Posted: Thursday 27/09/2007 10:28
L'Alvia no para a PdG.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Amb l'arrivada de l'AVE, no hi haurà Alvia doncs ningú voldrà anar amb aquest tren, si tens un AVE que arriba a 100 km/h més que l'altre.EUKibo wrote:Els trens que hi ha ara seguiran estant. De fet no poden treure cap LD perquè l'AVE no fara cap servei ja existent. El Barcelona-Sants -> Madrid és un servei nou, que com a molt podria treure l'Alvia fastidiant els passatgers d'Estació de França i Passeig de Gràcia.
A Girona l'únic LD no internacional que tenen és l'Estrella Costa Brava que té els dies comptats. Tots els altres trens són trens que van a França (entre d'ells el "Mare Nostrum" Cartagena-Montpellier).EUKibo wrote:Tot i que hi ha algun rumor que treuran tots els LD amb l'arribada de l'AVE i se'ls en fot molt que el Barcelonès Nord i Girona es quedin sense LD.
Si bueno, seguro que desaparecerá, y el viaje medio barato tambien. Porque em gustaría saber los precios que van a meter a todos estos viajes larga distancia en LAV. Es que no lo quiero ni imaginar. No quiero pagar más de 20 € Barcelona - Tarragona, porque para eso, me voy en coche, por ejemplo, y lo mismo con Girona.wefer wrote:Progressivament i amb el temps, Llarga Distància tal com ara l'entenem és quelcom que desapareixerà, absorvida per l'alta velocitat.
Igualment, bona part dels regionals seran substituïts per llençadores d'alta velocitat i els regionals actuals es limitaran a servir les poblacions petites intermitges.
Està clar que això no passarà el dia després que s'inauguri la LAV, però només és qüestió de temps.
Per aquests trajectes, seguiràs podent pagar uns 10 € a/t. Perquè no seran tan cafres a Renfomentadif de treure els MD i deixar sense servei els pobles més enllà de St. Vicenç de Calders i Maçanet, respectivament.Alfredo_21 wrote:No quiero pagar más de 20 € Barcelona - Tarragona, porque para eso, me voy en coche, por ejemplo, y lo mismo con Girona.
Els Madrid-Toledo d'Alta Velocitat (Avant) costen 8,6 €Alfredo_21 wrote: Porque em gustaría saber los precios que van a meter a todos estos viajes larga distancia en LAV. Es que no lo quiero ni imaginar. No quiero pagar más de 20 € Barcelona - Tarragona, porque para eso, me voy en coche, por ejemplo, y lo mismo con Girona.
Amb els bitllets de Regionals al mateix preu, ho dubto. A més, tenim la merescuda fama de vaca lletera de l'imperi la qual es pot esprémer fins a l'extenuació...wefer wrote:Els Madrid-Toledo d'Alta Velocitat (Avant) costen 8,6 €
Per tant, un BCN-Tarragona o un BCN-Girona en Alta Velocitat quedarien al voltant d'uns 9,5 €
Si volen descongestionar les vies d'ample ibèric això és el que caldrà baixar els preus per baixar la demanda de regionals. En definitiva buidar de regionals la infrasctrudura de rodalies. De fet si prosperen les Rodalies de Girona i les Rodalies de Tarragona sortiria tothom guanyant perque s'augmentarien totes les frequüencies i no hi hauria problemes de que un regional express agafi un rodalies davant i vagi lent o que els rodalies s'hagin d'estar 15min sense circular perque es programa un servei express a una certa hora... Per exemple si estàs a Granollers i vols anar a Girona vas a Barcelona Sagrera i després fins Girona... Es podria trigar menys que amb un regional actual directe i es podrien augmentar freqüències a la R2 i de les conexions Barcelona-Girona beneficiant a tots.Guigui wrote:Amb els bitllets de Regionals al mateix preu, ho dubto. A més, tenim la merescuda fama de vaca lletera de l'imperi la qual es pot esprémer fins a l'extenuació...wefer wrote:Els Madrid-Toledo d'Alta Velocitat (Avant) costen 8,6 €
Per tant, un BCN-Tarragona o un BCN-Girona en Alta Velocitat quedarien al voltant d'uns 9,5 €
És totalment insensat pretendre que, al nucli de Rodalies de Barcelona, només hi hagi connexions directes amb Barcelona, i ídem a Girona, Tarragona, etc. Hi ha prou gent de Torredembarra que vol anar a Barcelona, i de Granollers a Girona, i de Sitges a Tarragona, etc.EUKibo wrote:Si volen descongestionar les vies d'ample ibèric això és el que caldrà baixar els preus per baixar la demanda de regionals. En definitiva buidar de regionals la infrasctrudura de rodalies. De fet si prosperen les Rodalies de Girona i les Rodalies de Tarragona sortiria tothom guanyant perque s'augmentarien totes les frequüencies i no hi hauria problemes de que un regional express agafi un rodalies davant i vagi lent o que els rodalies s'hagin d'estar 15min sense circular perque es programa un servei express a una certa hora... Per exemple si estàs a Granollers i vols anar a Girona vas a Barcelona Sagrera i després fins Girona... Es podria trigar menys que amb un regional actual directe i es podrien augmentar freqüències a la R2 i de les conexions Barcelona-Girona beneficiant a tots.
Tot i que no estaria malament de tant en tant algun regional convencional de Barcelona a Girona perque si algú de Sant Celoni per exemple vol anar directe i estalviar-se uns caleres...
Trigaries més que amb l'actual Delta. I més car.EUKibo wrote:Per exemple si estàs a Granollers i vols anar a Girona vas a Barcelona Sagrera i després fins Girona...
L´estació en qüestió és l´anomenada en el projecte "Manoteras", vulgarment (i històricament) coneguda en el món ferroviari com a... Hortaleza!!!tranvia.org wrote:El acto oficial de apertura de la nueva estación de Fuente de La Mora será el jueves 17 por la tarde. Es de suponer que el 18 entre en servicio comercial.