Page 2 of 2
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Thursday 27/12/2012 1:30
by pokeroms
Hola nois!!!
La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos!
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un
A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"...
Sembla que ja està tot preparat
Saluttttttt!!
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Thursday 27/12/2012 10:42
by Adolescent barceloní
pokeroms wrote:A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"...
Sembla que ja està tot preparat
Llavors d'aquí a poc podrem veure a Trinitat Nova les mampares pel costat de la L11?
PD: si instal·len les mampares a Trinitat Nova pel costat de la L11, serà al llarg de l'andana o només en mitja andana, que és el que usa la L11 actualment? I una altra, si instal·len les mampares no fa falta tallar la línia perquè els trens poden parar a l'altra meitat de l'andana, que queda lliure...
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 28/12/2012 18:15
by pokeroms
Adolescent barceloní wrote:pokeroms wrote:A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"...
Sembla que ja està tot preparat
Llavors d'aquí a poc podrem veure a Trinitat Nova les mampares pel costat de la L11?
PD: si instal·len les mampares a Trinitat Nova pel costat de la L11, serà al llarg de l'andana o només en mitja andana, que és el que usa la L11 actualment? I una altra, si instal·len les mampares no fa falta tallar la línia perquè els trens poden parar a l'altra meitat de l'andana, que queda lliure...
Hola Juanjo!!!
No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!!
)
Per aquest motiu han fet aquest sarau a la L11 (mini-reforma dels trens per detectar obstacles a la via i detecció d'intrusions a la via 2 de Trinitat Nova).
Per això han posat aquests cartells tan grans molts vistosos que inclouen el "Atenció! Circulació de trens en automàtic", perquè no hi haurà portes d'andana i la gent ha de saber que els trens son automàtics i no han d'apropar-se a la vorera de l'andana!
Aquí tens la informació al respecte:
http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... tomatitzen (Hora Punta TMB)
Salutacionsss!!!
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 28/12/2012 19:13
by Adolescent barceloní
pokeroms wrote:No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!!
)
Em consta que sí, que la L4 algun cop usa l'andana de la L11. El cas és que, que jo recordi, mai he vist una L4 a la via de la L11... Curiositats, vaja...
Un comentari que no sé si és sensació meva o no: jo sovint agafo la L11 de Trinitat Nova a Casa de l'Aigua, i noto, sento i veig que quan arriba a Casa de l'Aigua, el tren fa com un "reset": s'apaga, s'encén i apaga algun llum per dins i per fora (crec) i després surt un altre cop normal. Crec que això és que quan el tren arriba posa el fre d'emergència per canviar de ATP-ATO a ATC. Pot ser? És una cosa que "noto" des de fa poc, i pot tenir a veure amb el tema. Per això pregunto aquí, més que res.
(és que d'aquests temes només sé el que he "après" jugant al simulador OpenBVE
)
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 28/12/2012 20:57
by raulitinbcn
pokeroms wrote:Hola nois!!!
La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos!
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un
A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"...
Sembla que ja està tot preparat
Saluttttttt!!
Podeu passar-me alguna foto del
''petit'' cartellet
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 28/12/2012 22:04
by Adolescent barceloní
raulitinbcn wrote:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell:
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a
http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)
Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Friday 28/12/2012 22:08
by raulitinbcn
Adolescent barceloní wrote:raulitinbcn wrote:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell:
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a
http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)
Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Gracies, però aquest ja els conec. El que em referia era el de Conducció Automatica.
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Saturday 29/12/2012 10:44
by pokeroms
Adolescent barceloní wrote:pokeroms wrote:No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!!
)
Em consta que sí, que la L4 algun cop usa l'andana de la L11. El cas és que, que jo recordi, mai he vist una L4 a la via de la L11... Curiositats, vaja...
Un comentari que no sé si és sensació meva o no: jo sovint agafo la L11 de Trinitat Nova a Casa de l'Aigua, i noto, sento i veig que quan arriba a Casa de l'Aigua, el tren fa com un "reset": s'apaga, s'encén i apaga algun llum per dins i per fora (crec) i després surt un altre cop normal. Crec que això és que quan el tren arriba posa el fre d'emergència per canviar de ATP-ATO a ATC. Pot ser? És una cosa que "noto" des de fa poc, i pot tenir a veure amb el tema. Per això pregunto aquí, més que res.
(és que d'aquests temes només sé el que he "après" jugant al simulador OpenBVE
)
Doncs la sensació teva sí que es correcte!!! quan el tren arriba a Casa de l'Aigua direcció Can Cuiàs un cop s'han tancat les portes, el motorista canvia el mode de conducció a DL (driverless, diferent a l'ATC) i per això el tren es desconnecta (però no apaga llums) i prova a connectar-se el DL. Si ho fa bé, llavors el tren es torna a connectar i comença l'arrencada, sino el tren es torna a desconnectar i s'ha d'activar el DL un altre cop.
Aquest enllaç et podrà ser util:
http://www.dimetronic.es/wps/wcm/connec ... +Barcelona
raulitinbcn wrote:Adolescent barceloní wrote:raulitinbcn wrote:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell:
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a
http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)
Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Gracies, però aquest ja els conec. El que em referia era el de Conducció Automatica.
Cap problema! Faré la foto i entre avui i demà la tindràs!!
Salutacions!!!!
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Saturday 29/12/2012 13:06
by raulitinbcn
Sobre això, tinc el manual de conducció dels metro s/2100-500 si algú el vol, me'l demana per MP i sens cap problema i li envio. Al manual explica com canviar de mode de conducció.
No el penjo perquè es un ''power point'' força pesat i no vull sobrecarregar el fòrum.
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Saturday 29/12/2012 22:22
by pokeroms
raulitinbcn wrote:pokeroms wrote:Hola nois!!!
La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos!
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un
A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"...
Sembla que ja està tot preparat
Saluttttttt!!
Podeu passar-me alguna foto del
''petit'' cartellet
Aquí tens la foto del
''petit'' cartell
http://img15.imageshack.us/img15/5333/2 ... 155052.jpg
Com podeu veure no passa desapercebut!!!!
Re: Petita reforma dels 500 de L11
Posted: Tuesday 01/01/2013 23:12
by iFercat
raulitinbcn wrote:Sobre això, tinc el manual de conducció dels metro s/2100-500 si algú el vol, me'l demana per MP i sens cap problema i li envio. Al manual explica com canviar de mode de conducció.
No el penjo perquè es un ''power point'' força pesat i no vull sobrecarregar el fòrum.
Per penjar coses no es necesari penjarles al servidor forum he, es poden penjar a servidors externs, dropbox, etc que no sobrecarregen el forum.