Page 2 of 2
Re: Per mi el . . .
Posted: Monday 20/08/2012 14:04
by oriolp13
Que t'has d'emportar? RES!!! Després és per gent com tu (o que pensa fer el mateix que tu) que al cap d'uns anys s'intenten recuperar alguns trens per a fer-los turístics i hi ha una feinada...perquè s'han dedicat a emportar-se'n coses (que a més no els pertànyen)...
PD: a més, només havent vist fotos dubto que puguis calificar la comoditat o si és més o menys "cutre" un tren que un altre...
Re: Últims trens amb material convencional
Posted: Tuesday 28/08/2012 22:03
by Euromed1071
Parlant de comoditat...
Els trens Alvia S-130 tenen la mateixa comoditat que qualsevol tren talgo?
Es que el proper dissabte realitzaré una escapada en un tren d'aquesta serie i voldria saber si ho es o no.
Per cert, la nova classe Turista Plus en trens Euromed i Ave és comparable a la classe Prefernt en els Arco, Alaris i Talgo? Es a dir: més amplitud i comoditat; però sense restauració, oi?
Re: Últims trens amb material convencional
Posted: Wednesday 29/08/2012 1:15
by 437.001
Euromed1071 wrote:Parlant de comoditat...
Els trens Alvia S-130 tenen la mateixa comoditat que qualsevol tren talgo?
Es que el proper dissabte realitzaré una escapada en un tren d'aquesta serie i voldria saber si ho es o no.
Et responc el què conec: els trens 130 (i els 730, els seus derivats) són igual de comfortables que els Talgos de darrera generació.
I són més comfortables que els Talgos més antics.
En aquest aspecte tenen ben poca diferència amb els AVEs 102.
Re: Per mi el . . .
Posted: Wednesday 29/08/2012 9:20
by Fran-Ikarus
raulitinbcn wrote:En defeinitiva, ara está a Mora la Nova i grafitejat. Un dia d'aquest aniré i mirare d'emportar-me alguna cosa.
Això ho estàs dient seriosament?
Re: Últims trens amb material convencional
Posted: Wednesday 29/08/2012 10:37
by Euromed1071
Dons aleshores cap problema. Jo he viatjat amb trens talgo de darrera generació (no S-130, NI s-730) i els trobo força comfortables.