Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Guigui
Administrador

Si diuen 15 dies...

Post by Guigui »

fantito wrote:15 dies!!!!
Amb una mica de sort, el que arribarà a Sants el 21 de desembre serà un R2...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
wefer
Administrador

Post by wefer »

http://www.avui.cat/
-------------------------------------
El director del TGV confirma que l'aturda s'allargarà 15 dies
El director del TGV Madrid-Barcelona-Figueres, Antonio Fernández Gil, ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que treballen amb la previsió que l'aturada en les línies de Renfe C-2 sud, C-7 i C-10 de Rodalies de Barcelona s'allargui 15 dies

El director del TGV Madrid-Barcelona-Figueres, Antonio Fernández Gil, ha confirmat en declaracions a Catalunya Ràdio que treballen amb la previsió que l'aturada en les línies de Renfe C-2 sud, C-7 i C-10 de Rodalies de Barcelona s'allargui 15 dies.

El responsable de la línia d'alta velocitat ha reconegut que la incidència registrada dissabte passat obliga a revisar tot el sistema de pantalles de l'obra programada i el terreny proper. Fernández Gil ha reconegut la complexitat de l'obra però no ha volgut situar l'arribada del TGV a Barcelona més enllà de la data prevista, el 21 de desembre.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Atenció a la imatge que han posat a l'enquesta de l'AVUI sobre el tema. Força adequada:
Attachments
enquesta-rodalies.jpg
enquesta-rodalies.jpg (27.58 KiB) Viewed 4787 times
Guigui
Administrador

TGV?

Post by Guigui »

El director del TGV confirma que l'aturda s'allargarà 15 dies
No sabia que a França anessin tan ben informats del desgavell d'aquí...

Guigui
Administrador

Cortina de fum

Post by Guigui »

I ara va Renfe i anuncia que demandarà la constructora. Cortina de fum, perquè queda clar que el tribunal els dirà tururut, ja que no hi ha contracte entre Renfe i OHL. Però clar, seria lleig demandar el bessó siamès...

Òbviament, ens segueixen prenent per imbècils.

Alfredo_21
N6
N6
Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Post by Alfredo_21 »

Yo la verdad que aún no doy crédito con todo este follón de cercanías. Y me parece que voy a seguir flipando por una temporada más.
No es por ser gafe, pero, ¿15 días son correctos? O tambien es correr demasiado. Porque ya no se que pensar. Y tengo un mal presentimiento con esta línea, creo que lo peor aún esta por llegar.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Yo hoy no he podido llegar a la universidad. He estado 40min esperando el L95 en plaça Espanya!! Y no paraban de pasar un montón de autobuses a Cornellà, Sant Boi, El Prat llenos a más no poder.

Para saltarme 1 hora de la hora y media de clase que tenia hoy y luego tener que volver a estarme 3 horas en los transportes publicos he dado vuelta atras hacia Montigalà.
trainman
N9
N9

Post by trainman »

Y una cosa que no se ha mencionado es que los C4 que finalizan habitualmente su recorrido en Vilafranca lo hacen ahora en la estación de Comarruga (Sant Vicenç de Calders)
Sr.Horn
N4
N4

Post by Sr.Horn »

Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?

Perque avui una companya d'Alacant m'ha dit que l'Euromed en el que baixarà dimecres que ve surtirà de Sants, jo ja no sé qué pensar pero jo aniré en Bus al meu poble i fora problemes :S
Guigui
Administrador

El Fotracat en va ple

Post by Guigui »

Sr.Horn wrote:Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
Si et fixes en els diferents fils que hi fan referència, veuràs que tenen origen i final a Tarragona, i la resta en autocar.

Sr.Horn
N4
N4

Re: El Fotracat en va ple

Post by Sr.Horn »

Guigui wrote:
Sr.Horn wrote:Una pregunta, es parla molt de les Rodalies, pero els Euromeds, Alvia, Arco, Talgo que surten de Barcelona, exactament qué fan?
Si et fixes en els diferents fils que hi fan referència, veuràs que tenen origen i final a Tarragona, i la resta en autocar.
si aixó ja ho sabia, pero m'ha fet dubtar este matí.

En eixe cas, el bitllet serà Tarragona > Alacant imagino

TGN - ALC 44'20€

BCN - ALC 48.70€

i a part pagar lo que puga costar el bus, perque ni de conya el servei en autocar pot justificar els 5€ de diferència.
Guigui
Administrador

"Causes alienes a l'empresa"

Post by Guigui »

Sr.Horn wrote:i a part pagar lo que puga costar el bus, perque ni de conya el servei en autocar pot justificar els 5€ de diferència.
Però ja saps que són "causes alienes a l'empresa". Pobrets, encara carregarem el mort a Renfe pels pecats d'ens que no hi tenen absolutament res a veure!

:sant :patada :disparos

UT596001
N10
N10

Re: El Fotracat en va ple

Post by UT596001 »

Sr.Horn wrote:i a part pagar lo que puga costar el bus, perque ni de conya el servei en autocar pot justificar els 5€ de diferència.
PLANA et cobra bastant més de 5 euros per anar de Barcelona a Tarragona...
Sr.Horn
N4
N4

Post by Sr.Horn »

doncs quina estafa.. o no claro.

Si baixo a Benicarló (Baix Maestrat) en bus (HIFE) me costaria 19.90€ i unes 3 hores. Si tinc la tarjeta monedero en pagues la meitat :? pero vamos, molt ràpid té que ser si val 5€ :D
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Sr.Horn wrote:doncs quina estafa.. o no claro.
Els preus en general del servei d'autobús interurbà a Catalunya en general són una estafa.
Alfredo_21
N6
N6
Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Post by Alfredo_21 »

buf! Que percal...y encima la próxima semana puente de 4 días. Yo tenía pensado marcharme en tren a Vinaròs pero visto lo visto me parece que bajare en coche aunque me salga mucho más caro, no tengo ganas de ir cargando equipajes por ahí a lo bestia. Lo iba pensado hoy mientras iba por la AP7, pero es muy posible que la próxima semana volvamos a batir records de retenciones por esta autopista. ¿Que pensais respecto a eso? Porque creo que nadie ha caido en ello, pero en verano pasó lo que pasó.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
Sr.Horn
N4
N4

Post by Sr.Horn »

Por eso yo que tengo que bajar a Benicarló no sé qué hacer, el autocar serían horas largas de viaje, encima con retenciones, la vuelta el domingo ya no quiero ni pensarlo...y el tren, a parte que tendría que haber ido ya a comprar, los billetes para el ARCO el hecho de desplazarse hasta Tarragona en Autocar te garantiza algo?
Jordi Sugranyes
N5
N5

I el Costa Brava?

Post by Jordi Sugranyes »

A banda dels rodalies, per la línia de Vilafranca també deu passar el Costa Brava cada nit, no?

I una altra cosa. Un passatger que tingui per costum agafar el regional cap a Reus de les 21:25h a Passeig de Gràcia, a quina hora ha d'agafar el rodalies des de plaça catalunya o sants, per tenir temps per enllaçar a sant vicenç de calders amb aquest?

Perque avui una companya d'Alacant m'ha dit que l'Euromed en el que baixarà dimecres que ve surtirà de Sants, jo ja no sé qué pensar pero jo aniré en Bus al meu poble i fora problemes :S
Jordi Sugranyes
N5
N5

I el Costa Brava?

A banda dels rodalies, per la línia de Vilafranca també deu passar el Costa Brava cada nit, no?

I una altra cosa. Un passatger que tingui per costum agafar el regional cap a Reus de les 21:25h a Passeig de Gràcia, a quina hora ha d'agafar el rodalies des de plaça catalunya o sants, per tenir temps per enllaçar a sant vicenç de calders amb aquest?

Jordi Sugranyes
N5
N5

I el Costa Brava?

Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”