Page 96 of 121

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 03/11/2010 22:23
by Mako448
PoLeTe124 wrote:Per fi hi han més serveis a l'R4 què es fan en Civia!
Però encara em segueixo preguntant... perquè han tret els Civia de cop i volta, a l'R4 quan fins a Terrassa poden circular perfectament?
És un servei puntual que és fa amb Civia,avui el Martorell-Terrassa que ahir era 465,avui era doble de 447 com sempre.Si abans quan hi havien les 440R algún cop és colaven 440R en algún Terrassa-Martorell o Manresa-SVC,doncs com ara no n'hi ha 440R als serveis purs de rodalies,doncs és colen alguna 465 en serveis Martorell-Terrassa(no fan els SVC-Manresa per raons obvies).

Tot i no estic gens segur,peró l'unic nou servei(desde la reobertura del túnel de la Meridiana)de l'R4 que és fa amb Civia,i no estic 100% segur,és el Terrassa(6.09)-Molins de Rei(7.14).La resta dels pocs serveis amb Civia a l'R4 ja és feien abans del tall.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 04/11/2010 22:25
by trainman
Hoy he visto al 465-208 haciendo el Terrassa (20:39)-Vilafranca (22:17). Por lo que es de suponer que haya hecho también el L'Hospitalet (19:22)-Terrassa (20:16), ya que las unidades que hacen este L'Hospitalet-Terrassa son las que minutos después salen camino de Vilafranca.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 05/11/2010 8:17
by Jacob.CH
Ahir cap a les set de la tarda a Martorell hi havia el 465.755 (suposo que era un 465) en espera de fer un servei a l'Hospitalet. No m'he fixat si anava en simple o doble.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 05/11/2010 18:15
by Mako448
Pel que he llegit,sembla que les 463 que han marxat de Barcelona són la 201,202,205 i 206.En principi dues 463 que ara estàn a Saragossa i que abans estaven a Sevilla/Cadis,vindrien a Barcelona,possiblement siguin les unitats 204 i 207.Les 463 que marxen de Barcelona no aniràn a Astúries,sinó a Santander i a Saragossa.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.

Ara entenc per qué a l'R2 Nord veig més 447 del normal.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 05/11/2010 21:36
by UT447Barcelona
Mako448 wrote:Pel que he llegit,sembla que les 463 que han marxat de Barcelona són la 201,202,205 i 206.En principi dues 463 que ara estàn a Saragossa i que abans estaven a Sevilla/Cadis,vindrien a Barcelona,possiblement siguin les unitats 204 i 207.Les 463 que marxen de Barcelona no aniràn a Astúries,sinó a Santander i a Saragossa.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.

Ara entenc per qué a l'R2 Nord veig més 447 del normal.
Si, que hi ha moltes 447 per la R2 Nord!

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 07/11/2010 14:33
by ferroviario_catalan
Mako448 wrote:.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.
Ya tenemos más de 68 unidades Civia circulando. Suma:
465......57 uts.
464......12uts?
463......7 uts?

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 07/11/2010 16:25
by Mako448
ferroviario_catalan wrote:
Mako448 wrote:.No se jo si arribem als 68 Civies que hi haurien d'haver-hi abans de final d'any amb la marxa de dues 463,suposo que abans d'any s'entregaràn dues noves 465.
Ya tenemos más de 68 unidades Civia circulando. Suma:
465......57 uts.
464......12uts?
463......7 uts?
A mi em surten aquests comptes:

463:202,203,208,209,211,212*,213 i 214.Entre 7 i 8 unitats
464:203 a 211,219,221 a 224 14 unitats
465:201 a 223,227,228,237 a 255.43 unitats

Total entre 64 i 65 unitats,si les 463 que s'han anat a Saragossa i Santander és comptessin,si que seria 68 o 69 unitats.Tot i aixó,sembla que dues 463 de Sevilla/Cadis(ara a Saragossa)vindràn a Barcelona,i potser rebrem alguna 465 nova,ja arribariem als 68 que hi haurien d'haver-hi abans d'acabar l'any segons en Manel Nadal.

*I la 463.212 fa molt de temps que no circula,està apartada,primer a Mataró i ara a Birfucació,i grafitejada a sobre.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 07/11/2010 16:42
by trainman
Estos son los que tengo yo contados:

463: 203, 208, 209, 211 a 214 (7). Si añadimos al 463-204 y al 463-207 serían 9.
464: 203 a 211, 219, 221 a 223 (13).
465: 201 a 223, 227, 228, 237 a 255 (44).

Suman 64 si no se cuentan el 463-204 y el 463-207 y serían 66 si se cuentan.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 07/11/2010 19:50
by Jacob.CH
Navegant he trobat això (potser ja ho havíeu vist)
Potser us aclarirà una mica el recompte dels Civies ;)

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 08/11/2010 8:38
by Trenscat
Avui he vingut amb la 465.247 fent el Terrassa (7:00)-L'Hospitalet, perquè no em volia arriscar a baixar en FGC sent dia de vaga. Per cert, m'he creuat amb dos Civies 465 que anaven sense servei direcció Terrassa. Podria ser que la major part dels reforços Terrassa-L'Hospitalet es facin en 465 ja?

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 08/11/2010 13:30
by Pere
Trenscat wrote:Avui he vingut amb la 465.247 fent el Terrassa (7:00)-L'Hospitalet, perquè no em volia arriscar a baixar en FGC sent dia de vaga. Per cert, m'he creuat amb dos Civies 465 que anaven sense servei direcció Terrassa. Podria ser que la major part dels reforços Terrassa-L'Hospitalet es facin en 465 ja?
Així és, hi ha uns quants materials buits Montcada Bifurcació -Terrassa que baixen fent reforços Terrassa-l'Hospitalet.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Tuesday 09/11/2010 23:46
by trainman
Hoy avistado en servicio el 463-204 ex-Valencia, ex-Sevilla/Cádiz y ex-Zaragoza haciendo un Aeroport-Sant Celoni acoplado al 465-210.

También ha vuelto al servicio el 463-212, avistado haciendo un Sant Celoni-Aeroport junto al 465-209.

Y para acabar hoy el L'Hospitalet (20:13)-Terrassa (21:07) circulaba con composición 463+465, concretamente la formada por 463-208+465-241.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 10/11/2010 17:52
by Jacob.CH
I quin és el motiu de l'intercanvi dels Civies?

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 10/11/2010 19:41
by UT447Barcelona
L´intercanvi de Civies son d´Alstom-Caf o Alstom-Alstom ? ? Com hi havien Civies de Caf al nucli de Saragossa tinc aquest dubte!

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 10/11/2010 20:54
by victorcasta
L'intercanvi és entre Caf i Alstom i respon a la voluntat de tenir els trens de Caf concentrats als nuclis de Madrid, Astúries i Santander.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 10/11/2010 23:42
by ferroviario_catalan
victorcasta wrote:L'intercanvi és entre Caf i Alstom i respon a la voluntat de tenir els trens de Caf concentrats als nuclis de Madrid, Astúries i Santander.
Pero aquí hablamos que han rotado, o van a rotar ciertos civias con Zaragoza... Por qué motivo? Porque en Barcelona, disponemos de civias 100x100 alstom, y los que proponen para el cambio, son también de alstom...

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 11/11/2010 8:31
by Jacob.CH
ferroviario_catalan wrote:Por qué motivo? Porque en Barcelona, disponemos de civias 100x100 alstom, y los que proponen para el cambio, son también de alstom...
Claro, y de ahí mi pregunta.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 11/11/2010 9:25
by victorcasta
Dile que han rotado o que los han cambiado. Se trata de una cuestión de logística para los mantenimientos de los trenes. Seguramente, Renfe preferirá que los Civia de Zaragoza pasen la revisión en Barcelona que no en Madrid.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 11/11/2010 21:13
by ferroviario_catalan
victorcasta wrote:Dile que han rotado o que los han cambiado. Se trata de una cuestión de logística para los mantenimientos de los trenes. Seguramente, Renfe preferirá que los Civia de Zaragoza pasen la revisión en Barcelona que no en Madrid.
Venga ya, eso no puede ser,tiene que haber otra custión para el cambio o ratción, es lo mismo Barcelona que Madrid, aunque en Madrid no hay 463. Y si para hacerle el matenimiento, tienen que rotar los trenes (progamarlos para su núcleo de cercanías, cambiar todas las pegatias, etc etc,) es demasiado cacao. Lo lógico para el matenimiento, es que vengan a Barcelona, les hagan la R, y se vuelvan a su lugar (como hacen con los 592 de Lleida-La pobla).
Por cierto, ya están aquí los civias maños?

Re:

Posted: Friday 12/11/2010 15:46
by Jacob.CH
ferroviario_catalan wrote:en Madrid no hay 463.
¿Ah no?
Esto es como los de dos pisos; Madrid se queda las 450 de seis coches (excepto cuatro) y las 451 de tres coches se los queda Barcelona. Y de Civias, tampoco quieren los "pequeños" de tres coches... :)