Passeig per alguna cotxera del FMB
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Doncs no, a Santa Eulàlia l'únic que hi ha d'antic és la cotxera mateixa 8i que duri!).
Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents
Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
Diria...
Diria que la tensió de la xarxa ADIF cremaria el 400 (1500 V FMB versus 3000 V RENFE)...Ferrovi wrote:Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe!Jordilar wrote:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Home, si es pugués fer una adaptació seria molt curiós veure el 400 del metro a Terrassa, per exemple
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Excel·lent...
Mmmmmm...Una cal·lefacció excel·lent per si volem fer un Barcelona-Puigcerdà amb el 400...orique wrote:Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2