Hola xan! D'entrada, benvinguda al Fòrum! Pel que fa al teu català, felicitats per l'esforç. Sí, tens alguns errors (tot i que hi ha vegades que escrius bé la mateixa paraula i altres que no, com "i" en lloc d'"y"), però en general ho fas millor que molta gent. Per tant, ànims, que te n'estàs sortint!xan wrote:Hauré comès milers de fallades, si és així per favor corregiu-me, estic aprenent català!
Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Benvinguda
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
És una vergonya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Acabo d'arribar de Sant Andreu, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge, el comptador anunciava un tren al cap de uns 3 minuts. De cop i volta, s'ha reduït el temps, i anunciava només uns segons per a que arribés el tren, miracle? Doncs no, un tren que ha passat ràpidament, sense servei, i el [...] marcador, sense dir-ho!!!! I no només això, sinó que immediatament després, el marcador anunciava el proper fins al cap de 6 minuts i pico, i a sobre, a la que anaven passant els segons, uns 3 o 4 cops ha tornat de nou cap enrere, als 6 minuts i pico, així que en total gairebé 8 minuts, Lamentable!!!!
Acabo d'arribar de Sant Andreu, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge, el comptador anunciava un tren al cap de uns 3 minuts. De cop i volta, s'ha reduït el temps, i anunciava només uns segons per a que arribés el tren, miracle? Doncs no, un tren que ha passat ràpidament, sense servei, i el [...] marcador, sense dir-ho!!!! I no només això, sinó que immediatament després, el marcador anunciava el proper fins al cap de 6 minuts i pico, i a sobre, a la que anaven passant els segons, uns 3 o 4 cops ha tornat de nou cap enrere, als 6 minuts i pico, així que en total gairebé 8 minuts, Lamentable!!!!
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.
De nou al FTC
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
marc wrote:Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.
Al contrari, ahir va ser pitjor, quan un tren arriba sense parada, tant a megafonia com als cartells, ho indiquen, i ahir van passar de tot. De tota manera, no entenc com tarda tant en arribar el següent tren.
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Com deia l'anunci de "las Hemorroides": lo sufro cada dia en silenciometring wrote:marc wrote:Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.
Al contrari, ahir va ser pitjor, quan un tren arriba sense parada, tant a megafonia com als cartells, ho indiquen, i ahir van passar de tot. De tota manera, no entenc com tarda tant en arribar el següent tren.
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Da miedo pensar que sería de la L1 si en su dia no se les hubiese ocurrido construirla con ancho de via iberico. Si una linea que tiene los trenes mas amplios del mundo esta colapsada, no quiero ni pensar si los convoyes fueran del tamaño del resto de lineas de Barcelona.
Por otro lado, tan dificil es poner un cambio de aguja en el tunel de maniobra de Fondo? Porque es un poco cómico que una estación de cabecera no tenga un tunel de maniobra en condiciones desde que se construyó hace 18 años.
Por otro lado, tan dificil es poner un cambio de aguja en el tunel de maniobra de Fondo? Porque es un poco cómico que una estación de cabecera no tenga un tunel de maniobra en condiciones desde que se construyó hace 18 años.
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
el fet de la construcció en ample ibèric no es degut a la càrrega de passatge, com podràs veure a la wiki. Si la L1 no tingués aquest ample, ja s'haguessin cercat altres sol.lucions com s'ha anat fent a les altres línies.
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Si, conozco la causa del ancho iberico en la L1, de hecho me apasiona todo lo que tenga que ver con el transversal, quizá porque no me veo obligado a vivir el caos de su hora punta y solo la visito por entretenimiento, la L1 es la linea mas bonita de Barcelona, todavia huele a metro de toda la vida, y tiene ese toque retro que va perdiendo la L3.
Aun asi me alegro de no tener que vivir la sauna de las horas punta.
Aun asi me alegro de no tener que vivir la sauna de las horas punta.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Exacte. Per exemple, una tant "senzilla" com posar una freqüència igual a la de línies com la L3 o la L5.El LLOP wrote:Si la L1 no tingués aquest ample, ja s'haguessin cercat altres sol.lucions com s'ha anat fent a les altres línies.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N1
- Posts: 7
- Joined: Monday 05/07/2010 13:45
- Location: Sant Andreu - L1
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Jo també ho penso. És asfixiant!!
Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).
Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Home mes vella que la L$ i L5 si que ho es, elque no justifica la situaciointernauta wrote:Jo també ho penso. És asfixiant!!
Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Evidentment que sí.internauta wrote:Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto?
Si vols posar una queixa tu també, aquí tens el formulari de TMB: http://www.tmb.net/ca_ES/tmb/atenciocli ... _metro.jsp
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N1
- Posts: 7
- Joined: Monday 05/07/2010 13:45
- Location: Sant Andreu - L1
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
Quan dic que no és més vella tampoc no vull dir que sigui més nova. Em refereixo que la L1, L3, L4 i L5 són, en termes generals, de la mateixa època. La L1 té el tram central molt antic (tot i que ho és més el de la L3) però les parades dels extrems (que són bastantes) són de la dècada dels 80, aproximadament.