Passeig per alguna cotxera del FMB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Quina cotxera del FMB us ve de gust visitar? Si us plau, responeu només si teniu previst venir.

Can Boixeres ( algunes fotos a http://www.barnametro.org/cotcanboixeres.htm )
2
5%
Sagrera
2
5%
Santa Eulàlia
0
No votes
Sant Genís
0
No votes
Triangle Ferroviari (algunes fotos a http://www.barnametro.org/cottriangleferroviari.htm )
37
84%
Vilapicina
3
7%
 
Total votes: 44

User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Pressió?

Post by JaMiRo! »

:nono

:D :D :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Jo passo de visitar fàbriques. Pel que fa al Triangle, només m'interessa si hi ha el 300 i el 400. Si no, tampoc mereix l'esforç.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Crec que al Triangle, no hi ha el 400, o potser han traslladat el de Sagrera, no ho se...I a la cotxera de Santa Eulàlia, no hia cap d'antic?
Jordilar

Post by Jordilar »

Al triangle només hi ha el 300.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Doncs no, a Santa Eulàlia l'únic que hi ha d'antic és la cotxera mateixa 8i que duri!).

Si el 400 és a Sagrera, i tenint en compte que el 300 sembla confinat indefinidament a Can Boixeres amb l'excusa del repintat, llavors el meu interès va exclusivament per Sagrera, tot i que a Can Boixeres hi hauria el 300, el 100 i els pobrets 1000 supervivents :'(
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

No, no, com diu en Jordilar, el 300 és al Triangle, però segur, i pintat a lo GMB.
Jordilar

Post by Jordilar »

El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.

Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Pensava que pel tema de les obres a Sagrera, l'haurien mogut a un altre lloc :nose
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Jordilar wrote:El febrer vem estar a Can Boixeres i ni rastre del 300. Ens van confirmar que estaba al Triangle.

Ah, el 400 está a Sagrera, no a Santa Eulalia.
Sí, és al Triangle. Però a Can Boixeres hi ha un històric sota una nau coberta i no recordo de quina sèrie és.
Jordilar

Post by Jordilar »

Dins d'aquella coberta hi ha el 100 de FMT i la jardinera d'un tranvia.

I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.

Salut,
User avatar
Serie-1000-metro
N7
N7
Posts: 506
Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contact:

Post by Serie-1000-metro »

La jardinera d'un tramvia?????????????? Voldràs dir un tramvia de caballs.


Salut i peles!!!
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Jordilar wrote:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe! :roll:
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Bé, que jo sàpiga, Fabra i Puig, quan es va reformar completament, Sagrera, amb una sola andana ara, Clot, el 93, quan van fer les obres a la línia 1 a l'hora que construien la de la línia 2, Navas potser també, Glories també les han retocat, i Marina, ara no hi caig en més estacions...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Trenscat wrote:No et voldríem posar pressió però ens faria molta il·lusió anar a l'Alstom :twisted: :twisted: :twisted:
Image

No sé si amb aquesta escala en farem prou per mesurar la pressió inferida :)
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Diria...

Post by JaMiRo! »

Ferrovi wrote:
Jordilar wrote:I el 400 no es pot treure de Sagrera, doncs al passar per les estacions, tocaria a les andanes.
,
Quin any van ampliar les andanes?. Assobre, pròximament augmentaran la electricitat de la línia. Bé, si no es pot a la L1, donç a la Renfe! :roll:
Diria que la tensió de la xarxa ADIF cremaria el 400 (1500 V FMB versus 3000 V RENFE)... :(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Home, si es pugués fer una adaptació seria molt curiós veure el 400 del metro a Terrassa, per exemple xD
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500 :P
Jordilar

Post by Jordilar »

O connectar en sèrie el 100 i el 400.

Tot es posible, si hi ha ganes.

Salut,
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Excel·lent...

Post by JaMiRo! »

orique wrote:Només es necessita una resistència més... per baixar dels 3000 als 1500 :P
Mmmmmm...Una cal·lefacció excel·lent per si volem fer un Barcelona-Puigcerdà amb el 400... :twisted: :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”