusos. Només que, preferències estètiques a banda, com a passatger tots els seients dels Citaro em resulten còmodes, mentre que amb els 33xx i 34xx (i la "culpa" no seria de MAN sinó del carrosser, és clar) només em resulten realment còmodes els de la parella orientada en el sentit de la marxa dels grups de quatre.
Re: Reordenació de sèries a TMB
Posted: Sunday 08/03/2015 2:37
by sag470
Hace un tiempo la flota básica [septiembre 2014] de la 33 era: 3321, 3322, 3323, 3324, 3325, 3306, 3307, 3308, 3309, 3310, 3311, 3302, 3313, 3314, 3315, 3316, 3317, 3318, 3319, 3320. Creo que el turno 10, lo hacia un estandar de vez en cuando al ser un refuerzo. Además, si cualquiera de éstos no estaba en condiciones o averiado, es cuando ponian un 30xx. Además hace poco estaba bastante el 3436 haciendo un turno de la 33, pero no adiviné cual era.