Page 2 of 3
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 20:18
by liniadelRipollés
Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 20:22
by Lluita1714
liniadelRipollés wrote:Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Hi estic d'acord, i en especial per una cosa. Quan se surt per la primera porta de totes, en l'espai entre les mampares i el tren hi ha un corrent d'aire que em feia venir ganes de quedar-me al mig, si no fos perquè embusso el pas de la gent i s'han de tancar.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 20:44
by xan
Pregunta:
La L9 seguirà amb horari parcial, com fins ara, o ara que arriba a Sagrera el ampliaran com la resta de la xarxa?
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 20:46
by Lluita1714
xan wrote:Pregunta:
La L9 seguirà amb horari parcial, com fins ara, o ara que arriba a Sagrera el ampliaran com la resta de la xarxa?
L9 i 10 ja fan servir horari normal des d'avui. El pitjor és que ja no tindrem més dosis d'L9/10 fins al 2012, i només tindrem L5, L2, i prou.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 20:55
by xan
La veritat, em conformo amb aquest magnífic trajecte que em estalviarà temps (i una costa!) a l'arribada a la meva feina.
Això sí, segueixo amb temor que algun descerebrat manipuli la porta davantera i ens deixi aturats mitja horeta ...
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 22:09
by aim
Quants heu topat amb el borde que hi havia a Onze de Setembre que no deixava baixar a ningú pels ascensors? (a no ser que anessis amb cadira de rodes). A la resta d'estacions amablement et convidaven a pujar pels ascensors i aquí el tio aquest et fotia fora i se't quedava mirant amb mala cara fins que no baixaves per les escales.
Depèn de la profunditat
Posted: Saturday 26/06/2010 22:38
by Guigui
No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 22:42
by Lluita1714
Jo el que em vull queixar és de les escales mecàniques ETERNES de Sagrera. Tant difícil és fer un pou d'ascensors com a la resta d'estacions? no se suposa que serà un intercanviador de dimensions colossals, i amb gran quantitat d'usuaris? Em sembla molt trist que estacions amb menys importància que aquesta disposin de tot d'ascensors, i en un enllaç de quatre línies de metro, cinc en un futur, hi hagi això.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 22:48
by marc
Totalment d'acord. Ara Onze de setembre tampoc es que sigui molt millor pel que fa a accesos. Nomes espero que com que l'estacio actual de Sagrera L9/10 es per a la L4, la definitiva sigui millor i amb ascensors.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Saturday 26/06/2010 23:08
by ElDesi1994
No ha estat malament la inauguració. Quan han obert les portes a La Sagrera, la gent va aplaudir.
- Bitllet Conmemoratiu de la Inauguració
- bi.jpg (99.15 KiB) Viewed 5645 times
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Sunday 27/06/2010 2:22
by foronda 141
Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.
Veurem com queda tot quand estigui acabat l'enllaç amb rodalies Renfe.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Sunday 27/06/2010 2:58
by victorcasta
liniadelRipollés wrote:Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Doncs serà una qüestió psicològica d'estretor, a diferència d'altres estacions més grans, però les instalacions estan climatizades.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Sunday 27/06/2010 3:01
by bitxofo
foronda 141 wrote:Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.
Veurem com queda tot quand estigui acabat l'enllaç amb rodalies Renfe.
A mi també m'ha estranyat molt aquest transbordament de la línia 1 a les 9/10 travessant tota l'andana de la línia 5...
Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Deixo una foto meva de l'estació ONZE DE SETEMBRE:
Re: Depèn de la profunditat
Posted: Sunday 27/06/2010 8:06
by aim
Guigui wrote:No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Si no em queixo pas d'això, però sent el dia de la inauguració el normal és que la gent vagi a provar-ho tot. No hi havia ni aglomeració de gent, així que trobo una tonteria que anés "prohibint" a la gent utilitzar l'ascensor.
Per cert, a Onze de Setembre l'ascensor que porta al carrer estava espatllat, i almenys una de les escales automàtiques també va cascar.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Sunday 27/06/2010 10:37
by Fran-Ikarus
bitxofo wrote:foronda 141 wrote:Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.
Veurem com queda tot quand estigui acabat l'enllaç amb rodalies Renfe.
A mi també m'ha estranyat molt aquest transbordament de la línia 1 a les 9/10 travessant tota l'andana de la línia 5...
Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Una de les "pegues" que he trobat, precisament, és que fent aquest trasbordament (jo venia en L1) a les andanes de la L1 sí que hi ha indicacions ->L5 i ->L9/L10, però hi ha hagut un moment en el qual les ->L9/L10 "s'han perdut", i només veia indicacions ->L5 (cap a l'andana de L5). Moment en el qual et planteges si has de seguir convençut cap endavant, o és que t'has passat la "cruïlla" cap a L9/10. Després segueixes, i a l'andana de L5 ja retrobes indicacions ->L9/L10, però fins aquí hi ha un tram sense indicacions.
Potiners
Posted: Sunday 27/06/2010 12:04
by Guigui
bitxofo wrote:Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Significarà que caldrà fer la mateixa gimcana per anar de l'L1 a l'L4. Amb les obres que hi han fet i estan fent, hauria sigut prou fàcil fer-hi un vestíbul-rotonda que permetés un accés directe a totes les línies de metro i rodalia.
Re: Depèn de la profunditat
Posted: Sunday 27/06/2010 12:30
by metring
aim wrote:Guigui wrote:No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Si no em queixo pas d'això, però sent el dia de la inauguració el normal és que la gent vagi a provar-ho tot. No hi havia ni aglomeració de gent, així que trobo una tonteria que anés "prohibint" a la gent utilitzar l'ascensor.
Per cert, a Onze de Setembre l'ascensor que porta al carrer estava espatllat, i almenys una de les escales automàtiques també va cascar.
Doncs jo trobo un agobi que haguem de baixar i pujar tantes escales per la exagerada profunditat d'aquestes dues estacions (calia realment fer-les tant profundes? Jo ho dubto molt, al igual que pasa amb Bon Pastor, no hi havia lloc per fer l'estació menys profunda?), i que no hagin fets ascensors d'alta capacitat com a moltes altres d'aquestes línies, en aquest cas trobo normal que la gent s'estimi més agafar l'ascensor, no donen ganes d'estar tanta estona amb les escales mecàniques. Oi que quan anem a un edifici alt, tirem més aviat d'ascensor, per anar més ràpid? Doncs el mateix.
Re: Inauguració Sagrera L9
Posted: Sunday 27/06/2010 12:37
by foronda 141
Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.
Un altre deficiencia que trovo, es que ja que han fet els accesos molt amplis, nomes hagin posat escala mecánica per pujar, pro no per baixar a las escalas de la boca, encara que hi hagi ascensor.
Improvisació tradicional
Posted: Sunday 27/06/2010 13:08
by Guigui
foronda 141 wrote:Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.
Naturalment, a TMB tot just feia unes horetes que se sabia que s'inauguraria aleshores...
Re: Improvisació tradicional
Posted: Tuesday 29/06/2010 4:12
by bitxofo
Guigui wrote:foronda 141 wrote:Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.
Naturalment, a TMB tot just feia unes horetes que se sabia que s'inauguraria aleshores...
Suposo que fas broma pq ja se sabia feia setmanes que s'inauguraven el 26/6/2010!
TMB ho deixa tot pel final... Per exemple:
Hi ha molts mapes de metro caducadíssims, de fa anys.