Viatge en 300 de TMB
Re: Viatge en 300 de TMB
Per sorteig? Amb la mala sort que tinc segur que no em toca
Espero que amb aquest mètode s'hi apunti qui realment hi vol/pot anar, perquè al ser un sorteig ja veig que molta gent que entri a la web s'hi apuntarà pel sol fet de "a veure si em toca" i després a l'hora de la veritat s'hi presentaran 4 ....
Espero que amb aquest mètode s'hi apunti qui realment hi vol/pot anar, perquè al ser un sorteig ja veig que molta gent que entri a la web s'hi apuntarà pel sol fet de "a veure si em toca" i després a l'hora de la veritat s'hi presentaran 4 ....
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Bé, si cada cotxe "dispone de 24 asientos fijos más 14 de abatibles" (molt catalana aquesta expressió, Wefer ), i en descomptem, per dir alguna cosa, 3-4 a cada cotxe pel personal encarregat de l'activitat, multiplicant per 3, i suposant que no hi hagi places "pre-assignades", surten de l'ordre de 100 places per a 100 afortunats participants.
Que tinguem sort! Si vens amb el Gran Metro no demanis un camí planer... sols un poc de sort
Que tinguem sort! Si vens amb el Gran Metro no demanis un camí planer... sols un poc de sort
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
PD: ...per a 50 afortunats participants, perquè les entrades sortejades, segons deixa entendre la publicitat a la portada del lloc web, són dobles
Això si només fan un viatge, perquè de 1 a 3 és molta estona... potser fan múltiples trajectes curts en comptes d'un de llarg (no se si l'estat del 300 és suficientment bo com per fer un viatge llarg, i no se si les tindran totes com per a que se'ls quedi tirat a mitja línia....).
Si les entrades son dobles i em toca una (dos), ja en guardaré una per algú, que jo en principi aniria sol.
Si les entrades son dobles i em toca una (dos), ja en guardaré una per algú, que jo en principi aniria sol.
- Fran-Ikarus
- N11
Jo crec (entrem en el terreny de les hipòtesis pures i dures), que es farà un únic viatge, i "d'1 a 3" és la finestra de temps que deuen tenir reservades les instal·lacions per a tenir el tren voltant per la xarxa. Que imagino que inclourà un temps inicial per a posar-ho tot a punt (tren i passatge), més el protocol final fins que el tinguin novament a la cotxera (i la "xarxa lliure")
Si el tren ha d'anar fins al tram original del Gran Metro, ja sigui per a fer un viatge "senzill", o recòrrer el tram inicial més el ramal sencers, etc. això ja porta una estona. I si es baixa a alguna estació per explicar-hi coses (Jaume I, Fontana, etc.),el temps ja no dóna gaire més de si.
A més, tenir un grup de gent a la 1 per a fer aquesta activitat nocturna, encara, però convocar un segon grup a les 2?, o tenir-los a La Pau esperant d'1 a 2... No ho crec.
De moment, ens queda l'esperança. I, per a la nostra petita comunitat, l'avantatge de que difícilment algú externe ens voldrà acompanyar, així que moltes de les entrades que ens puguin tocar a nosaltres, al capdavall li toquen a dos
Si el tren ha d'anar fins al tram original del Gran Metro, ja sigui per a fer un viatge "senzill", o recòrrer el tram inicial més el ramal sencers, etc. això ja porta una estona. I si es baixa a alguna estació per explicar-hi coses (Jaume I, Fontana, etc.),el temps ja no dóna gaire més de si.
A més, tenir un grup de gent a la 1 per a fer aquesta activitat nocturna, encara, però convocar un segon grup a les 2?, o tenir-los a La Pau esperant d'1 a 2... No ho crec.
De moment, ens queda l'esperança. I, per a la nostra petita comunitat, l'avantatge de que difícilment algú externe ens voldrà acompanyar, així que moltes de les entrades que ens puguin tocar a nosaltres, al capdavall li toquen a dos
Quina por!!!!!!!!!! tens tota la raó...a més, sent l'activitat q és, a mi m'escou molt i molt aquest métode d'assignacióaim wrote:Per sorteig? Amb la mala sort que tinc segur que no em toca
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Nois, m'ha dit una font ben informada que TMB el publicita com un acte públic i obert a tothom, però que a l'hora de la veritat, de les 250 places disponibles, gairebé totes estan adjudicades entre autoritats, polítics, patrocinadors, etc., i només una dotzena es sortejaran per la web. M'han demanat que us ho digui, per tal que no us feu falses espectatives, tot i el rebombori de donar-ho a conèixer en general
O sigui Tripartit i cia, i les altes esferes de l'empresa entre d'altres se suposa que tenen el privilegi de poder-hi assistirmetring wrote:Nois, m'ha dit una font ben informada que TMB el publicita com un acte públic i obert a tothom, però que a l'hora de la veritat, de les 250 places disponibles, gairebé totes estan adjudicades entre autoritats, polítics, patrocinadors, etc., i només una dotzena es sortejaran per la web. M'han demanat que us ho digui, per tal que no us feu falses espectatives, tot i el rebombori de donar-ho a conèixer en general
A la 1 de la nit.
Si es cert, tots els directius de l'empresa, ja poden començar a dimitir, sobren i a sobre ocupen.
Ja estem acostumats que les inaguracions siguin a porta tancada, peró un viatge nocturn...
Espero que Dilluns surti aigua clara sobre aquest tema, ja que jo tenia moltíssima ilusió a anar-hi.
El metro de Barcelona amb motoristes!
És broma, oi?metring wrote:Nois, m'ha dit una font ben informada que TMB el publicita com un acte públic i obert a tothom, però que a l'hora de la veritat, de les 250 places disponibles, gairebé totes estan adjudicades entre autoritats, polítics, patrocinadors, etc., i només una dotzena es sortejaran per la web.
Val, treuen a passejar el 300 però el viatge serà per a polítics i autoritats que en sa vida utilitzen el metro i que ni deuen saber que ******* és el 300
Després ho trauran per les notícies com a acte obert i públic i que es preocupen molt per la històric, bla bla... Vaja, que el passeig que farà serà el mateix que deu fer de tant en tant per no podrir-se però amb polítics dins.... vergonyós.
Si aquest viatge "públic" i "obert" a tothom almenys servís per a que aquest acte es repetís de forma constant (i de forma oberta), que és el que es fa a la resta de ciutats on realment es cuida el material històric.... en fi, el de sempre, que volen la notícia per fer-se publicitat, i si no hi ha polítics pel mig no la tenen. Que actualitzin al web i que posin el nombre REAL de places, 12 i 238 reservades per polítics i cia. A veure si tenen ***** de posar-ho així i no vendre fum....
Ah, i suposo que les entrades que es sortejaran per ral.li amb busos històrics serà igual? Encara que aquí almenys ho podrem veure des de fora....
- Guigui
- Administrador
Ja ho han hagut d'esguerrar
Vaja, per a abusadors de cotxe oficial que amb prou feines saben què és un metro i que es deuen pensar que, pel fet de ser de nit, hi munten una discoteca i tot.metring wrote:Nois, m'ha dit una font ben informada que TMB el publicita com un acte públic i obert a tothom, però que a l'hora de la veritat, de les 250 places disponibles, gairebé totes estan adjudicades entre autoritats, polítics, patrocinadors, etc., i només una dotzena es sortejaran per la web.
Compte si hi aneu, que no us encomanin res...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- automotorserie 436
- N7
Alguien puede explicarme como se inscribe en el sorteo para la noche mágica del 300?, no lo logro!
Gracias
Gracias
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Fins Dilluns en teoria res de res segons diuen.
El metro de Barcelona amb motoristes!
I esteu segur que els polítics voldran un dimecres a la 1 de la nit donar una volta amb metro?
- wefer
- Administrador
Les ganes que tenen d'assistir a aquests actes són directament proporcionals a la proximitat d'eleccions i la presència de càmeres.MZA_1600 wrote:I esteu segur que els polítics voldran un dimecres a la 1 de la nit donar una volta amb metro?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trenscat
- N10
Realment patètic tot plegat. A veure avui com va la cosa però 12 places només és tristíssim
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
La web ja funciona, l'activitat hi surt però no n'hi ha cap lloc per apuntar-s'hi
http://primaveracultural.tmb.cat/evento ... lang=ca-ES
http://primaveracultural.tmb.cat/evento ... lang=ca-ES
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
El dilluns finiquitat i les entrades missing...
Voleu dir que no estaran apanyades fins i tot les del sorteig???
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Tot plegat vergonyós, qui seràn els convidats? (mode ironia on)Trytasa Baldaquino wrote:El dilluns finiquitat i les entrades missing...
- Regidors de tot tipus.
- OCSAL.(així aprofiten per veure la nova adquisició)
- Graffiters.
- Carteristes.
- Usuaris de la T-CUELAS
Alerta!!! Ja es pot participar al concurs per obtenir les entrades, tant per Ral·li Bus com pel viatge amb el 300, ara bé, agafeu-vos fort.... Sortegen tan sols 4 entrades dobles! (tant pel 300 com pel ral·li bus). A les bases posa que les entrades estan valorades en 50€ (ídem pels busos). Vol dir això que les 8 aquestes les regalen i la resta a pagar? (a excepció dels polítics i cia., que aquests van per la cara)
En fi, si son només 8 les persones que hi poden anar i la resta son enxufats, no veig enlloc on està lo "romàntic" del viatge ni tampoc lo de que és per appasionats al transport.....
Jo al final m'estic pensant si participar-hi o no, perquè la gràcia de viatges com aquest és fer-los amb gent que gaudeixi com tu, i no pas amb una colla que estarà pendent de sortir bé davant les càmeres per les pròximes eleccions.
En fi, si son només 8 les persones que hi poden anar i la resta son enxufats, no veig enlloc on està lo "romàntic" del viatge ni tampoc lo de que és per appasionats al transport.....
Jo al final m'estic pensant si participar-hi o no, perquè la gràcia de viatges com aquest és fer-los amb gent que gaudeixi com tu, i no pas amb una colla que estarà pendent de sortir bé davant les càmeres per les pròximes eleccions.
Jo segueixo sense veure on inscriurem.