Odio les 447, 440R, 450, 451 i tot allò que tingui seients de tortura.
i si a sobre s fan servir per trajectes de més d'1 hora, ja frega l'aberració.
Enquesta: A quins trens de Renfe t'agrada viatjar?
- wefer
- Administrador
Re: Enquesta: A quins trens de Renfe t'agrada viatjar?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Jo hi he posat practicament tots els trens que no tenen a veure ni amb Rodalies ni amb Regionalies. Els tinc massa vistos
El meu vot anat a parar cap a algún tren de MD i LD.
Els rodalies malgrat que son els trens amb que vaig mes sovint resultan un pel incomodes quan per exemple el meu cas faig un anar i tornar El Vendrell-Plaça Catalunya, els seients son dolents per una estona llarga i ja no dic dels usuaris que fassin un trajecte llarg fins Puigcerdá...
Els rodalies malgrat que son els trens amb que vaig mes sovint resultan un pel incomodes quan per exemple el meu cas faig un anar i tornar El Vendrell-Plaça Catalunya, els seients son dolents per una estona llarga i ja no dic dels usuaris que fassin un trajecte llarg fins Puigcerdá...
I l'unic problema d'aquella linia no son nomes els seients durs de les 447, sino que a sobre son un congelador, les portes tanquen fatal, i fins hi tot n'hi ha algunes que per veure a fora ho pots fer per les juntes de les portes per estalviar-te mirar per aquelles finestres ronyoses
De nou al FTC