Això no ho sabia! M'agrada més aquesta organització per municipis. Però jo no parlo de grans canvis, jo parlo de pots de pintura. Quin cost extra pot suposar el colorant per a la pintura?javi82 wrote:
Totes les de Santa Coloma són iguals perquè això es van encarregar a diferents arquitectes però per lots: les de Santa Coloma per una banda, les de Badalona, les de la Fira de l'Hospitalet, les del Prat, etc etc... Si es fa això òbviament que és perquè és més econòmic contractar sis o set estudis d'arquitectes que es reparteixin per zones, que no contractar 52 i que cada un en faci una diferent. És més, si això s'hagués fet així segur que seríem els primers en criticar el despilfarrament.
Inauguració primer tram L9
- Lluita1714
- N9
Re: Inauguració primer tram L9
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
xDDDDDDDDDDDDDDDPere wrote:Us heu perdut la millor part del dia : a les 21:30 aproximadament s'ha produït una averia a l'estació de fondo L9 i he pogut fer la línia a contravia - per l'andana inferior sentit Can Peixauet, per tant he viscut la primera averia en servei comercial de la línia.
1ª avaria el dia de la inauguració!
N'auguro més, al menys una diària...
Per cert:
Jo també surto a TV3, a veure si em trobeu.
Visca el metro!!
Aquí tens el vídeo de la notícia solament, així no cal esperar al minut 12: http://www.tv3.cat/videos/1880659/La-L9 ... a-amb-exitJavi M wrote:M'auto responc:Javi M wrote:
Algú sap si es pot veure per internet el telenotícies de TV3 on surt la Metring?
El video es por veure a http://www.tv3.cat/ptv3/tv3TotsVideos.j ... ccio=video , a partir del minut 12.
Surten la Metring amb els exemples de Londres i París i l'aim filmant el seu video
Encara l'he d'editar. Miraré de fer-ho aquesta tarda per tindre'l demà (al ser HD tarda un parell d'hores en pujar-se a Youtube i unes quantes més en processar-lo). El vídeo serà bàsicament el recorregut en cabina i poc més, ja que amb això em llepo els 10 minuts quasiJavi M wrote: Aim, què podries ensenyar-nos el video que has filmat?
Podries referir-te a mi, però la cosa no va anar exactament així. El nen que hi havia al davant és el que estava tocant la tapa i la va treure, com veia que no hi havia manera de que la posés al lloc la vaig agafar i la vaig col·locar jo (no hi havia manera de que posés el piu al lloc i li queia tota l'estona). Jo també vaig haver de fer el recorregut sencer d'esquenes per poder agafar lloc després i poder filmar el trajecte de cara. Això de la tapa va ser en el viatge d'esquenes. Eres el que anava amb una càmera de fotos que va demanar permís per fer unes quantes fotos quan es va aturar el metro?Platanito wrote: Per cert, si l'individu solitari amb ulleres que curiosejant s'ha quedat amb la tapa del tirador de desbloqueig de la porta d'evacuació a la mà ronda per aquí, ja deu suposar qui sóc.Per cert, si l'individu solitari amb ulleres que curiosejant s'ha quedat amb la tapa del tirador de desbloqueig de la porta d'evacuació a la mà ronda per aquí, ja deu suposar qui sóc.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Guigui
- Administrador
Remena i bloqueja
Doncs sí que es divertirà el passatge de la L9, si és tan fàcil activar els elements que impedeixen el funcionament correcte de la línia!aim wrote:El nen que hi havia al davant és el que estava tocant la tapa i la va treure, com veia que no hi havia manera de que la posés al lloc la vaig agafar i la vaig col·locar jo (no hi havia manera de que posés el piu al lloc i li queia tota l'estona).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No, no érem tu i jo. Vull dir, el qui vaig veure jo va treure ell mateix la tapa i la va tornar a ficar de seguida amb cara d'apurat, i jo no vaig demanar permís a ningú per fer cap foto (tampoc en vaig fer cap susceptible d'haver de demanar permís).aim wrote:Podries referir-te a mi, però la cosa no va anar exactament així. El nen que hi havia al davant és el que estava tocant la tapa i la va treure, com veia que no hi havia manera de que la posés al lloc la vaig agafar i la vaig col·locar jo (no hi havia manera de que posés el piu al lloc i li queia tota l'estona). Jo també vaig haver de fer el recorregut sencer d'esquenes per poder agafar lloc després i poder filmar el trajecte de cara. Això de la tapa va ser en el viatge d'esquenes. Eres el que anava amb una càmera de fotos que va demanar permís per fer unes quantes fotos quan es va aturar el metro?Platanito wrote: Per cert, si l'individu solitari amb ulleres que curiosejant s'ha quedat amb la tapa del tirador de desbloqueig de la porta d'evacuació a la mà ronda per aquí, ja deu suposar qui sóc.Per cert, si l'individu solitari amb ulleres que curiosejant s'ha quedat amb la tapa del tirador de desbloqueig de la porta d'evacuació a la mà ronda per aquí, ja deu suposar qui sóc.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- rogermelcior
- N5
Aquí teniu les fotos de la meva particular "inauguració" el dia després de la oficial! http://picasaweb.google.com/cat.roger/I ... nPeixauet#
Destacar relativament poca gent concentrada en el cotxe de cap, molt de personal (de TMB, d'informació subcontractat, d'ascensors...). També hi havia BTV gravant a l'estació de Can Peixauet!
Destacar relativament poca gent concentrada en el cotxe de cap, molt de personal (de TMB, d'informació subcontractat, d'ascensors...). També hi havia BTV gravant a l'estació de Can Peixauet!
- Vilarrubla
- N8
La posada en marxa de la L9 ha fer un increment de visites en alguns articles de la viquipèdia en català i de la wikipedia en castellà, fins i tot de l'article de la L9 en anglès:
ARTICLE - DIA 12 - DIA 13
ca Metro de Barcelona - 103 - 190
es Metro de Barcelona - 530 - 1.100
ca Línia 9 del metro de Barcelona - 193 - 598
es Líneas 9 y 10 del Metro de Barcelona - 260 - 776
en Barcelona Metro line 9 - 46 - 116
ca Estació de Can Zam - 23 - 41
es Estació de Can Zam - 49 - 97
es Cocheras de Can Zam - 20 - 53
ARTICLE - DIA 12 - DIA 13
ca Metro de Barcelona - 103 - 190
es Metro de Barcelona - 530 - 1.100
ca Línia 9 del metro de Barcelona - 193 - 598
es Líneas 9 y 10 del Metro de Barcelona - 260 - 776
en Barcelona Metro line 9 - 46 - 116
ca Estació de Can Zam - 23 - 41
es Estació de Can Zam - 49 - 97
es Cocheras de Can Zam - 20 - 53
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Ja tinc llest el vídeo que mostra tot el trajecte en cabina:
Instagram: Ferrocarril | Aviació
I ara, a mode de concurs com el de "Prova per a frikis metreros", tachaaaan, a veure qui em diu quines estacions son aquestes de les fotos, a on gairebé, enlloc d'en metro, calia viatjar amb zodiac?
- Attachments
-
- 1.jpg (93.01 KiB) Viewed 5395 times
-
- 2.jpg (89.74 KiB) Viewed 5395 times
- Lluita1714
- N9
Can Zam... perquè sembla fet en sistema de calaix, i l'única estació amb aquest tipus de construcció actual és Can Zam. Amés, es on em sembla haver vist aquests quadres, en un vestíbul - passadís que porta a les barreres tarifaries.metring wrote:I ara, a mode de concurs com el de "Prova per a frikis metreros", tachaaaan, a veure qui em diu quines estacions son aquestes de les fotos, a on gairebé, enlloc d'en metro, calia viatjar amb zodiac?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
El cas és que cadascuna d'aquestes fotos, està en diferents estacions, i veient com son algunes d'aquestes, ens estranya que siguin de les mateixes estacions a on les han posat
- Lluita1714
- N9
Si mirem, hi han vies, dels carretons d'obres, per tant res de pous ni accessos, per allà passa una via actualment. Té un sistema de calaix, per tant... només pot ser Can Zam i les seves cotxeres.metring wrote:El cas és que cadascuna d'aquestes fotos, està en diferents estacions, i veient com son algunes d'aquestes, ens estranya que siguin de les mateixes estacions a on les han posat
- Guigui
- Administrador
Carrils molt junts
Quin sentit tenen els dos carrils centrals tan junts?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Si, això també ens va cridar l'atenció. Poden passar els trens tant junts???
- Lluita1714
- N9
Possiblement les rodes de les carretes que es fan servir als tunels en obres siguin la part directament més extrema de cada banda del vehicle, per tant, no es toquen.
-
- N10
També podria ser Gorg i l'entrada a Gorg.
Aquest cap de setmana tornaré a visitar la línia 9 més pausadament. Si algú vol venir...
Visca el metro!!
Pregunto: podria ser que es tornés a fer un assaig amb figurants per abans de l'estrena del nou tram? I si algú pregunta a l'empresa que contractava l'altre cop?
A http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... start=1740 es parla de la data d'inauguració del segon tram de la L9, o més aviat, primer de la L10, no sé si agafar-ho amb pinces, perquè ho anuncien de retruc, amb l'anunci d'un concert.