Amb una mica de sort, el que arribarà a Sants el 21 de desembre serà un R2...fantito wrote:15 dies!!!!
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Guigui
- Administrador
Si diuen 15 dies...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
http://www.avui.cat/
-------------------------------------
El director del TGV confirma que l'aturda s'allargarà 15 dies
El director del TGV Madrid-Barcelona-Figueres, Antonio Fernández Gil, ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que treballen amb la previsió que l'aturada en les línies de Renfe C-2 sud, C-7 i C-10 de Rodalies de Barcelona s'allargui 15 dies
El director del TGV Madrid-Barcelona-Figueres, Antonio Fernández Gil, ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que treballen amb la previsió que l'aturada en les línies de Renfe C-2 sud, C-7 i C-10 de Rodalies de Barcelona s'allargui 15 dies.
El responsable de la línia d'alta velocitat ha reconegut que la incidència registrada dissabte passat obliga a revisar tot el sistema de pantalles de l'obra programada i el terreny proper. Fernández Gil ha reconegut la complexitat de l'obra però no ha volgut situar l'arribada del TGV a Barcelona més enllà de la data prevista, el 21 de desembre.
-------------------------------------
El director del TGV confirma que l'aturda s'allargarà 15 dies
El director del TGV Madrid-Barcelona-Figueres, Antonio Fernández Gil, ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que treballen amb la previsió que l'aturada en les línies de Renfe C-2 sud, C-7 i C-10 de Rodalies de Barcelona s'allargui 15 dies
El director del TGV Madrid-Barcelona-Figueres, Antonio Fernández Gil, ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que treballen amb la previsió que l'aturada en les línies de Renfe C-2 sud, C-7 i C-10 de Rodalies de Barcelona s'allargui 15 dies.
El responsable de la línia d'alta velocitat ha reconegut que la incidència registrada dissabte passat obliga a revisar tot el sistema de pantalles de l'obra programada i el terreny proper. Fernández Gil ha reconegut la complexitat de l'obra però no ha volgut situar l'arribada del TGV a Barcelona més enllà de la data prevista, el 21 de desembre.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
Atenció a la imatge que han posat a l'enquesta de l'AVUI sobre el tema. Força adequada:
- Attachments
-
- enquesta-rodalies.jpg (27.58 KiB) Viewed 4787 times
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
TGV?
No sabia que a França anessin tan ben informats del desgavell d'aquí...El director del TGV confirma que l'aturda s'allargarà 15 dies
- Guigui
- Administrador
Cortina de fum
I ara va Renfe i anuncia que demandarà la constructora. Cortina de fum, perquè queda clar que el tribunal els dirà tururut, ja que no hi ha contracte entre Renfe i OHL. Però clar, seria lleig demandar el bessó siamès...
Òbviament, ens segueixen prenent per imbècils.
Òbviament, ens segueixen prenent per imbècils.
- Alfredo_21
- N6
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Yo la verdad que aún no doy crédito con todo este follón de cercanías. Y me parece que voy a seguir flipando por una temporada más.
No es por ser gafe, pero, ¿15 días son correctos? O tambien es correr demasiado. Porque ya no se que pensar. Y tengo un mal presentimiento con esta línea, creo que lo peor aún esta por llegar.
No es por ser gafe, pero, ¿15 días son correctos? O tambien es correr demasiado. Porque ya no se que pensar. Y tengo un mal presentimiento con esta línea, creo que lo peor aún esta por llegar.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
- EUKibo
- N9
Yo hoy no he podido llegar a la universidad. He estado 40min esperando el L95 en plaça Espanya!! Y no paraban de pasar un montón de autobuses a Cornellà, Sant Boi, El Prat llenos a más no poder.
Para saltarme 1 hora de la hora y media de clase que tenia hoy y luego tener que volver a estarme 3 horas en los transportes publicos he dado vuelta atras hacia Montigalà.
Para saltarme 1 hora de la hora y media de clase que tenia hoy y luego tener que volver a estarme 3 horas en los transportes publicos he dado vuelta atras hacia Montigalà.
Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
Perque avui una companya d'Alacant m'ha dit que l'Euromed en el que baixarà dimecres que ve surtirà de Sants, jo ja no sé qué pensar pero jo aniré en Bus al meu poble i fora problemes :S
Perque avui una companya d'Alacant m'ha dit que l'Euromed en el que baixarà dimecres que ve surtirà de Sants, jo ja no sé qué pensar pero jo aniré en Bus al meu poble i fora problemes :S
- Guigui
- Administrador
El Fotracat en va ple
Si et fixes en els diferents fils que hi fan referència, veuràs que tenen origen i final a Tarragona, i la resta en autocar.Sr.Horn wrote:Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
Re: El Fotracat en va ple
si aixó ja ho sabia, pero m'ha fet dubtar este matí.Guigui wrote:Si et fixes en els diferents fils que hi fan referència, veuràs que tenen origen i final a Tarragona, i la resta en autocar.Sr.Horn wrote:Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
En eixe cas, el bitllet serà Tarragona > Alacant imagino
TGN - ALC 44'20€
BCN - ALC 48.70€
i a part pagar lo que puga costar el bus, perque ni de conya el servei en autocar pot justificar els 5€ de diferència.
- Guigui
- Administrador
"Causes alienes a l'empresa"
Però ja saps que són "causes alienes a l'empresa". Pobrets, encara carregarem el mort a Renfe pels pecats d'ens que no hi tenen absolutament res a veure!Sr.Horn wrote:i a part pagar lo que puga costar el bus, perque ni de conya el servei en autocar pot justificar els 5€ de diferència.
Re: El Fotracat en va ple
PLANA et cobra bastant més de 5 euros per anar de Barcelona a Tarragona...Sr.Horn wrote:i a part pagar lo que puga costar el bus, perque ni de conya el servei en autocar pot justificar els 5€ de diferència.
- Alfredo_21
- N6
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
buf! Que percal...y encima la próxima semana puente de 4 días. Yo tenía pensado marcharme en tren a Vinaròs pero visto lo visto me parece que bajare en coche aunque me salga mucho más caro, no tengo ganas de ir cargando equipajes por ahí a lo bestia. Lo iba pensado hoy mientras iba por la AP7, pero es muy posible que la próxima semana volvamos a batir records de retenciones por esta autopista. ¿Que pensais respecto a eso? Porque creo que nadie ha caido en ello, pero en verano pasó lo que pasó.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
Por eso yo que tengo que bajar a Benicarló no sé qué hacer, el autocar serían horas largas de viaje, encima con retenciones, la vuelta el domingo ya no quiero ni pensarlo...y el tren, a parte que tendría que haber ido ya a comprar, los billetes para el ARCO el hecho de desplazarse hasta Tarragona en Autocar te garantiza algo?
-
- N5
I el Costa Brava?
A banda dels rodalies, per la línia de Vilafranca també deu passar el Costa Brava cada nit, no?
I una altra cosa. Un passatger que tingui per costum agafar el regional cap a Reus de les 21:25h a Passeig de Gràcia, a quina hora ha d'agafar el rodalies des de plaça catalunya o sants, per tenir temps per enllaçar a sant vicenç de calders amb aquest?
I una altra cosa. Un passatger que tingui per costum agafar el regional cap a Reus de les 21:25h a Passeig de Gràcia, a quina hora ha d'agafar el rodalies des de plaça catalunya o sants, per tenir temps per enllaçar a sant vicenç de calders amb aquest?
Sr.Horn wrote:Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
-
- N5
I el Costa Brava?
A banda dels rodalies, per la línia de Vilafranca també deu passar el Costa Brava cada nit, no?
Sr.Horn wrote:Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
-
- N5
I el Costa Brava?