Page 10 of 95
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 05/11/2009 0:04
by rogermelcior
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 05/11/2009 10:40
by metring
Sorprenent lo de les escales mecàniques...A Castelldefels podrien haver fet una cosa semblant, si en lloc de tapar l'antic pas soterrat, l'haguessin mantingut, perquè l'actual és massa estret
Tuf de corruptela
Posted: Thursday 05/11/2009 10:47
by Guigui
Coses com aquestes em fan sospitar que han aprofitat actuacions que revesteixen pomposament de compromís social per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars. Al final, resulta que no és sols l'oasi català que s'ha tornat un fastigós pantà...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 06/11/2009 14:15
by m.h.t.
rogermelcior wrote:No es contempla l'accés del costat mar i tampoc l'ampliació de les barreres tarifaries de sortida, sempre col·lapsades...
Amb dos c****** !
Aquestes eren les principals reclamacions... Però ara resulta que faràn l'estació nova, sense necessitat...
Guigui wrote:per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars.
Era d'esperar. Un pas soterrat nou? Per què, si ja n'hi ha un?
Guigui wrote:per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars.
Ahh, m'he n'había oblidat.
I suposo que d'aquí a un temps, l'ajuntament sí voldrà la sortida banda mar, i llavors es tornarà a fer l'estació nova...
Guigui wrote:per a colar diversos negocis lucratius d'amiguets i familiars.
Lamentable
Cita múltiple
Posted: Friday 06/11/2009 15:26
by Guigui
Apa, que no ha fet un bon servei la meva frase, eh?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 06/11/2009 20:22
by Tony M. Nyphot
rogermelcior wrote:Diuen que posen escales mecàniques, serà la primer no subterrània amb escales, no?
No. Terrassa Est i Granollers Nord, per exemple.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Friday 13/11/2009 21:12
by MZA_1600
http://www.mpt.es/ministerio/delegacion ... dalona.pdf
Aquí teniu la presentació del projecte, que per cert a la pàgina 3 hi han posat una vista aérea de l'estació de Montgat en contes de Badalona
La reforma només afecta a la part d'accessibilitat i deixa les vies tal i com estan actualment. Varies coses a destacar, com usuari d'aquesta estació que alguns dies l'ultilitzo fins a 3 cops:
En general veig un projecte molt sobredimensionat, hi ha coses que estant molt bé i n'hi ha d'altres que senzillament sobren. Están molt bé els ascensors, pero trobo inessessàries 4 escales mecàniques. Amb dues ja n'hi hauria prou.
No han tocat el tema dels torniquets de sortida, tema molt i molt nescessàri, doncs a les hores punta de tornada, entre les 18:30 i les 20:30h es generen grans cues per sortir i molta gent perd l'autobús per aquest motiu. Si això sumem a que alguns dies la meitat de torniquets no funcionen o els dies de temporal s'ha de tancar perque els hi toca l'aigua directament, tenim un desastre total. Hagués estat molt correcte la construcció d'un "garito" perpendicular a l'actual i que ocupés gairebé l'amplitud de l'andana. Així haurien més torniquets i estarien més protegits de la brisa marina i el vent en els temporals al estar també perpendicular al mar.
Tampoc han obert un accés pel cantó mar, bastant nescessari doncs davant hi ha un important aparcament que probablement molta gent utlitza i que per accedir-hi més comodament molta gent ha de fer de "deliquent" i saltar la tanca que voreja l'estació. Amb 4 ó 5 torniquets bidireccionals hagués hagut més que suficient.
La prolongació de les andanes está molt bé per la possibliltat en el futur d'incorporar trens més llargs.
La construcció d'un altre pas soterrani fa perdre sobretot superficie d'andana a les vies 1 i 3, amb tants de forats no se on ens estacionarem...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Saturday 14/11/2009 21:06
by EUKibo
Insultant.
1: L'accés a la platja, passeig marítim-port i a l'aparcament inexistent.
2: No s'amplien el nombre de torniquets.
3: Les marquesines no cobriran les andanes i els passatgers de la pluja.
4: No s'instal·laran prou bancs.
5: No s'adequaran els edificis annexos a l'estació i les vies semiabandonades.
M'estan dient que tota aquesta pasta per només posar SUPOSADAMENT un ascensor que ja veurem si el posen de veritat i si el posen si funciona de tant en tant? I si l'estació de Badalona no està adaptada com és que consta com si ho estes? (de fet ara hi ha una espècie de rampes a les baranes).
Visca cremar diners... i mentrestant desenes d'estacions de metro, tramvia i tren extremadament necessàries del PDI 2001-2010 que no estaran ni pel 2014... Només cal veure els últims documents de la Generalitat on ni nombren l'extensió de la L1 de Fondo a Badalona Centre... (extensió projectada l'any 1988 per cert)
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Sunday 15/11/2009 14:37
by metring
Llegiu la crítica pas a pas del pla de remodelació de l'estació de Badalona al bloc d'en rogermelcior:
http://rogermelcior.wordpress.com/2009/ ... /#comments
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Sunday 15/11/2009 15:02
by rogermelcior
Gràcies @metring per fer-ne difusió! Tots els badalonins del fòrum més o menys estem criticant el mateix d'aquest Pla!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Sunday 15/11/2009 17:54
by fcuevas27
Avui he vist que estan reformant les escales a sabadell centre
aquest gent sembla burra... no podrien posar almenys escales mecaniques, o mes ben dit un ascensor? En que coi pensa el pepito blanco?
Que apoquini el pagano: tots nosaltres
Posted: Sunday 15/11/2009 17:57
by Guigui
Tot vindrà. Potser han començat per les escales, i en el mateix paquet facin la resta. O bé, poden haver decidit fer diversos paquets, que així hi ha més 3% a dividir. 3%+, vaja.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Sunday 15/11/2009 18:40
by MZA_1600
Esque son una colla de mentiders i d'altres innocents que s'ho creuen tot. A la revista "El TOT", (una revista publicitaria que es reparteix a Badalona, Montgat i Tiana ) hi ha un reportatje sobre aquesta reforma i diu que el president d'Adif assegura que el tema de les aglomeracions a l'hora de validar "es sol·lucionara per fi, després de molts anys de queixa"
Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
Incest polític
Posted: Sunday 15/11/2009 18:46
by Guigui
MZA_1600 wrote:Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
Quan els diferents estaments públics són d'un mateix color polític, el més segur que en surti és incest. I això ho acabem patint tots els ciutadans.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Sunday 15/11/2009 20:52
by rogermelcior
MZA_1600 wrote:Esque son una colla de mentiders i d'altres innocents que s'ho creuen tot. A la revista "El TOT", (una revista publicitaria que es reparteix a Badalona, Montgat i Tiana ) hi ha un reportatje sobre aquesta reforma i diu que el president d'Adif assegura que el tema de les aglomeracions a l'hora de validar "es sol·lucionara per fi, després de molts anys de queixa"
Com poden ser els de foment tant mentiders i els de l'ajuntament tant innocients de creure-s'ho quan mirant la presentacií del projecte ja es veu clarament que els torniquets no es toquen?
Sí, teniu tota la raó. Mireu què posa a la web de la revista local El Tot!
http://www.eltotdigital.com/l%E2%80%99e ... 9any-2011/
Code: Select all
Poca seguretat i saturació per validar els bitllets
Poca seguretat i saturació per validar els bitllets - tot badalona - eltotdigital.comPer l’estació de Renfe de Badalona hi passen cada dia prop de 17.000 persones, però l’actual estació presenta nombrosos problemes de seguretat i organització. Molts dels usuaris han d’aguantar i suportar diàriament les grans cues que es formen davant les maquines validadores de bitllets. “[b] Això és tercermundista, hi ha dies que només funcionant dues màquines i per validar el bitllet has d’estar més de 2 minuts, molta gent opta per colar-se, i no m’estranya!” explica la Sara Vila, usuària habitual de l’estació de Renfe. Sobretot a les hores puntes, les cues són habituals i a vegades provoca nombroses molèsties als usuaris. L’altra punt negre de l’estació de Badalona, i que segons el president d’Adif s’acabarà quan estigui remodelada, es la gran quantitat de persones que no paguen el bitllet de tren i salten les tanques per evitar el control de les màquines. El projecte inclou el tancament total de l’estació per evitar aquest tipus d’accions.[/b] La remodelació, segons l’alcalde de Badalona, també preveu una connexió directe amb l’aparcament situat al costat de la platja.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Monday 16/11/2009 20:05
by Tony M. Nyphot
fcuevas27 wrote:Avui he vist que estan reformant les escales a sabadell centre
aquest gent sembla burra... no podrien posar almenys escales mecaniques, o mes ben dit un ascensor? En que coi pensa el pepito blanco?
Si no recordo malament l'estació de Sabadell Centre disposa d'escales mecàniques des de fa anys. El que no hi ha és ascensor.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Monday 16/11/2009 20:07
by Pere
Tony M. Nyphot wrote:fcuevas27 wrote:Avui he vist que estan reformant les escales a sabadell centre
aquest gent sembla burra... no podrien posar almenys escales mecaniques, o mes ben dit un ascensor? En que coi pensa el pepito blanco?
Si no recordo malament l'estació de Sabadell Centre disposa d'escales mecàniques des de fa anys. El que no hi ha és ascensor.
Disposa d'escales mecàniques per pujar/baixar del vestíbul a l'andana, però no del vestíbul al carrer.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Tuesday 17/11/2009 14:46
by m.h.t.
Rogermelcior, al seu blog wrote:Aquest Pla tampoc preveu la instal·lació de pantalles, teleindicadors i megafonia que, en el fons, són un element bàsic per l’accesibilitat de l’estació. No tinc clar que això hagi d’estar en un Pla de remodelació d’una estació, perquè depèn de l’empresa operadora que presta el servei, en aquest cas Renfe Operadora.
Tan de bò no surti al projecte per ser competència de Renfe. Perquè deixar l'estació de Badalona sense pantalles informatives sería un crim. I el mateix dic d'estacions com Sant Adrià de Besòs, Montgat o Montgat Nord, que encara no en ténen.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Tuesday 17/11/2009 22:47
by rogermelcior
m.h.t. wrote:Rogermelcior, al seu blog wrote:Aquest Pla tampoc preveu la instal·lació de pantalles, teleindicadors i megafonia que, en el fons, són un element bàsic per l’accesibilitat de l’estació. No tinc clar que això hagi d’estar en un Pla de remodelació d’una estació, perquè depèn de l’empresa operadora que presta el servei, en aquest cas Renfe Operadora.
Tan de bò no surti al projecte per ser competència de Renfe. Perquè deixar l'estació de Badalona sense pantalles informatives sería un crim. I el mateix dic d'estacions com Sant Adrià de Besòs, Montgat o Montgat Nord, que encara no en ténen.
Doncs tant de bo però no tinc gaires esperances... Si ho hagués volgut fer Renfe Rodalies ho hauria fet amb la substitució dels panels vells pel nous panels! A la R1 tenen la idea de només posar panels a les estacions on acaben trens si us i fixeu... Trist
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Posted: Thursday 19/11/2009 11:04
by XSB
Moltes vegades venen com a renovació el que és simple manteniment, posant cartells amb els pressupostos com si fos una gran obra. Pel que fà a l'estació de Manresa, es van gastar uns 35 mil euros per pintar i tapar goteres de dues marquesines. D'acord que són extenses, però la xifra em sembla exagerada.