Page 10 of 22

Posted: Saturday 27/10/2007 19:26
by pol
Túnels del Garraf wrote:Una foto:


Encara que es una mica tard, jo aixo també o vaig veure quant estava a la meva antiga escola, va ser molt divertit veurel passar, pero no em van deixar sortir :twisted:. I ja sa sap si sen conservara algun, pobres 1100 aixi estan:mort

Posted: Sunday 28/10/2007 0:39
by Vox
Avui, 1114 i 1111.

Vox

Posted: Sunday 28/10/2007 16:33
by pol
Algu hem pot dir que es aixo, que esta a les portes dels 1100, si la feu gran es veu millor.

Posted: Sunday 28/10/2007 18:00
by faristol
Hola pol, a risc de equivocar-me em sembla que aixo es un txapa rematxada que la van posar per tapar una especie de "uñero" o cavitat com per obrir aquetses portes amb la ma, bastant inutil i potser perillos si posaves alla la al obrir-se, en la foto que poses em sembla que la porta que te aixo es mes antiga que l'altre.

Crec recordar que era aixo, a veure si trobo alguna foto on es vegi

Posted: Sunday 28/10/2007 18:02
by Fran-Ikarus
Devem tenir telepatia, perquè divendres al vespre anava jo a dintre del 1142 i m'estava preguntant exactament el mateix.

Posted: Sunday 28/10/2007 19:32
by BRILL 18
Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas

Posted: Sunday 28/10/2007 20:24
by pol
Jo des de fa molt temps que em preguntava que era, i diria que ni han uns quant que o tenen. Gracies per a la informacio. Per sert si algu te la foto del 1000 on es veigi aixo que la possi.

Posted: Monday 29/10/2007 19:59
by sigfrid440s
Una dada molt interesant.

Secrets de la serie 1000 surten a la llum. :)

Posted: Friday 02/11/2007 23:33
by aim
02/11/07:

M-1411-M-1144-1143
M-R-M-1112-1111

Els dos cops ha passat primer un 2100, que he deixat passar per agafar el 1100 que anava darrere :D

Posted: Saturday 03/11/2007 3:58
by Vox
2-11-07:

1166

Vox

Posted: Tuesday 06/11/2007 18:32
by Miquel
Jo avui he vist al 1110 i el 1209.(6-11-2007)

Posted: Monday 17/12/2007 14:03
by Mortadel·lo
BRILL 18 wrote:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.

Posted: Monday 17/12/2007 20:49
by pol
Mortadel·lo wrote:
BRILL 18 wrote:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.
seran reversibles o es que els que le sva possar estava una mica... i les va enclastar a la força, per que diria que hi ha més espai del vidre de un extrem que a l'altre

Posted: Friday 21/12/2007 13:49
by BCN06
Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida. :x

Posted: Friday 21/12/2007 19:48
by Miquel
BCN06 wrote:Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida. :x
A hora punta entre La Pau i Passeig de Gràcia he vist 4 1100 i 6 2100, jo he anat amb un 1100 i era el 1170.

Posted: Monday 24/12/2007 16:07
by Fran-Ikarus
24/12/07: 1170-1418-1169-1172-1171

Posted: Monday 24/12/2007 23:00
by josep_serre
A tot això, el tema està clar quina esperança de vida els queda als 1100, les dades que m'han arribat és que es preveu que no arribin ja a l'estiu vinent.

Així doncs, arriba l'hora de la veritat, l'hora de veure com preserven un 1100 i que efectivament ho facin més enllà de les paraules i les fotocòpies col·locades a les cabines.

I pel que fa al fòrum seria qüestió també de preparar un comiat d'aquests trens.

Posted: Monday 24/12/2007 23:08
by Fran-Ikarus
Doncs, si la reunió del Consell Assessor és semestral, i en aquesta del desembre no van dir-ne absolutament res... quan arribi la propera ha de ser quan estiguin retirant els últims :|

Posted: Tuesday 25/12/2007 17:54
by Vox
Hauriem de començar a parlar sobre aquesta questió. S'ha de preservar un 1100 i parlem de TMB :D

No falta gaire per a que hi hagi 15 s2100 a la L4 ì d'aquí no gaire començaran a arribar s9000 a mansalva així que sí, l'estiu 2008 podria ser la data de mort de les s1100 al metro de Barcelona.

Obrim un nou thread? o en parlem en aquest?

Vox

Posted: Tuesday 25/12/2007 18:04
by Fran-Ikarus
La meva conclusió és que, si volen preservar un 1100, ho faran i ens informaran de tot plegat d'aquí a sis mesos (pròxima reunió), i si no volen fer-ho, no ho faran i no diran res. Així de senzill i cru.