Page 10 of 10
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Friday 29/07/2022 3:23
by Renfe445
Caldrà ressuscitar la llegendària L 11 de la Barcelona Transport…
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 30/07/2022 11:49
by França451
Disculpen mi ignorancia, pero no había una o dos líneas del ex Baixbus que iban de Bellvitge metro hasta Gornal o Can Tries i Gornal? Mas o menos en línea recta. La L16 o algo así. O desde Av Carrilet o desde Bellvitge metro, algo así me suena. Por otro lado, esto sí lo recuerdo mejor, hay líneas como la 65 y la 46 que van desde Hospi de Bellvitge y Rambla Marina hasta Ildefons Cerdà, donde también puedes pillar L10.
No sé qué ruido montáis, como si hacer todo el trayecto en metro fuera la única opción que existe teniendo otras más viables y directas que la vuelta absurda por Torrassa.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 30/07/2022 14:16
by sag470
De Metro Bellvitge a Gornal solo habría la LH2 y no pasa por el centro. La L16 ni se acerca.
Con la supresión de la 110, los más perjudicados son el acceso a Zona Franca desde el sur de l'Hospitalet y la perdida del efecto red de la zona franca. Zona Franca se queda sin el acceso norte, quedando solo el este con el metro y 109 y el sur con el 21.
Creo que habría sido coherente en rediseñar el servicio como aportación al metro para todas las empresas de la Zona Franca, como línea de proximidad.
Se nota que la existencia de 110 era por dar la salida al Baix Llobregat de la CON Zona Franca y el ZAL, y con la L10 ya está solventado.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Tuesday 20/09/2022 9:58
by genissimon
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 05/11/2022 17:18
by m.h.t.
El bus a demanda d'El Farró-Galvany de Sant Gervasi en servei el 28 de novembre
Del dilluns 21 al divendres 25 de novembre, s’iniciarà una marxa en blanc amb la que es pretén que els veïns i veïnes puguin provar el servei, sense necessitat de validar els títols de transport i amb l’ajuda d’un informador. Des d'aquesta setmana un vehicle ja circula buit fent les primeres proves.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... e-novembre
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Thursday 10/11/2022 9:51
by genissimon
NOU SERVEI A LA DEMANDA TAD RIPOLLÈS
Posted: Friday 18/11/2022 18:22
by sag470
Benvolguts usuaris/es,
A partir del proper dilluns 21 de novembre entrarà en funcionament el nou servei a la demanda TAD Ripollès.
Aquest servei només funciona sota demanda prèvia, és a dir, que per a poder utilitzar aquest servei, primer cal reservar indicant la parada d’origen i la de destí. Aquestes reserves es poden realitzar mitjançant l’APP de Ne-Mi en qualsevol moment o via telefònica (972 204 868 / 972 702 095) de dilluns a divendres feiners de 8 h a 20 h.
Les reserves s’han de realitzar amb, com a mínim, 15 minuts d’antelació de l’hora estipulada de sortida de la primera parada de la línia. Un cop entrats en aquest període, els usuaris que hagin fet una reserva rebran la posició del vehicle així com els horaris de sortida i arribada definitius. Un cop iniciada la ruta, es podrà seguir en tot moment la ubicació del bus mitjançant l’aplicació. Cal tenir en compte que l’hora d’arribada a les parades pot variar segons la quantitat de reserves que tingui el servei.
Un servei sostenible, inclusiu, intermodal i tecnològic per seguir a prop teu.
Grup TEISA
Més Informació
http://www.teisa-bus.com/ca/actualitat/ ... lles/1/783
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Thursday 12/01/2023 14:19
by genissimon
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Thursday 19/01/2023 9:16
by genissimon
Comentari: Algú hauria d'explicar al redactor de la notícia, de l'agència ACN, que la E de
TEISA precisament vol dir elèctrics (TRANSPORTS ELÈCTRICS INTERURBANS S.A.). L'empresa inicià la seva activitat el 1920 amb òmnibus elèctrics.
Salut !!
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Friday 03/02/2023 12:07
by genissimon
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Thursday 23/03/2023 9:13
by genissimon
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 29/04/2023 21:41
by sag470
Territori converteix en Clic.cat el transport a la demanda de la Segarra
- Les reserves es podran fer a partir d’aquest dimarts 2 de maig a través d’una App
- Són 19 línies que donen servei a les poblacions de la comarca
El Departament de Territori i l’operadora Cots Alsina han integrat al sistema Clic.cat les 19 línies de transport a la demanda de la comarca de la Segarra. D’aquesta manera, i a partir del dimarts 2 de maig, les reserves es podran fer a través de l’aplicació ‘Cots Alsina Clic.cat’, que està disponible per a Android i IOS. Els usuaris, però, podran continuar utilitzant el telèfon 973 532 127 i el servei de Whatsapp 677 494 905. Les reserves s’han de fer com a màxim fins a les 12 hores del migdia del dia feiner anterior al servei.
El transport a la demanda de la Segarra circula per pràcticament tots els municipis i poblacions de la comarca, a més de Solsona (Solsonès), Santa Coloma de Queralt (Conca de Barberà) i Tàrrega (Urgell) i des de la seva implementació amb les rutes actuals al 2017 ha anat creixent de forma permanent d’usuaris.
Un total de 22.996 persones van utilitzar l’any 2022 alguna de les línies del servei. És un 20,2% més que les 19.128 persones que van fer ús del servei l’any 2021, i d’un 21% més que les 18.991 persones de l’any 2019, abans de la pandèmia.
El Clic.cat
El Clic.cat és el servei de transport a la demanda digitalitzat, en què les persones usuàries han de descarregar-se una aplicació mòbil des d’on poden fer la reserva, veure en temps real la ubicació del vehicle, l’itinerari, el temps de recorregut o l’hora prevista d’arribada.
Amb la incorporació de la Segarra, El Departament de territori tindrà 38 línies Clic.cat en funcionament. L’objectiu és anar digitalitzant i transformant en Clic.cat tota la xarxa de transport a la demanda de la Generalitat, que està formada per 240 línies que arriben a 751 municipis.
El transport a la demanda té els recorreguts i els horaris establerts, però només es presta si hi ha reserves prèvies. D’aquesta manera, els vehicles i les rutes es poden ajustar a la demanda real, evitant recorreguts ineficients i emissions de CO2.
https://govern.cat/salapremsa/notes-pre ... da-segarra
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Tuesday 03/10/2023 0:41
by oscar440
El servei de taxi gratuït de la baixada de la Glòria penja d’un fil i deixa 30 veïns sense servei.
Més de 400 persones s'han donat d'alta del servei al web de l'Ajuntament des del febrer, quan es va posar en marxa amb l'inici d'obres.
https://beteve.cat/mobilitat/taxi-gratu ... penja-fil/
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 21/10/2023 1:40
by oscar440
El servei de taxi gratuït de la baixada de la Glòria es reactivarà el novembre.
El servei, finançat per l'Ajuntament de Barcelona, es va aturar de manera temporal fa tres setmanes quan la licitació del servei va quedar deserta.
https://beteve.cat/societat/taxi-baixad ... -novembre/
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Tuesday 23/01/2024 9:36
by genissimon
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Wednesday 21/02/2024 9:57
by genissimon