Page 10 of 135
Sortir de dubtes
Posted: Thursday 20/09/2007 16:18
by JaMiRo!
En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores...
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
Posted: Thursday 20/09/2007 19:00
by Mako448
La 464 de la C10 ha de ser la 464-204,sigui com sigui.
Posted: Thursday 20/09/2007 20:17
by metrobaix
Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.
Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Re: Sortir de dubtes
Posted: Thursday 20/09/2007 20:53
by orique
JaMiRo! wrote:En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores...
Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.
Posted: Thursday 20/09/2007 21:13
by intercity+arco+civia
Algú te fotos de avistaments curiosos???
y fotos o videos també de les unitats pasant per pl.catalunya?
Posted: Thursday 20/09/2007 21:16
by intercity+arco+civia
Algú te fotos de avistaments curiosos???
y fotos o videos també de les unitats pasant per pl.catalunya?
perdoneu volia dir unitats 451 pasant per pl.catalunya?
Inconfusible
Posted: Thursday 20/09/2007 23:41
by JaMiRo!
orique wrote:També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.
Vols dir el de l'accident de Torredembarra?
Aquest és inconfusible, home!
440 "naranjito"
Posted: Thursday 20/09/2007 23:43
by JaMiRo!
metrobaix wrote:Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.
Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Corregiu-me si m'equivoco, però les 440 no reformades de Catalunya totes corren per la línia de Puigcerdà, oi? I precisament, el taronja (colors regionals) és un dels incombustibles d'aquesta línia.
Què hi fotria a Martorell? Algún company el va veure per Sabadell i Terrassa fa bastants mesos...
Posted: Thursday 20/09/2007 23:47
by Jordilar
Pot haver fet una escapada a la C7. Alguna vegada ho ha fet.
Salut,
A la caça
Posted: Thursday 20/09/2007 23:51
by JaMiRo!
Jordilar wrote:Pot haver fet una escapada a la C7. Alguna vegada ho ha fet.
Seria bonic caçar-la per aquella línia...
Posted: Friday 21/09/2007 16:34
by metrobaix
Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.
Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
Apaaaaaaaaa!!!
Posted: Friday 21/09/2007 21:17
by JaMiRo!
Hola!
metrobaix wrote:Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.
Home, dir que una 440 en estat original és un tren de la "posguerra" em sembla una exageració...
La majoria de 440 foren reformades i queden poques per reformar. Aquestes unitats de tren no van arribar a la posguerra, precisament...Van arribar entre 1974 i 1985 (reformades entre el 1993 i el 2000) -
font d'informació-.
metrobaix wrote:Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
No cal anar tan lluny. A Madrid també tenen una xarxa de rodalia envejable (no se per què)...
Salut!
Posted: Friday 21/09/2007 23:17
by Túnels del Garraf
Un cop vaig pujar a Puigcerdà amb una 440 sense reformar i la veritat és que semblen de la Post-guerra mai millor dit, no pel fet de ser antigues, sinó per la deixadesa de Renfe a l'hora de mantenir-les en un estat decent. Això sí, s'agreixen els seients còmodes.
Posted: Saturday 22/09/2007 13:45
by metrobaix
sobre l'aspecte de ser o no de la "postguerra" era una simple ironia, amb la que estic totalment d'acord amb el que diu el company Tunels del Garraf, pel magnífic estat de deixadesa.
Apa!
Posted: Saturday 22/09/2007 14:19
by evarujo
Ahir a la nit a Montcada, estava prenent algo a la terrassa d'una tasca quan vaig sentir els motors diesel d'unes 319 i quina va ser la meva sorpresa que hi havia 2 x 319 però la de cap que era una retales vaig veure un dibuix extrany que no era el "taxi" per lo que igual deuria ser la blava i groga que corre per Zaragoza-Lleida; la segona era una 319 "caldero". El tren era de balast em va semblar veure a les 23:15 de la nit d'ahir...
Posted: Saturday 22/09/2007 22:55
by p_p_b22
avui sobre les 17:45 he vist una 440R a l'alçada de Sant Feliu de LLobregat direcció Molins
Posted: Sunday 23/09/2007 19:51
by BRILL 18
fantito wrote:BRILL 18 wrote:Bona Tarde....l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
Com que no ens has pogut facilitar el lloc exacte ni la direcció que duia l'Euromed que hvas veure i aplicant la teoria de la navalla d'Ockam, i tenint en compte que el dimecres es van desviar trens de Grans Línies i Regionals per la línia de Vilafranca, el que vas veure va ser un Euromed desviat per la línia de Vilafranca circulant pels entorns de Castellbisbal, entre els enllaços del ramal de Rubí-Mollet i el pont de la riera de Rubí que per la seva proximitat et va semblar que anava pel ramal de mercaderies.
Podria ser, el que si estic segur per el que es diu en altre comentari es que es veia clarament les lletres EUROMED, al lateral, de totes formes es llogic que crides l'atencio
Posted: Sunday 23/09/2007 21:09
by El LLOP
si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
Posted: Sunday 23/09/2007 22:33
by Pere
El LLOP wrote:si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
Ser a una estació de la L5 i sentir soroll de 1000/1100 i per més inri veure'l passar és per desmaiar-te allà mateix.
Pagar per veure...
Posted: Monday 24/09/2007 0:58
by JaMiRo!
El LLOP wrote:si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
Si us plau, avisa d'aquestes coses amb temps (si t'és possible i és "ortodoxe", ja m'entens
) perquè n'hi ha que pagarien per veure-ho...