Re: Notícies del funicular de Vallvidrera
Posted: Saturday 20/07/2019 17:02
En serio?pensa que ja no es permet fer la espera a la rotonda perque una veina es va queixar a TMB del soroll de la marxa enrere del minibus...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
En serio?pensa que ja no es permet fer la espera a la rotonda perque una veina es va queixar a TMB del soroll de la marxa enrere del minibus...
Fer primer Navarro i Reverter i després Gabriel Ferrater per agafar les Alberes és tan simple com haver posat la parada del bus substitutori just abans de la cruïlla. Amb això queda solucionat.iFercat wrote:Miquel wrote:Sobre vallvidrera superior, no no es pot basicament perque el carrer navarro reverter ja l'has pasat quan fas la parada. I si ho fesis del reves (primer gabriel ferreter i despres navarro reverter) es un carrer mol estret, ple de cases, hi ha un gir que no es pot fer perque aparquen cotxes i es zona 20 apart de ser de doble sentit de circulacio pero nomes cap un cotxe, tardes molt mes en fer tot aixo que en anar i tornar a la rotonda per la carretera. No sempre el camí mes curt es el mes rapid. Tot aixo sense contar que dubto molt que els veins volguessin que passessin per aquests minicarrers minibusos contínuament amb la molèstia que ocasiona, pensa que ja no es permet fer la espera a la rotonda perque una veina es va queixar a TMB del soroll de la marxa enrere del minibus...iFercat wrote: Home, una furgoneta d'aquestes no hi cap per Navarro Reverter, Gabriel Ferrater i baixar per les Alberes?
I com diu l'Ortegote, davant de la residència Betània, sota del Peu del Funicular es pot donar la volta perfectament, i amb senyalització podrien fer la regulació i tot.
Sobre peu del funicular ja ho he comentat el missatge anterior,es quedeu noems amb si un bus gira o no gira i no amb tot el demes.
Buenas,iFercat wrote: Nose si conocerás bien la zona, pero veo que te has saltado que hablamos de vallvidrera superior, no de peu de funicular. Yo del giro de peu del funicular no he opinado nada
Tambien te digo que ahi hay que maniobrar para girar (nose como pensais que es la rotonda ni el radio de giro que tienen los minibuses) con lo cual si coinciden dos ya no se podria. Algunos pensais enserio que un minibus es como llevar un smart creo y no veis todo lo demas, si un simple minibus podria dar la vuelta ahi maniobrando, anda que como coincida con un coche entrado y saliendo ya no puede, uno mal aparcado, o simplemente con otro minibus (que al haver menos recorrido lo normal seria que ahi se juntaran mas de uno)
Pero has llegit tot el missatge? Carrer de doble sentit de circulació però només un carril, carrer estret pte d'entrades i sortides de cases. Que vols fer obligar també a que ningú veí pugi aparcar? El que proposes es absurd. Tardes bastant més el que tu dius que anar a la rotonda i tornar. El camí més curt no es sempre el més ràpid. És que alguns en serio us penseu que això és com jugar al ordenador, agafes Google maps veus que hi han dos carrers i ale. No penseu en totes les conseqüències i efectes col·laterals de les decisions.adriaesc wrote: Fer primer Navarro i Reverter i després Gabriel Ferrater per agafar les Alberes és tan simple com haver posat la parada del bus substitutori just abans de la cruïlla. Amb això queda solucionat.
A més, si els veïns es queixen del soroll d'un minibus cada 6 minuts, jo em puc queixar també quan s'ajunten 3 articulats sota casa meva. Ara bé, després tots volem poder moure'ns per Barcelona amb transport públic i que passi al costat de casa.
En que momento he dicho yo que no pueda girar? He dicho que para girar ha de maniobrar casi seguro, la rotonda del final de la 112 en Sant Genís es mas grande y solo que aparquen dos coches mal ya toca maniobrar, y xomo te digo es más grande.ortegote wrote:Buenas,iFercat wrote: Nose si conocerás bien la zona, pero veo que te has saltado que hablamos de vallvidrera superior, no de peu de funicular. Yo del giro de peu del funicular no he opinado nada
Tambien te digo que ahi hay que maniobrar para girar (nose como pensais que es la rotonda ni el radio de giro que tienen los minibuses) con lo cual si coinciden dos ya no se podria. Algunos pensais enserio que un minibus es como llevar un smart creo y no veis todo lo demas, si un simple minibus podria dar la vuelta ahi maniobrando, anda que como coincida con un coche entrado y saliendo ya no puede, uno mal aparcado, o simplemente con otro minibus (que al haver menos recorrido lo normal seria que ahi se juntaran mas de uno)
Vale vale, Como fuy el primero en decir lo de bajar hasta abajo cuando perfectamente pueden hacer la rotonda de más arriba, pensaba que hablabas de abajo, de arriba he estado pero no me he parado a ver la carretera ni donde puedan hacer el giro.
Entiendo perfectamente que un minibus no es un utilitario pero que girar en esa rotonda que digo y es mas rotonda pintada en el suelo, vamos que pueden hasta pisarla sin problemas, pero que girar giran.
Saludos.
Em sembla molt interessant que els serveis de reemplaçament s’uneixin varies empreses. Per exemple quan va passar el tall de Clot a Fondo, podien haver-se unit amb TMB empreses com TUSGSAL i Autocars Bello.EnQuèEtPucAjudar? wrote: ↑Wednesday 05/08/2020 9:39 https://beteve.cat/mobilitat/obres-mant ... rera-2020/
L’any passat hi havien 3 empreses amb minibusos donant el servei i estava en funcionament la n10. Aquest any doncs no sé com estarà la cosa exactament...