Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 8:18
by Carlos González
El traçat seria per la Diagonal, no per l'Eixample, a més, Berlín té més habitants que Barcelona, i segueixo sense entendre perquè diuen alguns NO al tramvia per la Diagonal.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 9:01
by metring
Carlos González wrote:El traçat seria per la Diagonal, no per l'Eixample, a més, Berlín té més habitants que Barcelona, i segueixo sense entendre perquè diuen alguns NO al tramvia per la Diagonal.
Jo sí que ho entenc: perquè anar contra la consulta fa sis anys els va donar l'alcaldia i ara utilitzen el tramvia per intentar aconseguir-la de nou. Si el transport va bé o malament els importa un rave. Si posen els busos elèctrics serà inútil, perquè la situació seguirà igual que ara. Alguns s'haurien de jubilar pel bé dels ciutadans o centrar-se en concurs de creditors. Potser això explicaria aquesta campanya tant agressiva contra el tramvia...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 9:25
by Oriolix
Carlos González wrote:El traçat seria per la Diagonal, no per l'Eixample, a més, Berlín té més habitants que Barcelona, i segueixo sense entendre perquè diuen alguns NO al tramvia per la Diagonal.
Ara la Diagonal no està a l'Eixample? Impressionant
I sobre el total d'habitants, Barcelona té més població que Berlín. Siusplau, documenta't millor.
- Area Metropolitana de Barcelona: 4,7M, comptant superfície 1.000km2
- Berlín 4,1M, comptant superfície de 1.300km2
Re: CiU va a la seva
Posted: Friday 13/05/2016 9:31
by Sagrerenc
bigcoaster wrote:
Sagrerenc wrote:Paris és més densa que Barcelona i bé que hi funciona el tramvia...
Mmmm, però ho fa per les afores, no pel centre!
Però que el seu argument segueix sense aguantar-se igualment!
Home, dir que el T3a o el T3b passa pels afores és una mica exagerat. Es cert que el tramvia no passa per davant de Notre Dame, pero la majoria dels barris per on passa el T3a/T3b tenen una densitat d'entre 200 i 400 hab/ha similar a la dels barris situats a banda i banda del tronc central de la Diagonal.
El territori municipal de Paris és molt petit comparat amb la seva àrea metropolitana, és com si Barcelona s'acabés a la Ronda del Mig. Hi ha força municipis de la primera corona parisina més densos que alguns districtes de Barcelona.
Els boulevards des Maréchaux, per on passa el T3a/T3b, tenien un trànsit similar al del tram central de la Diagonal.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 10:25
by wefer
Acabaré la xorrada de discussió sobre la densitat i el tramvia amb una sola foto:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 11:38
by metring
Aquests qui diuen que s'unifiquin les dues xarxes de tramvia amb un bus elèctric, per la mateixa regla de tres, els dos trams de la L9 els poden unificar amb una vagoneta moguda pels usuaris, a l'antiga, no?
Veieu? No contamina, és ecològic, la gent fa braços...
Propostes perquè les pateixi altri
Posted: Friday 13/05/2016 11:53
by Guigui
Els que volen que per la Diagonal passi un bus elèctric o un monopatí col·lectiu en lloc del tramvia, probablement no han agafat ni agafaran mai el tramvia, el bus o el metro, sinó que són d'aquells que es creuen amb un dret innat d'ocupar l'espai de tothom amb 8 m2 de xapa.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 12:38
by metring
Comentari de La Vanguardia que ho clava molt:
És cert: a què ve tanta tensió, nerviosisme, etc.? Ni que li anés la vida si es fa la unió dels tramvies? No és normal! Què és que Unió només se salvarà si es posen els busos elèctrics??
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 12:49
by metring
En Blasi d'Unió, Unió en concurs de creditors, interès per posar el bus elèctric...Hagan juego, señores!!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 12:51
by metring
A tot això, els entesos de per aquí, em podeu dir empreses que fan busos elèctrics, si us plau?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 13:00
by Renfe445
metring wrote:A tot això, els entesos de per aquí, em podeu dir empreses que fan busos elèctrics, si us plau?
BYD (Build Your Dreams), Irizar... Esas son las que sé.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 13:35
by metring
Informen de que Blasi ja no és d'Unió. Qui ho és?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 13:37
by Granolleri
De tota manera, o és impressió meva o últimament estic veient moltes cartes al director en contra del tramvia per la Diagonal. I a favor pràcticament cap.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 13:39
by metring
Granolleri wrote:De tota manera, o és impressió meva o últimament estic veient moltes cartes al director en contra del tramvia per la Diagonal. I a favor pràcticament cap.
Perquè no interessa publicar les que estan a favor. Igualment, és trist veure com a la gent li renten el cervell.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 13:55
by Miquel
Doncs jo m'estic cansant de tantes mentires absurdes. Veig moltes piulades pel twiiter i em poso negre. Ja que els opositors no es farten d'obrir la boca, jo crec que nosaltres ve podriem fer alguna cosa per arribar a la ciutadania desmuntant com ha de ser tantes tonteries que no se sustenten amb res.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 14:32
by Carlos González
Oriolix wrote:
I sobre el total d'habitants, Barcelona té més població que Berlín. Siusplau, documenta't millor.
- Area Metropolitana de Barcelona: 4,7M, comptant superfície 1.000km2
- Berlín 4,1M, comptant superfície de 1.300km2
Que em documenti millor?
1: Tu no m'has entés bé, Berlín té més habitants que Barcelona, 2 milions més té Berlín. Barcelona: 1,6 M / Berlín: 3,4 M
2: Parlo de la població de les ciutats, no de les àrees metropolitanes.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 16:15
by Renfe445
Carlos González wrote:
Oriolix wrote:
I sobre el total d'habitants, Barcelona té més població que Berlín. Siusplau, documenta't millor.
- Area Metropolitana de Barcelona: 4,7M, comptant superfície 1.000km2
- Berlín 4,1M, comptant superfície de 1.300km2
Que em documenti millor?
1: Tu no m'has entés bé, Berlín té més habitants que Barcelona, 2 milions més té Berlín. Barcelona: 1,6 M / Berlín: 3,4 M
2: Parlo de la població de les ciutats, no de les àrees metropolitanes.
Berlín, es ciudad, es Land... de ahí también es la área metropolitana, creo.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 16:36
by metring
Miquel wrote:Doncs jo m'estic cansant de tantes mentires absurdes. Veig moltes piulades pel twiiter i em poso negre. Ja que els opositors no es farten d'obrir la boca, jo crec que nosaltres ve podriem fer alguna cosa per arribar a la ciutadania desmuntant com ha de ser tantes tonteries que no se sustenten amb res.
A mi també m'emprenyen força, i que consti que ni vaig votar Colau ni cobro comissió per part de Tram ni res (ja m'agradaria viure d'algun tema transportil! ), i si vosaltres teniu missatges per fer pedagogia i fer veure als ciutadans que quatre que volen recuperar la poltrona els estan prenent el pèl, ho poseu aquí i els enviem per Twitter també.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 13/05/2016 20:59
by Don Ramón
Carlos González wrote:Discrepo. N'hi han ciutats més denses i poblades per el món, i els hi funcionen bé el tramvia, Berlín per exemple. i Barcelona que té 2 milions menys que Berlín, no anirà bé el traçat de la Diagonal??, sento per dir això però, si us plau, que no em facin riure
Dato curioso: Tokio, probablemente de las ciudades más densas del mundo y la aglomeración más grande del mundo, conserva una línea de tranvía, que no es ninguna atracción turística ni reliquia tipo Tramvia Blau, sino una línea regular que por alguna razón sobrevivió el cierre y se ha ido modernizando para seguir cumpliendo su función. Esta línea tiene además un recorrido bastante céntrico (transcurre en buena medida por dentro de la popularísima línea circular ferroviaria).
Igualmente, creo que este argumento de "Barcelona es muy densa" es un sinsentido para defender cualquier cosa que no sea un ferrocarril pesado (léase Metro). Es una sandez sin igual decir que como es muy densa la ciudad metemos buses en lugar de tranvías. Santo cielo es que me siento sucio solo de redactar esa idea...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 14/05/2016 8:34
by metring
Bueno, pero ya has visto que hay gente que no solo no se siente sucia, sino que además no tienen pudor ni escrúpulos en adoctrinar con mentiras y manipulaciones y todos los del partido repiten lo mismo con un guión preparado. Para mi sencillamente no son válidos para debatir. Si al menos argumentaran con cara y ojos...