jms wrote: Metropondikas, jo de tu, em dirigiria al departament de relacions externes de FGC.
jms
Sí, he pensat en quelcom així. Ho intentaré, gràcies
Salutacions,
MANEL
jms wrote: Metropondikas, jo de tu, em dirigiria al departament de relacions externes de FGC.
jms
Lo bueno, si breve, dos veces bueno.metring wrote:Atenció: aquest cap de setmana tornen les granotes!!!!! Dissabte i diumenge, els horaris els teniu a:
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... sarria.pdf
És per la Festa Major de Sarrià, i només entre Sarrià i Reina Elisenda, però millor això que res...
Suposo que al tenir les vies 4 i 5 de Plaça Catalunya tancades, no poden fer el mateix operatiu que pels actes del 150è aniversari.alf_ wrote:Lo bueno, si breve, dos veces bueno.metring wrote:Atenció: aquest cap de setmana tornen les granotes!!!!! Dissabte i diumenge, els horaris els teniu a:
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... sarria.pdf
És per la Festa Major de Sarrià, i només entre Sarrià i Reina Elisenda, però millor això que res...
Potser la confreència sobre l'incivisme? (Tot i que no té res a veure amb els 150 anys)metring wrote:Ara falta saber en què consistiran les conferències i seminaris que a la web dels 150 anys deien que es farien aquest octubre.
2 minuts d'extrem a extrem! Podem estar parlant de la línia -ni que sigui efímera- més curta de la història de les xarxes ferroviàries urbanes de Barcelona?metring wrote:És per la Festa Major de Sarrià, i només entre Sarrià i Reina Elisenda, però millor això que res...
...la preservació del 3 perilla (millor dit, no s'espera)122-042-132 wrote:A l'exposició de material hi hauria d'haver, com a mínim tot el que tenen guardat al COR:
(...)
Automotor furgó nº 3 ( a poder ser restaurat amb colors originals)
122-042-132 wrote:Fa uns dies vaig enviar una carta a FGC
Avui m'han contestat. Bones noticies per la preservació d'una UTE 111, però no hi ha previsió de preservar el furgó automotor nº 3 (actualment 162.01)
Benvolgut Sr.
Com vostè bé indica l’automotor nº 3, actualment renumerat com 162.01, data dels orígens de la línia del Vallès. Va pertànyer a la primera sèrie de vehicles encarregats per Ferrocarrils de Catalunya a J.G. Brill l’any 1912, formada per les grues 1,2 i 3. La grua 3 es va transformar en furgó l’any 1949 i va patir una nova transformació l’any 1981, prenent l’aspecte actual.
Actualment, aquest vehicle es troba desprovist de tot valor històric a causa de les transformacions sofertes. FGC ha preservat la grúa nº1 com a representant de la sèrie, així com les vagonetes 1 i 5, les quals van intervenir en la construcció de la línia.
En relació a les unitats de la sèrie 111, és previst retirar-les del servei a mida que es vagin incorporant al servei les noves UT 113 i l’empresa ha previst preservar una unitat d’aquesta sèrie.
Confiem haver donat resposta a les qüestions plantejades.
Ben cordialment,
Jordi Carrera
Premsa i Continguts
Cardenal Sentmenat 4,
08017 – Barcelona
Telf. +34 933663187
Fax. +34 933663350
http://www.fgc.cat/
Fran-Ikarus wrote:S'agraeix la detallada resposta. Respecte al criteri per a no preservar l'automotor 3 (162.01), jo els diria: ans al contrari! Un vehicle més que centenari i que ha estat reaprofitat d'aquesta manera, durant, com a mínim, 2 transformacions de rellevància, mostra millor que cap altre una de les virtuts del Tren de Sarrià al llarg de les dècades: aprofitament, fins allà on es podia, d'allò que hi havia.
Potser ja és normal que a la FGC actual això ja no li interessi tant...
Fran-Ikarus, on no n'hi ha no en raja. Encara em sorprèn que l'hagin conservat fins ara. Ja que aquest portal té tanta sensibilitat com per a moure's per coses tan patètiques com la Mataró a través del Verkami, seria bo mobilitzar-se per un vehicle que molt aviat serà centenari, a pesar de les diverses reformes que se l'hi han fet. El valor econòmic que la companyia en pot treure és pràcticament nul a causa del poc pes d'un vehicle amb caixa de fusta, sense motors i solament el bastidor i bogies de ferro i al preu que té aquest producte. Tampoc és voluminós com perquè no hi hagi un racó per a conservar-ho. Alguna cosa s'hauria de fer. No fa gaires anys es varen perdre diversos cotxes de fusta de Catalans a l'entrada d'un nou director general com a venjança. Fa més anys és varen perdre els "tanques", ja preservats i en fase de reconstrucció al taller de Sarrià i quan tot just s'havien sanejat de planxa, però varen acabar al soplet. És evident que aquest furgó es una peça més secundaria, però és un vehicle propi d'un moment a FCC quan als anys 50 i 60 hi havia un servei de paqueteria. Us recordo a tots, que FGC és una empresa pública, és a dir que tots nosaltres en som copropietaris i els seus directius només gestionen el funcionament de l'empresa.Fran-Ikarus wrote:Afegeixo aquí allò que vaig opinar, ja que l'altre tema és més aviat sobre les 111. De fet, si la cosa es torna "seriosa", potser caldria derivar a tema propi, no?
Fran-Ikarus wrote:S'agraeix la detallada resposta. Respecte al criteri per a no preservar l'automotor 3 (162.01), jo els diria: ans al contrari! Un vehicle més que centenari i que ha estat reaprofitat d'aquesta manera, durant, com a mínim, 2 transformacions de rellevància, mostra millor que cap altre una de les virtuts del Tren de Sarrià al llarg de les dècades: aprofitament, fins allà on es podia, d'allò que hi havia.
Potser ja és normal que a la FGC actual això ja no li interessi tant...
A mi m'agradaria saber què té de patètic moure's per la Mataró a través de Verkami, però no en aquest fil, però que els detractors d'això s'expliquin.jms wrote:
Fran-Ikarus, on no n'hi ha no en raja. Encara em sorprèn que l'hagin conservat fins ara. Ja que aquest portal té tanta sensibilitat com per a moure's per coses tan patètiques com la Mataró a través del Verkami
jms