Page 2 of 2
Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos
Posted: Monday 10/01/2011 15:50
by ABB_Traccion
SERBI wrote:
A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent
sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.
*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.
Salutacions.
Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos
Posted: Monday 10/01/2011 19:33
by 470
ABB_Traccion wrote:SERBI wrote:
A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent
sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.
*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.
Salutacions.
Yo no diria tanto, año pasado firmaron contratos por unos 800 M de euros (mas o menos) y este año ponen sobre railes el avril y estan a la espera del contrato del Ave para Arabia saudi, si lo pierde puede que alstom de Santa Perpetua salga beneficiada, y esos si que tienen las naves vacias.
Re: La primera rama de talgo a Bòsnia,fotos
Posted: Monday 10/01/2011 22:36
by ABB_Traccion
470 wrote:ABB_Traccion wrote:SERBI wrote:
A finals d'aquest mes vindrà la tercera rama.El Talgo sembla ser molt eficaç ja que les entregues es fan mesos abans de les dates acordades.
Més que ser eficaços és que no tenen gaire feina* -per no dir cap...- i poden anar fent
sin prisa pero sin pausa i entregant abans fins i tot de les dates acordades, no es pot comparar amb Siemens o Bombardier que, de feina, els hi en sobra i es veuen negres per entregar-ho al termini previst.
*Feina entesa a quant muntatge i fabricació de trens Talgo, altra cosa és el manteniment dels mateixos de Renfe.
Salutacions.
Yo no diria tanto, año pasado firmaron contratos por unos 800 M de euros (mas o menos) y este año ponen sobre railes el avril y estan a la espera del contrato del Ave para Arabia saudi, si lo pierde puede que alstom de Santa Perpetua salga beneficiada, y esos si que tienen las naves vacias.
Sí 470 pero teniendo en cuenta que antes Talgo tuvo mucho más volúmen de trabajo, entre los coches del 102, 112 (ya todas entregadas, si no me equivoco), Talgo VII (y posterior reforma a S-130) y TH VII (que algunas ahí están, pudriéndose)... y el Avril es un proyecto de Talgo.
Un saludo