Adaptar d'una vegada per totes la Diagonal a allò que és, un eix metropolità, amb tot el que comporta (ferrocarril d'alta capacitat) et sembla una idea escabellada? Zona Universitària, Francesc Macià, CBD, Glòries, 22@, Fòrum no configura un eix de mobilitat?Eslebeberlin wrote:D l'opció del RACC, del Sr. Acebillo etc... invents com el monorail o rodalies que fan de metro i que no connecten els principals eixos de mobilitat etc. Els mateixos que van tenir la idea de fer estacions com el Camp de Tarragona o Guadalajara al mig del no-res i que volien tancar els ferrocarrils de Sarrià per no ser rentables (ara ja van saturats).
Em sembla que confons els termes, company...
Tornem-hi. Alguns sembla que no volen entendre que el tramvia no és incompatible amb el metro; que, de fet, són dos mitjans que tenen ben poc a veure pel que fa a l'objectiu. Ja posats a invocar l'Europa civilitzada, mira http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=167978#p167978 què vaig dir fa poc sobre Viena.Eslebeberlin wrote:En moments de crisi més que mai s'ha de copiar el que es fa la Europa civilitzada. München, Burdeus, Dublin, Düsseldorf-Essen-Dortmund, etc... Inclòs és el model a seguir que és copiat i iniciant-se a ciutats com ara a Hamburg reintroduint el tram.