Page 10 of 15
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Monday 20/07/2020 23:02
by França451
He pinchado en el link pero no especifica de dónde es eso... Hay más A1 en Catalunya o se refiere al A1 de Sarbus/Moventis???? Si es así es un patinazo gordo, ya que esta línea iba cada 30 minutos en diario y 60 minutos los findes, teniendo incluso mejor frecuencia el A2.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Tuesday 21/07/2020 0:56
by Ecomobisostrans
Deu ser l'A1 de l'Aerobus
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Tuesday 21/07/2020 1:01
by Renfe445
França451 wrote: ↑Monday 20/07/2020 23:02
He pinchado en el link pero no especifica de dónde es eso... Hay más A1 en Catalunya o se refiere al A1 de Sarbus/Moventis???? Si es así es un patinazo gordo, ya que esta línea iba cada 30 minutos en diario y 60 minutos los findes, teniendo incluso mejor frecuencia el A2.
Si es un comunicado de la AMB lo más seguro es que sea el Aerobús.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Thursday 23/07/2020 15:03
by albert28
Actualització Aerobús:
https://www.ambmobilitat.cat/Principale ... ncia=13443
A partir de divendres 24 de juliol de 2020 i fins a nou avís, la línia A2 funciona tots els dies de la setmana de les 7:05h a les 21:34h, entre Plaça de Catalunya i la Terminal 2 de l'aeroport (només realitzarà parada a la T2B), amb una sortida cada 15 minuts.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Friday 04/09/2020 8:05
by Fran-Ikarus
El desplome del turismo pasa factura al taxi: “Seis horas para una carrera”
https://www.lavanguardia.com/local/barc ... risis.html
(...)
En este estío pandémico el mercurio marca temperaturas muy altas, una fiebre que quizás algunos no puedan superar. “Hay mucho bajón. Para hacer una sola carrera debemos esperar entre cinco y seis horas, lo que reduce nuestro margen de beneficio sobre un 80%. Otros veranos aguardábamos alrededor de una o dos horas como mucho”, cuenta Elbert, taxista desde el 2005. El impacto de la coronacrisis es tremendo: hay un 60% menos de vuelos y transportan mucho menos pasaje.
(...)
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Friday 04/09/2020 10:55
by Renfe445
Yo tuve que usar el taxi en tiempos de coronavirus para poder transportar una carga bien pesada y fue la mejor opción.
Tal vez el departamento de marketing debería de enfocar las cosas por allí… Tal vez deberían de hacer algo bien agresivo como aquellos anuncios de Sega Mega Drive vs. Super Nintendo que se metían directamente con su competidor nombrándolo en lugar de mencionar algo genérico, en este caso podrían hacer algo así con Uber, cabify y todas estas cosas.
Agradezco la extrema amabilidad del taxista que me llevó a casa y espero que el gremio pueda recuperarse gracias a los que vivimos aquí de toda la vida. Esta es la oportunidad.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Monday 07/09/2020 19:26
by albert28
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 10:35
by metring
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 12:40
by Renfe445
El que em pregunto és, per què a les empreses que no són TMB ja es pot accedir pel davant (a TUSGSAL és així) i per què TMB encara no?
Per què TMB ha de fer les coses diferents a la resta?
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 13:00
by albe6
Renfe445 wrote: ↑Saturday 12/09/2020 12:40
El que em pregunto és, per què a les empreses que no són TMB ja es pot accedir pel davant (a TUSGSAL és així) i per què TMB encara no?
Per què TMB ha de fer les coses diferents a la resta?
Pressions sindicals; fins que tots els busos no han tingut mampara.
També hi ha hagut pressions per la reobertura dels Punts TMB
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 13:13
by Granolleri
I continuen sense vendre bitllets senzills a bord en metàl·lic, a diferència de la resta d'operadors...
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 14:26
by Renfe445
Però el que més em crida l'atenció és que TMB vol marcar la diferència de forma sistemàtica, quan l'AMB dicta unes pautes que les empreses segueixen amb resultats molt semblants, TMB segueix en la seva línia.
Si em permeteu que em vagi una mica del tema, recordeu que a mitjan anys 80 quan la recent creada Entitat del Transport Metropolità va implantar un model unificat de parada i va dictar unes pautes que estableixen els colors utilitzats (principalment el groc), disseny de tires i etiquetes de línia, etc., i també les línies de TMB seguien aquest patró, i tot estava molt bé. Però als 90 TMB va decidir que utilitzaria un llenguatge de disseny propi, siguin etiquetes de línia vermelles, tires diferents, etc. i en canvi a les altres línies de gestió indirecta seguien el disseny marcat per l'AMB.
La qüestió es... o tota empresa sigui pública, mixta o privada sota el control de l'AMB segueix el mateix criteri, o cada empresa implementa les coses a la seva manera. No pot ser que tothom faci el mateix excepte un que fa el que vol, això és injust, no val. No creieu que l'objectiu és intentar donar una identitat totalment unificada on l'usuari no se senti intimidat ni confós per qualsevol cosa?
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 14:43
by EnQuèEtPucAjudar?
Granolleri wrote: ↑Saturday 12/09/2020 13:13
I continuen sense vendre bitllets senzills a bord en metàl·lic, a diferència de la resta d'operadors...
Tusgsal tampoc en ven. Com tampoc ho fa i ho farà amb la tarjeta bancària
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 18:51
by Miquel
Renfe445 wrote: ↑Saturday 12/09/2020 14:26
Però el que més em crida l'atenció és que TMB vol marcar la diferència de forma sistemàtica, quan l'AMB dicta unes pautes que les empreses segueixen amb resultats molt semblants, TMB segueix en la seva línia.
Si em permeteu que em vagi una mica del tema, recordeu que a mitjan anys 80 quan la recent creada Entitat del Transport Metropolità va implantar un model unificat de parada i va dictar unes pautes que estableixen els colors utilitzats (principalment el groc), disseny de tires i etiquetes de línia, etc., i també les línies de TMB seguien aquest patró, i tot estava molt bé. Però als 90 TMB va decidir que utilitzaria un llenguatge de disseny propi, siguin etiquetes de línia vermelles, tires diferents, etc. i en canvi a les altres línies de gestió indirecta seguien el disseny marcat per l'AMB.
La qüestió es... o tota empresa sigui pública, mixta o privada sota el control de l'AMB segueix el mateix criteri, o cada empresa implementa les coses a la seva manera. No pot ser que tothom faci el mateix excepte un que fa el que vol, això és injust, no val. No creieu que l'objectiu és intentar donar una identitat totalment unificada on l'usuari no se senti intimidat ni confós per qualsevol cosa?
Doncs potser el que hauria d'haver fet l'AMB és fer la pauta més restrictiva possible amb les circumstàncies actuals de tots els operadors, no? Quan l'AMB va permetre (suposo) entrar per la primera porta, a TMB encara estaven provant mampares. Al final molt córrer també i veus cutrades com les dels busos d'Authosa amb una cortina per tal de complir un expedient fet a corre-cuita.
Potser no es tant un problema de disseny, si no de coordinació. Al final TMB és la més gran de totes, i és evident que els temps d'implementació de qualsevol novetat són molt majors.
I l'important aquest cop amb TMB és que pressions a banda, s'han esperat a que tota la flota tingués equipada el model de mampara corresponent al tipus de bus. Haver-se passat l'estiu amb uns busos d'unes sèries que si, i d'altres que no hagués tornat boig a tothom.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 19:33
by albert28
Queda pendent què passsa amb els Nitbus ja que seguim amb la reducció de servei en la majoria de línies de l'AMB.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 19:55
by Renfe445
albert28 wrote: ↑Saturday 12/09/2020 19:33
Queda pendent què passsa amb els Nitbus ja que seguim amb la reducció de servei en la majoria de línies.
I encara queden línies diürnes per revisar.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 20:19
by albert28
Renfe445 wrote: ↑Saturday 12/09/2020 19:55
I encara queden línies diürnes per revisar.
Si disculpa, em referia a les que gestiona l'AMB
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Saturday 12/09/2020 21:50
by Renfe445
albert28 wrote: ↑Saturday 12/09/2020 20:19
Renfe445 wrote: ↑Saturday 12/09/2020 19:55
I encara queden línies diürnes per revisar.
Si disculpa, em referia a les que gestiona l'AMB
Per això ho deia, hi ha línies com les B 8/9, la B 7 i la E 33 que encara estan pertorbades.
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Friday 18/09/2020 10:29
by albert28
Re: Afectacions del coronavirus SARS-CoV-2 als transports
Posted: Thursday 15/10/2020 9:56
by Fran-Ikarus
La notícia, pel que fa a les mesures inicials as transport públic per aquesta "segona onada", és que "no hi ha notícia", és a dir, que es manté el 100% del servei:
En relación al transporte público, la Generalitat de Catalunya ha asegurado que deben mantenerse a l 100% aunque haya reducción de pasajeros. La hora punta se establece de 6:00 a 9:00 horas de la mañana y todas las estaciones deben tener dispensadores de gel hidroalcohólico.
https://www.lavanguardia.com/local/cata ... eo-lv.html