Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Guigui
Administrador

Benvinguda

Post by Guigui »

xan wrote:Hauré comès milers de fallades, si és així per favor corregiu-me, estic aprenent català!
Hola xan! D'entrada, benvinguda al Fòrum! Pel que fa al teu català, felicitats per l'esforç. Sí, tens alguns errors (tot i que hi ha vegades que escrius bé la mateixa paraula i altres que no, com "i" en lloc d'"y"), però en general ho fas millor que molta gent. Per tant, ànims, que te n'estàs sortint!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!

Post by metring »

És una vergonya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :martell2 :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Acabo d'arribar de Sant Andreu, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge, el comptador anunciava un tren al cap de uns 3 minuts. De cop i volta, s'ha reduït el temps, i anunciava només uns segons per a que arribés el tren, miracle? Doncs no, un tren que ha passat ràpidament, sense servei, i el [...] marcador, sense dir-ho!!!! I no només això, sinó que immediatament després, el marcador anunciava el proper fins al cap de 6 minuts i pico, i a sobre, a la que anaven passant els segons, uns 3 o 4 cops ha tornat de nou cap enrere, als 6 minuts i pico, així que en total gairebé 8 minuts, Lamentable!!!!
marc
N8
N8

Post by marc »

Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.
De nou al FTC
metring
Administrador

Post by metring »

marc wrote:Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.

Al contrari, ahir va ser pitjor, quan un tren arriba sense parada, tant a megafonia com als cartells, ho indiquen, i ahir van passar de tot. De tota manera, no entenc com tarda tant en arribar el següent tren.
calisay
N7
N7

Post by calisay »

metring wrote:
marc wrote:Metring no et queixis, almenys a tu el cartell et deia alguna cosa, jo em vaig esperar mes de 10 minuts a Fabra i Puig mentre deia Porper tren sense parada. Veig que aquest fet es habitual en totes les estacions entre Fondo i Sagrera.

Al contrari, ahir va ser pitjor, quan un tren arriba sense parada, tant a megafonia com als cartells, ho indiquen, i ahir van passar de tot. De tota manera, no entenc com tarda tant en arribar el següent tren.
Com deia l'anunci de "las Hemorroides": lo sufro cada dia en silencio
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Kane_84
N5
N5

Post by Kane_84 »

Da miedo pensar que sería de la L1 si en su dia no se les hubiese ocurrido construirla con ancho de via iberico. Si una linea que tiene los trenes mas amplios del mundo esta colapsada, no quiero ni pensar si los convoyes fueran del tamaño del resto de lineas de Barcelona.
Por otro lado, tan dificil es poner un cambio de aguja en el tunel de maniobra de Fondo? Porque es un poco cómico que una estación de cabecera no tenga un tunel de maniobra en condiciones desde que se construyó hace 18 años.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

el fet de la construcció en ample ibèric no es degut a la càrrega de passatge, com podràs veure a la wiki. Si la L1 no tingués aquest ample, ja s'haguessin cercat altres sol.lucions com s'ha anat fent a les altres línies.
Kane_84
N5
N5

Post by Kane_84 »

Si, conozco la causa del ancho iberico en la L1, de hecho me apasiona todo lo que tenga que ver con el transversal, quizá porque no me veo obligado a vivir el caos de su hora punta y solo la visito por entretenimiento, la L1 es la linea mas bonita de Barcelona, todavia huele a metro de toda la vida, y tiene ese toque retro que va perdiendo la L3.
Aun asi me alegro de no tener que vivir la sauna de las horas punta.
wefer
Administrador

Post by wefer »

El LLOP wrote:Si la L1 no tingués aquest ample, ja s'haguessin cercat altres sol.lucions com s'ha anat fent a les altres línies.
Exacte. Per exemple, una tant "senzilla" com posar una freqüència igual a la de línies com la L3 o la L5.
internauta
N1
N1

Post by internauta »

Jo també ho penso. És asfixiant!!

Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

internauta wrote:Jo també ho penso. És asfixiant!!

Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto? (no ho sé, eh?) Jo de moment no ho he fet, però si algú ho ha fet i ha rebut alguna resposta que ens ho expliqui, tot i que tampoc no sé el cas que ens farien. El que passa és que tots ens queixem però a l'hora de la veritat ens aguantem i ens fotem amb el pa que s'hi dóna (jo inclòs), però teniu tota la raó, és la línia més important de la xarxa i en canvi la que es troba en pitjor estat (i això que no és més vella que les altres línies de "tota la vida", com les L3, L4 i L5).
Home mes vella que la L$ i L5 si que ho es, elque no justifica la situacio
wefer
Administrador

Post by wefer »

internauta wrote:Però algú s'ha plantejat posar una denúncia o reclamació a la TMB o a l'Ajuntament de Barcelona, pregunto?
Evidentment que sí.
Si vols posar una queixa tu també, aquí tens el formulari de TMB: http://www.tmb.net/ca_ES/tmb/atenciocli ... _metro.jsp
internauta
N1
N1

Post by internauta »

Quan dic que no és més vella tampoc no vull dir que sigui més nova. Em refereixo que la L1, L3, L4 i L5 són, en termes generals, de la mateixa època. La L1 té el tram central molt antic (tot i que ho és més el de la L3) però les parades dels extrems (que són bastantes) són de la dècada dels 80, aproximadament.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”