La fotografia de la Plaça d'Urquinaona (per cert, una gran troballa- jo no lo tenia vista), ha de ser de finals del any vint a principis dels anys 30, doncs encara no hi ha l'edifici Fàbregas (edifici considerat el primer gratacels de Barcelona) a la cantonada dels carrers Trafalgar amb Jonqueres. Aquest edifici és va començar a construir (segons fonts, entre l'any 1935 ó 1936 i no és va acabar (la guerra pel mig) fins a l'any 1944.El LLOP wrote:on he trobat la foto del carrer Balmes posa 1925, no et puc dir res mes. Desgraciadament la foto de la plaça Urquinaona no tenia data. Jo crec que està presa entre els 40-50 però això no t'ajudarà.
En relació a la fotografia del carrer de Balmes, el darrer tren que va circular per la superfície va ser el 24 d'abril de 1929, per la informació que tinc les vies i instal·lacions és van començar a desmuntar l'endemà mateix, per tant la fotografia ha de ser de finals d'abril, primers de maig de l'any 1929. Tanmateix moltes gràcies El Llop, per les dues fotografies, és un bon material històricogràfic. Salut