Page 10 of 130
Posted: Friday 10/03/2006 0:19
by Ferrovi
Les obres sempre es retrasen, ara ja trobo lo que hi ha en comú entre la Sagrada Família i la Linia-Lleida-la-Pobla-de-Segur.
Posted: Thursday 16/03/2006 23:55
by xussep80
Ferrovi wrote:Les obres sempre es retrasen, ara ja trobo lo que hi ha en comú entre la Sagrada Família i la Linia-Lleida-la-Pobla-de-Segur.
A les terres de Lleida s'utilitza més aviat l'expressió "això és més lent que les obres de la seu". Evidentment, es refereixen a les obres de restauració de la Seu Vella que de ben segur triguen més a acabar-les que els de la Sagrada Família.
Posted: Wednesday 22/03/2006 20:40
by megapauer
Avui hi havia a l'estació de Lleida el 596-024... a veure si faran alguna aberració... perquè fa pudor.
Posted: Wednesday 22/03/2006 21:28
by Jordi Freixas
I què és això, si és que pot saber?
Posted: Wednesday 22/03/2006 23:13
by Trenscat
megapauer wrote:Avui hi havia a l'estació de Lleida el 596-024... a veure si faran alguna aberració... perquè fa pudor.
Aberració tipus què?...
Posted: Wednesday 22/03/2006 23:24
by entfe001
Tamagotxis de Balaguer en amunt?
Tamagotxi llançadora Lleida - Balaguer?
Hagan juego, señores
Posted: Wednesday 22/03/2006 23:58
by Jordi Freixas
Trieu el correcte
Posted: Thursday 23/03/2006 7:19
by awe
Tamagotxis a FGC... Ai uix. Provenen de la reforma d'un tren poc fiable, al qual durant la reforma li varen canviar tot excepte allò que donava problemes. Poc eficient des del punt de vista del consum energètic.
No obstant, si FGC ha d'utilitzar 593 entre Lleida i Balaguer, llavors sí tindria sentit utilitzar tamagotxis de Balaguer en amunt, ja que a la fi i al cap són el mateix tren, i se simplificarien les tasques d'aprovisionament de recanvis i de formació dels mecànics. No sé si tècnicament és possible, però potser es podria posar un tamagotxi enganxat al davant d'un 593 i dur-ho tot plegat fins a Balaguer. Un cop a Balaguer el tamagotxi es podria desacoplar i podria continuar fins a La Pobla, com es fa ara amb les 440's a Ripoll.
D'altra banda, no sé si un 593 mantingut per FGC donaria tants problemes com el mateix tren mantingut per renfe. Tinc un cert "morbo" per saber-ho.
Posted: Thursday 23/03/2006 10:32
by abegot
Desde fa un més aproximadament, en van dir que la linia fins a La Pobla de Segur, s'inaugurará a primers del mes de Juny.
Posted: Thursday 23/03/2006 15:08
by megapauer
Quina és l'ocupació actual dels 593??
No serà que com que no els omplen ni de conya ho resoldran absurdament posant un Tamagotxi en simple/doble?
Potser també mentre reformen els actuals a M+M com els de Xile ens posen un 596+596, que de fet és el mateix.
Tot i que sincerament, jo de FGC miraria els trens d'alumini que circulen per Alemanya, que tenen un pes molt més reduït i que serien molt més fàcils de gestionar degut a la quantitat que n'hi ha arreu.
Posted: Thursday 23/03/2006 16:25
by Jordi Freixas
Segurament es tractarà d'una mesura provisional, fins que s'augmenti considerablement el nombre de viatgers.
I parlant de reformes... davant d'una hipotètica electrificació de la línia... no podrien reformar els trens ja existents, per fer-los funcionar amb electricitat?
Posted: Friday 24/03/2006 12:04
by Sky
La línia de la Pobla reobrirà al juny amb nous combois més moderns
El secretari del govern de la Generalitat, el socialista Ernest Maragall, va confirmar ahir que la línia de tren de la Pobla de Segur es reobrirà el mes de juny vinent amb les obres de millora totalment acabades i amb nous combois en funcionament, més moderns i segurs que els que hi havia. Maragall va explicar a Talarn, on es va reunir amb representants del govern al Pirineu, que les inversions continuaran durant els propers dos anys per convertir la línia en un focus d’atracció de noves activitats al Pirineu, com ara esports de muntanya i activitats d’oci. Pel que fa als treballs de modernització de les vies, Ernest Maragall va dir que, tot i tractar-se d’un projecte complex, el govern no vol tancar la porta a fer-la arribar fins a la Seu, ni tampoc a allargar la via de Puigcerdà fins a la Seu i posteriorment prolongar-la fins a Andorra.
--
EFE.
Posted: Friday 24/03/2006 13:52
by entfe001
Combois més moderns? Ai ai, que encara serà veritat el rumor dels 596
Posted: Friday 24/03/2006 15:01
by Jordi Freixas
Algú podria penjar alguna foto d'algun tren alemany d'aquests d'alumini que deieu per aquí?
Posted: Friday 24/03/2006 16:09
by sequera
entfe001 wrote:Combois més moderns? Ai ai, que encara serà veritat el rumor dels 596
Radio Macuto dice que seran 593 reformados al estilo CHILE con decoración corporativa FGC.
Yo me lo creo. La revista Via Libre lo dijo en un artículo.
Ya veremos
Posted: Saturday 25/03/2006 5:22
by Jordi Freixas
tipo això?
Posted: Saturday 25/03/2006 9:15
by UT596001
Jordi Freixas wrote:
tipo això?
Més o menys, però de 2 cotxes i amb forma diferent.
(Si mires a la galeria on has trobat això, tranvia Portal, podràs veure els 593 reformats per a Xile: els de la Pobla seran així probablement.
Posted: Saturday 25/03/2006 9:40
by Ferrovi
No crec, pensa que ara l'esta operant Renfe, i aquests trens son d'ells, potser FGC es compra uns de nous i Renfe se l'emporta a un altre lloc,
Posted: Saturday 25/03/2006 9:46
by sequera
Ferrovi wrote:No crec, pensa que ara l'esta operant Renfe, i aquests trens son d'ells, potser FGC es compra uns de nous i Renfe se l'emporta a un altre lloc,
La revista via libre comentaba que es pasarien a FGC
Posted: Saturday 25/03/2006 9:57
by aarongilp
Ferrovi wrote:No crec, pensa que ara l'esta operant Renfe, i aquests trens son d'ells, potser FGC es compra uns de nous i Renfe se l'emporta a un altre lloc,
Xato, si en 2 mesos pots treure a licitació el concurs, licitar-lo, treure-l a adjudicació, adjudicar-lo, establir pressupostos, començar a construïr-los, acabar de construir-los, provar-los, homologar-los i posar-los en servei, et dono 50€...