Inauguració Sagrera L9

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Inauguració Sagrera L9

Post by liniadelRipollés »

Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

liniadelRipollés wrote:Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Hi estic d'acord, i en especial per una cosa. Quan se surt per la primera porta de totes, en l'espai entre les mampares i el tren hi ha un corrent d'aire que em feia venir ganes de quedar-me al mig, si no fos perquè embusso el pas de la gent i s'han de tancar.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
xan
N3
N3

Post by xan »

Pregunta:
La L9 seguirà amb horari parcial, com fins ara, o ara que arriba a Sagrera el ampliaran com la resta de la xarxa?
I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

xan wrote:Pregunta:
La L9 seguirà amb horari parcial, com fins ara, o ara que arriba a Sagrera el ampliaran com la resta de la xarxa?
L9 i 10 ja fan servir horari normal des d'avui. El pitjor és que ja no tindrem més dosis d'L9/10 fins al 2012, i només tindrem L5, L2, i prou.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
xan
N3
N3

Post by xan »

La veritat, em conformo amb aquest magnífic trajecte que em estalviarà temps (i una costa!) a l'arribada a la meva feina.
Això sí, segueixo amb temor que algun descerebrat manipuli la porta davantera i ens deixi aturats mitja horeta ... :cop
I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
aim
N9
N9

Post by aim »

Quants heu topat amb el borde que hi havia a Onze de Setembre que no deixava baixar a ningú pels ascensors? (a no ser que anessis amb cadira de rodes). A la resta d'estacions amablement et convidaven a pujar pels ascensors i aquí el tio aquest et fotia fora i se't quedava mirant amb mala cara fins que no baixaves per les escales.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Guigui
Administrador

Depèn de la profunditat

Post by Guigui »

No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

Jo el que em vull queixar és de les escales mecàniques ETERNES de Sagrera. Tant difícil és fer un pou d'ascensors com a la resta d'estacions? no se suposa que serà un intercanviador de dimensions colossals, i amb gran quantitat d'usuaris? Em sembla molt trist que estacions amb menys importància que aquesta disposin de tot d'ascensors, i en un enllaç de quatre línies de metro, cinc en un futur, hi hagi això.
marc
N8
N8

Post by marc »

Totalment d'acord. Ara Onze de setembre tampoc es que sigui molt millor pel que fa a accesos. Nomes espero que com que l'estacio actual de Sagrera L9/10 es per a la L4, la definitiva sigui millor i amb ascensors.
De nou al FTC
ElDesi1994
N7
N7
Facebook: Josué Ferrero

Post by ElDesi1994 »

No ha estat malament la inauguració. Quan han obert les portes a La Sagrera, la gent va aplaudir. :)
Bitllet Conmemoratiu de la Inauguració
Bitllet Conmemoratiu de la Inauguració
bi.jpg (99.15 KiB) Viewed 5632 times
Parlem amb propietat.
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.

Veurem com queda tot quand estigui acabat l'enllaç amb rodalies Renfe.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

liniadelRipollés wrote:Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Doncs serà una qüestió psicològica d'estretor, a diferència d'altres estacions més grans, però les instalacions estan climatizades.
bitxofo
N7
N7

Post by bitxofo »

foronda 141 wrote:Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.

A mi també m'ha estranyat molt aquest transbordament de la línia 1 a les 9/10 travessant tota l'andana de la línia 5... :o Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
;)
Deixo una foto meva de l'estació ONZE DE SETEMBRE:
Image
:o
Visca el metro!!
aim
N9
N9

Re: Depèn de la profunditat

Post by aim »

Guigui wrote:No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Si no em queixo pas d'això, però sent el dia de la inauguració el normal és que la gent vagi a provar-ho tot. No hi havia ni aglomeració de gent, així que trobo una tonteria que anés "prohibint" a la gent utilitzar l'ascensor.

Per cert, a Onze de Setembre l'ascensor que porta al carrer estava espatllat, i almenys una de les escales automàtiques també va cascar.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

bitxofo wrote:
foronda 141 wrote:Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.

A mi també m'ha estranyat molt aquest transbordament de la línia 1 a les 9/10 travessant tota l'andana de la línia 5... :o Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Una de les "pegues" que he trobat, precisament, és que fent aquest trasbordament (jo venia en L1) a les andanes de la L1 sí que hi ha indicacions ->L5 i ->L9/L10, però hi ha hagut un moment en el qual les ->L9/L10 "s'han perdut", i només veia indicacions ->L5 (cap a l'andana de L5). Moment en el qual et planteges si has de seguir convençut cap endavant, o és que t'has passat la "cruïlla" cap a L9/10. Després segueixes, i a l'andana de L5 ja retrobes indicacions ->L9/L10, però fins aquí hi ha un tram sense indicacions.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Guigui
Administrador

Potiners

Post by Guigui »

bitxofo wrote:Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Significarà que caldrà fer la mateixa gimcana per anar de l'L1 a l'L4. Amb les obres que hi han fet i estan fent, hauria sigut prou fàcil fer-hi un vestíbul-rotonda que permetés un accés directe a totes les línies de metro i rodalia.

metring
Administrador

Re: Depèn de la profunditat

Post by metring »

aim wrote:
Guigui wrote:No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Si no em queixo pas d'això, però sent el dia de la inauguració el normal és que la gent vagi a provar-ho tot. No hi havia ni aglomeració de gent, així que trobo una tonteria que anés "prohibint" a la gent utilitzar l'ascensor.

Per cert, a Onze de Setembre l'ascensor que porta al carrer estava espatllat, i almenys una de les escales automàtiques també va cascar.
Doncs jo trobo un agobi que haguem de baixar i pujar tantes escales per la exagerada profunditat d'aquestes dues estacions (calia realment fer-les tant profundes? Jo ho dubto molt, al igual que pasa amb Bon Pastor, no hi havia lloc per fer l'estació menys profunda?), i que no hagin fets ascensors d'alta capacitat com a moltes altres d'aquestes línies, en aquest cas trobo normal que la gent s'estimi més agafar l'ascensor, no donen ganes d'estar tanta estona amb les escales mecàniques. Oi que quan anem a un edifici alt, tirem més aviat d'ascensor, per anar més ràpid? Doncs el mateix.
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.

Un altre deficiencia que trovo, es que ja que han fet els accesos molt amplis, nomes hagin posat escala mecánica per pujar, pro no per baixar a las escalas de la boca, encara que hi hagi ascensor.
Guigui
Administrador

Improvisació tradicional

Post by Guigui »

foronda 141 wrote:Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.
Naturalment, a TMB tot just feia unes horetes que se sabia que s'inauguraria aleshores...

bitxofo
N7
N7

Re: Improvisació tradicional

Post by bitxofo »

Guigui wrote:
foronda 141 wrote:Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.
Naturalment, a TMB tot just feia unes horetes que se sabia que s'inauguraria aleshores...
Suposo que fas broma pq ja se sabia feia setmanes que s'inauguraven el 26/6/2010!
TMB ho deixa tot pel final... Per exemple:
Hi ha molts mapes de metro caducadíssims, de fa anys.
:o
Visca el metro!!
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”