252-071 wrote:Ubicació: La Llagosta
Podem deduir que a la C2 nord.252-071 wrote:No poc donar més dades perqué l'he viste desde casa meva i només he viste el cap.
Salutacions
252-071 wrote:Ubicació: La Llagosta
Podem deduir que a la C2 nord.252-071 wrote:No poc donar més dades perqué l'he viste desde casa meva i només he viste el cap.
Salutacions
El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!!
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
Avui rarament dels 3 serveis que fan a la R10,dos és feien amb 447 en doble.EUKibo wrote: El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!
Ahir els 3 trens de la C10 anaven tots en doble de 447.Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!!
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
T'has dignat a mirar com va cada dia l'Aerobús? Ah, i l'Aerobús no està integrat i val pràcticament 4 euros només el bitllet senzill...EUKibo wrote:El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!!
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
Si les han tret serà farà només una setmana, pero la majoria de trens que veig fent servei de R10 son 440RMako448 wrote:Avui rarament dels 3 serveis que fan a la R10,dos és feien amb 447 en doble.EUKibo wrote: El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!
Una altra cosa,les 440R diria que ja han desaparegut de la R10.
UT596001 wrote:T'has dignat a mirar com va cada dia l'Aerobús? Ah, i l'Aerobús no està integrat i val pràcticament 4 euros només el bitllet senzill...EUKibo wrote:El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!!
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
Autobusos de 15 metres, cada 6 minuts, valen 4€ i s'omplen fins a dalt...maco, eh!UT596001 wrote:Así es. Información de un conductor de la Vallesana.trainman wrote:El Aerobus es si no me equivoco la línea más rendible del Grupo Sarbus, y además los autobuses aunque sean de 15 metros se llenan en nada
Segons crec haver llegit en algun lloc d'aquest fòrum, el metro, en la seva configuració actual, només està concebut per circular en zona 1. Per tant, també ho seria l'aeroport. A més, la 1a corona ATM arriba fins Castelldefels, per la qual cosa seria il·lògic des d'un punt de vista geogràfic fer-hi un enclavament. Una cosa diferent és que Renfe apliqui una zonificació interna diferent per passar el platet.Mako448 wrote:El que no entendré mai és perqué per anar a l'aeroport que està a prop et cobren 4 zones!!!!!!!!!!.Si vas d'El Prat al Aeroport,per exemple,alé a pagar 2,50 Euros.
I les línies de bus que van a l'Aeroport,sense comptar l'Aerobús,cobren 1 zona o cobren 3 euros.
I quan arribi la L9 al aeroport?Que passarà si vols anar al aeroport amb L9,hauràs de pagar 3 euros mès per si vas a qualsevol altre lloc?
En serio,això de que per anar al aeroport sigui 4 zones,em sembla una bestiessa com una cassa.
Lo mijor és que a l'àmbit del Sistema tarifari integrat és zona 1.Si el metro arriba al aeroport?Que faràn,o rodalies aplicarà l'aeroport a la zona 1 o el metro aplicarà zona 4?Esque això de que el metro apliques zona 4 no ho veig gens clar......
Jo diria que sí,la renfe vol fer creure als turistes que Espanya és un país molt car.EUKibo wrote:Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.
Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.
Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.
T'he de donar la raó (i mira que em fa ràbia!), però cal puntualitzar que la tarificació de Renfe és tradicional, és a dir, l'Aeroport sempre ha estat a la zona 4, així que quan va entrar en vigor la integració tarifària simplement es va abaratir el preu fent servir títols integrats. Tampoc no sé si Renfe rep alguna compensació de l'ATM pels viatges iniciats a l'estació de l'aeroport amb títols integrats, però no m'extranyaria.EUKibo wrote:Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.
Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.
Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.