Page 10 of 12

Re: Soler i Sauret.

Posted: Tuesday 29/01/2019 21:11
by m.h.t.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Sunday 03/02/2019 1:04
by TheBusSpotter
Estrenats cuatre nous vehicles:

151: Castrosua City Versus Man.
152: Castrosua City Versus Man.
153: Castrosua Magnus E Man.
154: Castrosua Magnus E Man.

Em va semblar veure un Castrosua Magnus E Scania de 15m, també amb matrícula KSC.

Els “nous” Citaro i Hispano Habits de segona mà aniran a la E30, no? Ja han sigut repintats i numerats?

Re: Soler i Sauret.

Posted: Sunday 03/02/2019 6:45
by cocodrilus
TheBusSpotter wrote:Estrenats cuatre nous vehicles:

151: Castrosua City Versus Man.
152: Castrosua City Versus Man.
153: Castrosua Magnus E Man. Scania 15 metres
154: Castrosua Magnus E Man.

Em va semblar veure un Castrosua Magnus E Scania de 15m, també amb matrícula KSC.

Els “nous” Citaro i Hispano Habits de segona mà aniran a la E30, no? Ja han sigut repintats i numerats?

Re: Soler i Sauret.

Posted: Monday 18/02/2019 19:18
by DavidCB1921
Els Habit i Citaro de 2a mà, desconec que faran amb ells però a la E30 no poden anar, perque s'ha adjudicat la linia a Rosanbus, empresa del grup Baixbus.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 01/03/2019 15:05
by m.h.t.
Avui ha entrat en vigor el nou contracte de les línies metropolitanes de S&S. Les línies de Molins de Rei ja disposen de tires horàries AMB i han estrenat dos Vectia Teris:
Soler&Sauret està substituint el SAE de les seves línies metropolitanes:

http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=11245

El més destacat és que les línies EP1, JM i SF3 prestaran servei diumenges i festius: :reve

http://solerisauret.com/transport-urba- ... -marc.html

Finalment, la E30 serà operada per Rosanbus i no per S&S tal i com ens diu en DavidCB1921.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 01/03/2019 15:59
by albert28

Re: Soler i Sauret.

Posted: Wednesday 10/04/2019 14:24
by trainman
Licitación de cuatro nuevos autobuses para Soler i Sauret

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0

Son 1 low entry de entre 14,5 m y 15 m diésel EURO VI o superior, 1 low entry de entre 12 m y 13 m diésel EURO VI o superior, 1 piso bajo de entre 12,7 m y 13 m diésel EURO VI o superior y 1 microbús diésel EURO VI o superior.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 11/04/2019 22:05
by sag470
Y aun faltan por llegar los 2 midis híbridos del pedido del año pasado.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 11/04/2019 22:28
by Renfe445
Alguien sabe donde puedo encontrar mapas de recorrido de líneas como la L50, la L51 o la L62?

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 12/04/2019 17:16
by Vox
albert28 wrote:
Ostres, son clavats als nous de Tusgsal, oi? No ja el model, i el platejat lateral, sino el groc.

Fa 10 anys treballava a Sant Feliu, agafava la SF2 amb uns midis vermells i blancs, ambdos Man crec. El que llavors era més nou ara ja es veu antic :x

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 17/05/2019 10:58
by trainman
Suministro de dos midis diesel de piso bajo integral para Soler i Sauret

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 21/06/2019 22:56
by sag470
m.h.t. wrote:
La AMB saca a concurso el servicio después del traspaso: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&.
En resumen, el servicio parecido al actual de mañana (líneas L1+L3, L2, L4) y la incorporación a demanda (líneas CB1, CB2) por las tardes incialmente hacia modificación a servicio a demanda total (mañana y tarde). Se iniciará con un nuevo microbus urbano de 8 m.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Saturday 29/06/2019 0:29
by sag470
trainman wrote:Licitación de cuatro nuevos autobuses para Soler i Sauret

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0

Son 1 low entry de entre 14,5 m y 15 m diésel EURO VI o superior, 1 low entry de entre 12 m y 13 m diésel EURO VI o superior, 1 piso bajo de entre 12,7 m y 13 m diésel EURO VI o superior y 1 microbús diésel EURO VI o superior.
Ha sido adjudicado a Volvo el 15m, a Man el 13m y a Solaris el urbano. El microbus queda desierto.

Sorprende que el 15m no sea Scania, y el Solaris debe ser de 13m, por lo que será versión inédita.

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0

Re: Soler i Sauret.

Posted: Sunday 28/07/2019 0:31
by sag470
trainman wrote:Suministro de dos midis diesel de piso bajo integral para Soler i Sauret

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Adjudicado a Iveco: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0

Seguramente sean Heuliez GX137.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Thursday 05/09/2019 21:59
by sag470
sag470 wrote:
m.h.t. wrote:
La AMB saca a concurso el servicio después del traspaso: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... =28027859&.
En resumen, el servicio parecido al actual de mañana (líneas L1+L3, L2, L4) y la incorporación a demanda (líneas CB1, CB2) por las tardes incialmente hacia modificación a servicio a demanda total (mañana y tarde). Se iniciará con un nuevo microbus urbano de 8 m.
Abierto el primer sobre, la única empresa presentada es Soler i Sauret, por lo que si no hay nada raro, ya sabemos quién continuará los próximos 4 años.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 04/10/2019 20:45
by m.h.t.
Adjudicat l'urbà de Cervelló a Soler&Sauret. A partir de l'1 de gener, les línies s'incorporaran a l'AMB:

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn

Re: Soler i Sauret.

Posted: Friday 04/10/2019 23:33
by sag470
Substituiexen el CB-3 per una Mercedes Carbus Spica Urban LE provisional fins que arribi la nova Integralia T-one Urban.
Amb la CB-3 que faran d'ella? Podrien passar-la a interurbà i donar de baixa la 142. La CB-2 segurament la donin de baixa aviat directament. Per substituir la 143 podrien utilitzar la JT4 o la VX3.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Monday 16/12/2019 22:21
by TheBusSpotter
Presentats els 4 Vectia Veris Partial Electric per al JustMetro numerats com JM14, JM15, JM16 i JM17.
I 2 Vectia Teris per la EP2, numerats com E13 i E14.
https://twitter.com/premsaamb/status/12 ... 5558044672

Re: Soler i Sauret.

Posted: Monday 16/12/2019 22:50
by sag470
A ver donde asignan los JM6, JM7, JM8, JM10, JM11, JM12 y JM13. El JM9 debería quedarse como reserva.

Re: Soler i Sauret.

Posted: Monday 16/12/2019 23:24
by TheBusSpotter
sag470 wrote: Monday 16/12/2019 22:50 A ver donde asignan los JM6, JM7, JM8, JM10, JM11, JM12 y JM13. El JM9 debería quedarse como reserva.
Imagino que los repintarán a AMB y reformarán interiormente como el JM6. Me imagino que los sacarán a refuerzos que fue la finalidad de comprar los JM10,11,12 y 13.

Además visto lo visto los resultados de los Vectia Teris no creo que se los lleven muy lejos...