Page 10 of 13

Posted: Tuesday 03/04/2007 13:18
by Ecomobisostrans
252-071 wrote:Ubicació: La Llagosta
252-071 wrote:No poc donar més dades perqué l'he viste desde casa meva i només he viste el cap.
Salutacions
Podem deduir que a la C2 nord.

Posted: Tuesday 03/04/2007 21:22
by trainman
Hoy he visto tres 440R en la C7:

440-146M/146R/146C
440-230M/117R/230C
440-149M/148R/149C

Posted: Wednesday 04/04/2007 13:20
by Mako448
Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!! :o
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.

Posted: Wednesday 04/04/2007 13:28
by 252-071
Si,és en la C2 nord i ves a saber on hi és aquest civia.

Salutacions

Posted: Wednesday 04/04/2007 13:51
by EUKibo
Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!! :o
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!

Posted: Wednesday 04/04/2007 14:06
by Mako448
EUKibo wrote: El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!
Avui rarament dels 3 serveis que fan a la R10,dos és feien amb 447 en doble.

Una altra cosa,les 440R diria que ja han desaparegut de la R10.

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:03
by UT596001
Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!! :o
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
Ahir els 3 trens de la C10 anaven tots en doble de 447.

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:04
by UT596001
EUKibo wrote:
Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!! :o
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!
T'has dignat a mirar com va cada dia l'Aerobús? Ah, i l'Aerobús no està integrat i val pràcticament 4 euros només el bitllet senzill...

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:24
by EUKibo
Mako448 wrote:
EUKibo wrote: El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!
Avui rarament dels 3 serveis que fan a la R10,dos és feien amb 447 en doble.

Una altra cosa,les 440R diria que ja han desaparegut de la R10.
Si les han tret serà farà només una setmana, pero la majoria de trens que veig fent servei de R10 son 440R

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:32
by trainman
El Aerobus es si no me equivoco la línea más rendible del Grupo Sarbus, y además los autobuses aunque sean de 15 metros se llenan en nada
UT596001 wrote:
EUKibo wrote:
Mako448 wrote:Aquest matí doble de 447 fent un R10!!!!!!!! :o
Dels tres serveis en que estan compost el servei de la R10,dos d'ells eren amb doble composició de 447.
No puc dir hora de pas perqué els trens anaven completament fora del seu horari.A Sants,el que tenia que passar a les 9.51hores ha passat a les 10.07hores.
I a l'altara direcció sembla que s'han quedat una hora sense trens cap al aeroport.
El dimecres passat a Sants portava retard el tren a l'Aeroport de 20min, va venir una 447 que ja venia ple de Passeig de Gràcia, es van quedar desenes de guiris a les andanes pk no van poder pujar al tren que estava a petar de gent i maletes. Si RENFE no te suficient en maltractar la nosta vida i la nostra economia que també ha de maltractar el turisme i el transport aeri. Ah! se m'oblidava, obviament venia en composició simple el tren!
T'has dignat a mirar com va cada dia l'Aerobús? Ah, i l'Aerobús no està integrat i val pràcticament 4 euros només el bitllet senzill...

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:34
by UT596001
trainman wrote:El Aerobus es si no me equivoco la línea más rendible del Grupo Sarbus, y además los autobuses aunque sean de 15 metros se llenan en nada
Así es. Información de un conductor de la Vallesana. :D

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:40
by Mako448
EDITO:Avui els 3 serveis de la R10 és fan amb doble de 447.
Se m'havia olbidat que havia vist una doble de 447 que anava darrere del Alvia i davant del REX a València.Com anava amb un tren de la R4,i havia vist aquesta doble de 447,em pensava que feia un R2,peró quan arribo a casa pensant que desprès del Alvia va el REX,i que això no podia ser,arribat a la conclusió que aquella doble de 447 que circulava entre l'Alvia i el REX era el de l'Aeroport servit amb doble de 447,i com anava amb retard,soncs ha circulat darrere de l'Alvia de les 9.30.(l'Alvia dedueixo que haurià sortit cap allà les 9.35,i el rodalies a l'aeroport a les 9.37,hora de pas del rodalies a l'aeroport és a les 9.25 per Sants,per tant,venia amb 25 minuts de retard.
Suposo que per ser Setmana Santa i l'alt miviment a l'aeroport en aquestes dates,renfe haurà posat dobles composicions a la R10.

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:41
by aarongilp
UT596001 wrote:
trainman wrote:El Aerobus es si no me equivoco la línea más rendible del Grupo Sarbus, y además los autobuses aunque sean de 15 metros se llenan en nada
Así es. Información de un conductor de la Vallesana. :D
Autobusos de 15 metres, cada 6 minuts, valen 4€ i s'omplen fins a dalt...maco, eh! :D

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:48
by Mako448
El que no entendré mai és perqué per anar a l'aeroport que està a prop et cobren 4 zones!!!!!!!!!!.Si vas d'El Prat al Aeroport,per exemple,alé a pagar 2,50 Euros.
I les línies de bus que van a l'Aeroport,sense comptar l'Aerobús,cobren 1 zona o cobren 3 euros.
I quan arribi la L9 al aeroport?Que passarà si vols anar al aeroport amb L9,hauràs de pagar 3 euros mès per si vas a qualsevol altre lloc?
En serio,això de que per anar al aeroport sigui 4 zones,em sembla una bestiessa com una cassa.
Lo mijor és que a l'àmbit del Sistema tarifari integrat és zona 1.Si el metro arriba al aeroport?Que faràn,o rodalies aplicarà l'aeroport a la zona 1 o el metro aplicarà zona 4?Esque això de que el metro apliques zona 4 no ho veig gens clar...... :x

Posted: Wednesday 04/04/2007 18:56
by Guigui
Mako448 wrote:El que no entendré mai és perqué per anar a l'aeroport que està a prop et cobren 4 zones!!!!!!!!!!.Si vas d'El Prat al Aeroport,per exemple,alé a pagar 2,50 Euros.
I les línies de bus que van a l'Aeroport,sense comptar l'Aerobús,cobren 1 zona o cobren 3 euros.
I quan arribi la L9 al aeroport?Que passarà si vols anar al aeroport amb L9,hauràs de pagar 3 euros mès per si vas a qualsevol altre lloc?
En serio,això de que per anar al aeroport sigui 4 zones,em sembla una bestiessa com una cassa.
Lo mijor és que a l'àmbit del Sistema tarifari integrat és zona 1.Si el metro arriba al aeroport?Que faràn,o rodalies aplicarà l'aeroport a la zona 1 o el metro aplicarà zona 4?Esque això de que el metro apliques zona 4 no ho veig gens clar...... :x
Segons crec haver llegit en algun lloc d'aquest fòrum, el metro, en la seva configuració actual, només està concebut per circular en zona 1. Per tant, també ho seria l'aeroport. A més, la 1a corona ATM arriba fins Castelldefels, per la qual cosa seria il·lògic des d'un punt de vista geogràfic fer-hi un enclavament. Una cosa diferent és que Renfe apliqui una zonificació interna diferent per passar el platet.

Posted: Wednesday 04/04/2007 22:08
by Pere
Doncs a fer el recorregut fins a Sant Boi i d'allà amb la línia d'autobús nova a l'Aeroport!

Posted: Wednesday 04/04/2007 22:15
by EUKibo
Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.

Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.

Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.

Posted: Wednesday 04/04/2007 22:31
by Mako448
Doncs quan arribi el metro al aeroport,i si la renfe continua aplicant zona 4 a l'instal.lació àrea,tothom agafarà el metro per frequencies i preu i la renfe no l'agafarà ningú.
Jo crec que un cop arribi el metro a Barcelona,renfe hauria d'aplicar tarifa zona 1 a l'aeroport,perqué sinó no tindria cap sentit que un servei cobres 1,25€ i l'altre 2,50€ per anar al mateix lloc.

Posted: Wednesday 04/04/2007 23:57
by Mako448
EUKibo wrote:Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.

Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.

Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.
Jo diria que sí,la renfe vol fer creure als turistes que Espanya és un país molt car.
MISSATGE 900!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Posted: Thursday 05/04/2007 9:22
by Platanito
EUKibo wrote:Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.

Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.

Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.
T'he de donar la raó (i mira que em fa ràbia!), però cal puntualitzar que la tarificació de Renfe és tradicional, és a dir, l'Aeroport sempre ha estat a la zona 4, així que quan va entrar en vigor la integració tarifària simplement es va abaratir el preu fent servir títols integrats. Tampoc no sé si Renfe rep alguna compensació de l'ATM pels viatges iniciats a l'estació de l'aeroport amb títols integrats, però no m'extranyaria.

El que és abusiu és que Renfe no expliqui aquest greuge tarifari: si tu arribes a l'aeroport, no tens manera de saber que surt més a compte comprar una T10 si penses agafar el transport públic tres o més vegades. A Orly em vaig tornar mig boig per deduir com arribar a París sense agafar l'Orlyval, així que m'imagino el turista que arriba a El Prat i ha de comparar els plànols de zones de Renfe i de l'ATM i els quadres de preus...