victorcasta wrote:Aviam, el projecte per desdoblar la línia pel seu pas per Montcada i Reixac surt a la pàgina 2 d'
aquest document tot i que no és la solució definitiva.
Home, per fí s'han tret del cap la idea de fer un macrotúnel urbà que creués el Ripoll per sota.
Això hagués estat una sangria econòmica.
El PDI 2001-2010 contemplava el projecte que he explicat més amunt, però pel document que ens portes, veig que s'ho han replantejat. El fet que la R3 utilitzi un petit tram de l'R4/R7/R12 (en un sentit o en ambdós) no sembla massa traumàtic, hi ha trams més saturats.
A part de tot el que has assenyalat, també cal destacar que, tot i que el Ministeri planteja desdoblar tot el tram en superfície, l'Ajuntament demana (com no...) el soterrament a Mas Rampinyo, entre el pont del Ripoll i la fí de l'àrea urbana, quedant soterrada, per tant, Montcada-Ripollet.
Cal destacar que davant de l'estació s'està duent a terme un suculent plà urbanístic que de ben segur té alguna cosa a veure amb aquesta al·legació.
I el més vergonyós de tot això, es que aquesta nova urbanització
no te accés a l'estació, tot i estar al davant.