Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Proposo crear un fil de seguiment de l'agulla de Plaça Catalunya :riure
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Jo directament proposo fer passar un tren d'aficionats per allà. :D :D
metring wrote:Proposo crear un fil de seguiment de l'agulla de Plaça Catalunya :riure
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Més info!

Post by Pere »

Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell
A traves de Sabadell ? :?:

:?: :?:
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Vist un 2100 a Bogatell, direcció Trinitat Nova, amb el número de torn 414, a les 9 menys poc d'aquest matí.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

I jo aquest mati a la L2 informo que he vist moooooooltes 9000, les 2100 no trigaran gaire a prestar servei exclusivament a la L4 a aquest ritme.
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Post by jlr »

EUKibo wrote:I jo aquest mati a la L2 informo que he vist moooooooltes 9000, les 2100 no trigaran gaire a prestar servei exclusivament a la L4 a aquest ritme.
Jo fins ara crec que hi ha 12 unitats 9000, perquè he vist fins el cotxe 9512, a no ser que no hagin vingut ordenades.
Pel que fa a les 2100, jo les que he vist avui, he vist que eren de les primeres unitats, les que porten els seients negres.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Post by pokeroms »

Hola!

Avui torn 412 era un 1100.

Encara hi és el torn 414 el 2100.

Salutacions!
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Jo avui he agafat la L4 que mai ho faig i esperant un 2100 abans de veure el tren pel tunel ja sabia que em venia un 1100 pel sorollas que feia. He vist molts 1100 encara a la L4, hi ha un que no se quin era perque anavo molt rapid el tren, pero es veia molta llum, suposu que seria un 2100 que te les finestres més grosses.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Normal que vegis molts 1100 a la L4.. Es la sèrie que hi ha a la L4 :D Vull dir que, per ara, les 2100 son 2 (poster 3 però ningú ho ha confirmat al fòrum), per tant, el normal es trovar-se la línea titular de la L4, es a dir, els 1100!

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Avui he pujat a la 2153-2154-2414-2155-2156 amb el torn 412 ó 413, però vaja, aquesta 2100 es la que porta setmanes a la L4. Una de les dues vaja.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

A la web de "BarnaMetro" parlan de les series 3000 reformades, algú ja n'ha vist alguna circulant per la "L3" :?:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

sortrens wrote:A la web de "BarnaMetro" parlan de les series 3000 reformades, algú ja n'ha vist alguna circulant per la "L3" :?:
Quan vam anar al Triangle la sorpresa va ser trovarnos una 3000 reformada però no està encara en servei.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

"La meva"

Post by JaMiRo! »

sortrens wrote:A la web de "BarnaMetro" parlan de les series 3000 reformades, algú ja n'ha vist alguna circulant per la "L3" :?:
8)

Encara no són en circul·lació, company. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Certament, a veure quan el treuen. El que he sentit és que potser no el reformin "gusanilment" tot sencer, sino tres per un canto i dos per un altre, per temes de motors.
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Post by javi82 »

^^
És q això és el q estava previst des d'un principi, quedaran 3+2 ;)
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

metring wrote:Certament, a veure quan el treuen. El que he sentit és que potser no el reformin "gusanilment" tot sencer, sino tres per un canto i dos per un altre, per temes de motors.
Bé, ja està bé així, d'aquesta manera tindrem diversitat! Com també estaria bé que a la "L2" deixin unes quantes sèries 5000 per no cansarnos de veure sembre sèries "9000" i allò que deien que posaran també sèries 9000 a la "L5" no cansarnos de veure sempre les 5000. Ja posats, a la "L4" veurem una diversisat d'unitats amb les sèries 2100 i 9000. No estaria gens malament tot plegat :idea: :idea:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
Mr. Baricentro
N6
N6
Posts: 311
Joined: Monday 11/07/2005 16:20
Location: España
Contact:

Post by Mr. Baricentro »

Confirmat:

Els 6000 estan a punto de caramelo.
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Mr. Baricentro wrote:Confirmat:

Els 6000 estan a punto de caramelo.
VISCA!!! :anim
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Mr. Baricentro wrote:Image
:):riure:):riure:)
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

acabo de pujar a la L4 al 2149-2150, amb número de torn 414, una experiència molt curiosa anar per la L4 amb qualsevol cosa que no sigui un 1100
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”