Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Pe cert aquesta és la font! http://www.mpt.es/ministerio/delegacion ... 1_04d.html
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sorprenent lo de les escales mecàniques...A Castelldefels podrien haver fet una cosa semblant, si en lloc de tapar l'antic pas soterrat, l'haguessin mantingut, perquè l'actual és massa estret
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tuf de corruptela
Coses com aquestes em fan sospitar que han aprofitat actuacions que revesteixen pomposament de compromís social per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars. Al final, resulta que no és sols l'oasi català que s'ha tornat un fastigós pantà...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Amb dos c****** !rogermelcior wrote:No es contempla l'accés del costat mar i tampoc l'ampliació de les barreres tarifaries de sortida, sempre col·lapsades...
Aquestes eren les principals reclamacions... Però ara resulta que faràn l'estació nova, sense necessitat...
Era d'esperar. Un pas soterrat nou? Per què, si ja n'hi ha un?Guigui wrote:per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars.
Ahh, m'he n'había oblidat.Guigui wrote:per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars.
I suposo que d'aquí a un temps, l'ajuntament sí voldrà la sortida banda mar, i llavors es tornarà a fer l'estació nova...
LamentableGuigui wrote:per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars.
Salvem l'Estació de França!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cita múltiple
Apa, que no ha fet un bon servei la meva frase, eh?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No. Terrassa Est i Granollers Nord, per exemple.rogermelcior wrote:Diuen que posen escales mecàniques, serà la primer no subterrània amb escales, no?
And now for something completely different...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.mpt.es/ministerio/delegacion ... dalona.pdf
Aquí teniu la presentació del projecte, que per cert a la pàgina 3 hi han posat una vista aérea de l'estació de Montgat en contes de Badalona La reforma només afecta a la part d'accessibilitat i deixa les vies tal i com estan actualment. Varies coses a destacar, com usuari d'aquesta estació que alguns dies l'ultilitzo fins a 3 cops:
En general veig un projecte molt sobredimensionat, hi ha coses que estant molt bé i n'hi ha d'altres que senzillament sobren. Están molt bé els ascensors, pero trobo inessessàries 4 escales mecàniques. Amb dues ja n'hi hauria prou.
No han tocat el tema dels torniquets de sortida, tema molt i molt nescessàri, doncs a les hores punta de tornada, entre les 18:30 i les 20:30h es generen grans cues per sortir i molta gent perd l'autobús per aquest motiu. Si això sumem a que alguns dies la meitat de torniquets no funcionen o els dies de temporal s'ha de tancar perque els hi toca l'aigua directament, tenim un desastre total. Hagués estat molt correcte la construcció d'un "garito" perpendicular a l'actual i que ocupés gairebé l'amplitud de l'andana. Així haurien més torniquets i estarien més protegits de la brisa marina i el vent en els temporals al estar també perpendicular al mar.
Tampoc han obert un accés pel cantó mar, bastant nescessari doncs davant hi ha un important aparcament que probablement molta gent utlitza i que per accedir-hi més comodament molta gent ha de fer de "deliquent" i saltar la tanca que voreja l'estació. Amb 4 ó 5 torniquets bidireccionals hagués hagut més que suficient.
La prolongació de les andanes está molt bé per la possibliltat en el futur d'incorporar trens més llargs.
La construcció d'un altre pas soterrani fa perdre sobretot superficie d'andana a les vies 1 i 3, amb tants de forats no se on ens estacionarem...
Aquí teniu la presentació del projecte, que per cert a la pàgina 3 hi han posat una vista aérea de l'estació de Montgat en contes de Badalona La reforma només afecta a la part d'accessibilitat i deixa les vies tal i com estan actualment. Varies coses a destacar, com usuari d'aquesta estació que alguns dies l'ultilitzo fins a 3 cops:
En general veig un projecte molt sobredimensionat, hi ha coses que estant molt bé i n'hi ha d'altres que senzillament sobren. Están molt bé els ascensors, pero trobo inessessàries 4 escales mecàniques. Amb dues ja n'hi hauria prou.
No han tocat el tema dels torniquets de sortida, tema molt i molt nescessàri, doncs a les hores punta de tornada, entre les 18:30 i les 20:30h es generen grans cues per sortir i molta gent perd l'autobús per aquest motiu. Si això sumem a que alguns dies la meitat de torniquets no funcionen o els dies de temporal s'ha de tancar perque els hi toca l'aigua directament, tenim un desastre total. Hagués estat molt correcte la construcció d'un "garito" perpendicular a l'actual i que ocupés gairebé l'amplitud de l'andana. Així haurien més torniquets i estarien més protegits de la brisa marina i el vent en els temporals al estar també perpendicular al mar.
Tampoc han obert un accés pel cantó mar, bastant nescessari doncs davant hi ha un important aparcament que probablement molta gent utlitza i que per accedir-hi més comodament molta gent ha de fer de "deliquent" i saltar la tanca que voreja l'estació. Amb 4 ó 5 torniquets bidireccionals hagués hagut més que suficient.
La prolongació de les andanes está molt bé per la possibliltat en el futur d'incorporar trens més llargs.
La construcció d'un altre pas soterrani fa perdre sobretot superficie d'andana a les vies 1 i 3, amb tants de forats no se on ens estacionarem...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Insultant.
1: L'accés a la platja, passeig marítim-port i a l'aparcament inexistent.
2: No s'amplien el nombre de torniquets.
3: Les marquesines no cobriran les andanes i els passatgers de la pluja.
4: No s'instal·laran prou bancs.
5: No s'adequaran els edificis annexos a l'estació i les vies semiabandonades.
M'estan dient que tota aquesta pasta per només posar SUPOSADAMENT un ascensor que ja veurem si el posen de veritat i si el posen si funciona de tant en tant? I si l'estació de Badalona no està adaptada com és que consta com si ho estes? (de fet ara hi ha una espècie de rampes a les baranes).
Visca cremar diners... i mentrestant desenes d'estacions de metro, tramvia i tren extremadament necessàries del PDI 2001-2010 que no estaran ni pel 2014... Només cal veure els últims documents de la Generalitat on ni nombren l'extensió de la L1 de Fondo a Badalona Centre... (extensió projectada l'any 1988 per cert)
1: L'accés a la platja, passeig marítim-port i a l'aparcament inexistent.
2: No s'amplien el nombre de torniquets.
3: Les marquesines no cobriran les andanes i els passatgers de la pluja.
4: No s'instal·laran prou bancs.
5: No s'adequaran els edificis annexos a l'estació i les vies semiabandonades.
M'estan dient que tota aquesta pasta per només posar SUPOSADAMENT un ascensor que ja veurem si el posen de veritat i si el posen si funciona de tant en tant? I si l'estació de Badalona no està adaptada com és que consta com si ho estes? (de fet ara hi ha una espècie de rampes a les baranes).
Visca cremar diners... i mentrestant desenes d'estacions de metro, tramvia i tren extremadament necessàries del PDI 2001-2010 que no estaran ni pel 2014... Només cal veure els últims documents de la Generalitat on ni nombren l'extensió de la L1 de Fondo a Badalona Centre... (extensió projectada l'any 1988 per cert)
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Llegiu la crítica pas a pas del pla de remodelació de l'estació de Badalona al bloc d'en rogermelcior: http://rogermelcior.wordpress.com/2009/ ... /#comments
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Gràcies @metring per fer-ne difusió! Tots els badalonins del fòrum més o menys estem criticant el mateix d'aquest Pla!metring wrote:Llegiu la crítica pas a pas del pla de remodelació de l'estació de Badalona al bloc d'en rogermelcior: http://rogermelcior.wordpress.com/2009/ ... /#comments
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui he vist que estan reformant les escales a sabadell centre aquest gent sembla burra... no podrien posar almenys escales mecaniques, o mes ben dit un ascensor? En que coi pensa el pepito blanco?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Que apoquini el pagano: tots nosaltres
Tot vindrà. Potser han començat per les escales, i en el mateix paquet facin la resta. O bé, poden haver decidit fer diversos paquets, que així hi ha més 3% a dividir. 3%+, vaja.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Esque son una colla de mentiders i d'altres innocents que s'ho creuen tot. A la revista "El TOT", (una revista publicitaria que es reparteix a Badalona, Montgat i Tiana ) hi ha un reportatje sobre aquesta reforma i diu que el president d'Adif assegura que el tema de les aglomeracions a l'hora de validar "es sol·lucionara per fi, després de molts anys de queixa"
Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Incest polític
Quan els diferents estaments públics són d'un mateix color polític, el més segur que en surti és incest. I això ho acabem patint tots els ciutadans.MZA_1600 wrote:Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sí, teniu tota la raó. Mireu què posa a la web de la revista local El Tot! http://www.eltotdigital.com/l%E2%80%99e ... 9any-2011/MZA_1600 wrote:Esque son una colla de mentiders i d'altres innocents que s'ho creuen tot. A la revista "El TOT", (una revista publicitaria que es reparteix a Badalona, Montgat i Tiana ) hi ha un reportatje sobre aquesta reforma i diu que el president d'Adif assegura que el tema de les aglomeracions a l'hora de validar "es sol·lucionara per fi, després de molts anys de queixa"
Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
Code: Select all
Poca seguretat i saturació per validar els bitllets
Poca seguretat i saturació per validar els bitllets - tot badalona - eltotdigital.comPer l’estació de Renfe de Badalona hi passen cada dia prop de 17.000 persones, però l’actual estació presenta nombrosos problemes de seguretat i organització. Molts dels usuaris han d’aguantar i suportar diàriament les grans cues que es formen davant les maquines validadores de bitllets. “[b] Això és tercermundista, hi ha dies que només funcionant dues màquines i per validar el bitllet has d’estar més de 2 minuts, molta gent opta per colar-se, i no m’estranya!” explica la Sara Vila, usuària habitual de l’estació de Renfe. Sobretot a les hores puntes, les cues són habituals i a vegades provoca nombroses molèsties als usuaris. L’altra punt negre de l’estació de Badalona, i que segons el president d’Adif s’acabarà quan estigui remodelada, es la gran quantitat de persones que no paguen el bitllet de tren i salten les tanques per evitar el control de les màquines. El projecte inclou el tancament total de l’estació per evitar aquest tipus d’accions.[/b] La remodelació, segons l’alcalde de Badalona, també preveu una connexió directe amb l’aparcament situat al costat de la platja.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Posts: 221
- Joined: Friday 18/09/2009 21:21
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Si no recordo malament l'estació de Sabadell Centre disposa d'escales mecàniques des de fa anys. El que no hi ha és ascensor.fcuevas27 wrote:Avui he vist que estan reformant les escales a sabadell centre aquest gent sembla burra... no podrien posar almenys escales mecaniques, o mes ben dit un ascensor? En que coi pensa el pepito blanco?
And now for something completely different...
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Disposa d'escales mecàniques per pujar/baixar del vestíbul a l'andana, però no del vestíbul al carrer.Tony M. Nyphot wrote:Si no recordo malament l'estació de Sabadell Centre disposa d'escales mecàniques des de fa anys. El que no hi ha és ascensor.fcuevas27 wrote:Avui he vist que estan reformant les escales a sabadell centre aquest gent sembla burra... no podrien posar almenys escales mecaniques, o mes ben dit un ascensor? En que coi pensa el pepito blanco?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Tan de bò no surti al projecte per ser competència de Renfe. Perquè deixar l'estació de Badalona sense pantalles informatives sería un crim. I el mateix dic d'estacions com Sant Adrià de Besòs, Montgat o Montgat Nord, que encara no en ténen.Rogermelcior, al seu blog wrote:Aquest Pla tampoc preveu la instal·lació de pantalles, teleindicadors i megafonia que, en el fons, són un element bàsic per l’accesibilitat de l’estació. No tinc clar que això hagi d’estar en un Pla de remodelació d’una estació, perquè depèn de l’empresa operadora que presta el servei, en aquest cas Renfe Operadora.
Salvem l'Estació de França!
- rogermelcior
- N5
- Posts: 147
- Joined: Monday 14/09/2009 20:08
- Location: Badalona
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Doncs tant de bo però no tinc gaires esperances... Si ho hagués volgut fer Renfe Rodalies ho hauria fet amb la substitució dels panels vells pel nous panels! A la R1 tenen la idea de només posar panels a les estacions on acaben trens si us i fixeu... Tristm.h.t. wrote:Tan de bò no surti al projecte per ser competència de Renfe. Perquè deixar l'estació de Badalona sense pantalles informatives sería un crim. I el mateix dic d'estacions com Sant Adrià de Besòs, Montgat o Montgat Nord, que encara no en ténen.Rogermelcior, al seu blog wrote:Aquest Pla tampoc preveu la instal·lació de pantalles, teleindicadors i megafonia que, en el fons, són un element bàsic per l’accesibilitat de l’estació. No tinc clar que això hagi d’estar en un Pla de remodelació d’una estació, perquè depèn de l’empresa operadora que presta el servei, en aquest cas Renfe Operadora.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Moltes vegades venen com a renovació el que és simple manteniment, posant cartells amb els pressupostos com si fos una gran obra. Pel que fà a l'estació de Manresa, es van gastar uns 35 mil euros per pintar i tapar goteres de dues marquesines. D'acord que són extenses, però la xifra em sembla exagerada.